Experts voor alle Mazda modellen

Hoogwerf onderscheidt zich echt van andere dealers , onze cx5 gekocht en wordt er altijd onderhouden .... klant is echt nog koning bij hoogwerf ...

Hoogwerf prima Mazda dealer voor de regio

Prima garage

Prima garage, voor vragen kun je altijd even langs komen en lossen ze het voor je op.

Uitstekende dealer

Snelle en betrouwbare service.

Netjes geholpen, verliep vlot.

Afspraak snel kunnen regelen. Uitvoering snel en afhandeling ook prima.

Professioneel en vriendelijk personeel. Onderhoud aan auto was snel en vakkundig uitgevoerd.

prima service

al jaren klant , altijd goede ervaringen

Goed contact

prima garage

Uitstekende service. Niets is te veel en staan altijd klaar voor je,

Altijd super goede en vriendelijke service

Voor alle vragen en diensten direct een goed antwoord, advies en oplossing. Prettig en betrouwbaar bedrijf

Goede en degelijke dealer

Mazda Staat bekend als een betrouwbare en degelijk automerk, en zo wordt je ook geholpen netjes en vriendelijk. Van mij mag het persoonlijke wat meer benadrukt worden, zoals hoe bevalt de auto na 20k is het wat U wenst.. Op zich zijn er wat kleine dingetjes, wat ook veiligheids punten zijn in een Mazda, welke wel eens vervelend zijn met het rijden in de auto. Bv signaal van geen Gordel om hebben. deze kan niet uit gezet worden. vanuit de Dealer is dit begrijpelijk.

een zeer goede ervaring

Een zeer prettig team.

Goede en professionele informatie.

Goede service en lekker persoonlijk

Als je belt weten ze wie je bent. Altijd aardig en behulpzaam. Voordeel van een Mazda is dat er alleen regulier onderhoud nodig is en geen reparaties zoals bij auto’s uit Europa.

Zoals altijd vriendelijk geholpen

Zoals altijd vriendelijk geholpen

Een super fijne garage om de auto naar toe te brengen!

De beurten aan de auto worden naar wens uitgevoerd , service is goed!

prima service

auto loopt als een zonnetje

Goede service.

Kwam voor een grote beurt en ook 4 banden moesten vervangen worden. Alles in één keer gedaan en een leenauto meegekregen. Prima service, jammer dat het wel heel veel geld kost.

top service

eerst apple car play geinstalleerd werkt perfect,toen nog terug voor terugroepactie voor mn CX5,happy klant.

Gevoel bij klant en omgeving

Hoogwerf snapt mijn behoeften qua auto en accessoires. Niet hoogdravend en aangepast aan de klant zelf.

Fijn bedrijf waar je goed geholpen wordt

Hier een Mazda CX5 uit 2016 gekocht,waar we heel tevreden mee zijn. Goede service en aardige mensen. Hier is klant nog koning Top bedrijf.

Verkoper was aan eten maar hielp mij direct. TOP

Hoogwerf is echt super bedrijf met top personeel

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen