Correcte behandeling. Goede kwaliteit. Goede service. Fijne sfeer.

Gewoon goed geholpen.

Het ging om de eerste (kleine) beurt van de Mazda CX 5. Die is geheel tot tevredenheid uitgevoerd. Ik kon in de showroom wachten en werd voorzien van een flesje fris.

Een garagebedrijf waar je nog als klant en persoon gezien wordt.

Een garagebedrijf waar je nog als klant en persoon gezien wordt.

Professioneel personeel

No nonsens garage afspraak keurig naleven en vriendelijk personeel.

Mijn Mazda was aan zijn jaarlijkse beurt toe Ondanks dat ik gezien de huidige toestand maar zo,n 3000 km gereden had Geen probleem ondervonden om de beurt wat te vereenvoudigen.

Uitstekend zeer klantvriendelijk

Zoe hierboven

Een fijne en gastvrije Mazda dealer.

Nette showroom en garage, waar ik op een vriendelijke manier ben ontvangen. ook de aflevering van de nieuwe CX 5 verliep uitstekend ondanks de Corona situatie. Veel uitleg was niet nodig aangezien dit mijn vierde CX 5 is. Kort samengevat een uitstekende ervaring bij Hoogwerf.

Betrouwbaar, prima service en vriendelijke behandeling en natuurlijk de Mazda kwaliteit

Al meer dan 40 jaar een tevreden klant.

Goed bedrijf

Het is prettig kopen bij Hoogwerf b.v. Je wordt goed geholpen op een plezierige manier. Anders dan bij andere bedrijven daar zijn de verkopers altijd bezig om jou zo nadelig mogelijk te behandelen.

goede services

mooie zaak en goed geholpen

Uitstekende service, een echt welkom gevoel

Als je bij Hoogwerf komt wordt je eerder als vriend van de familie dan als klant behandeld. De service is uitstekend, vriendelijk, vlot, helder. De kwaliteit van de geleverde diensten is prima. Professioneel bedrijf, op een prima locatie.

Prettige ervaring

Was op zoek naar een nieuwe lease auto en ben daarbij supergoed geholpen door de mensen van Garagebedrijf Hoogwerf. Bij een eerste kennismaking en proefrit was ik al heel duidelijk. Had wel interesse, maar wist niet of zij de nieuwe auto ook daadwerkelijk mochten leveren van de leasemaatschappij. Dat maakte voor uitleg, proefrit en enthousiasme van de medewerkers niet uit. Waar andere dealers afhaken gaat Hoogwerf door! Uiteindelijk hebben ze de auto ook mogen leveren! En na de levering stopt de service niet. Aftersales is prima!

Klantvriendelijk, deskundig, staan direct voor de klant klaar, kopje koffie

Ik word goed geadviseerd, service beurten worden goed uitgevoerd. Als ik een vraag betreffende mijn auto heb, word ik direct te woord gestaan / geholpen. Ik ben in het verleden bij andere garages geweest, maar bij Hoogwerf heb ik de beste ervaringen.

Klant vriendelijk.

Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan bij een probleem word het snel opgelost.

Prima garage

Voldoet aan alle eisen, vragen worden goed beantwoord en afgewerkt.

Bijzonder prettig en klantvriendelijk

Het voelt alsof je op visite komt. Verder zeer rustig, men neemt alle tijd en zeer klantvriendelijk. Een uitstekend garagebedrijf!

Vriendelijke mensen, werd goed geïnformeerd over extra kosten en wat er was gedaan

Fantastische garage zeer vriendelijke mensen zowel in de showroom als in de werkplaats.

Ouderwetse degelijkheid in een moderne jas

Een garage bedrijf dat zijn werk serieus neemt.

Vertrouwd in veilige omgeving uitgevoerde servicebeurt

Na nog geen vol jaar rijden en met heel weinig gemaakte kilometers (iets meer dan 4400) waren de kosten voor een eerste beurt aan de hoge kant, terwijl er geen gebreken waren. Ook al op hun verzoek een reactie naar Mazda Motor Nederland gestuurd waarin de opmerking dat het niet logisch is om na weer 4400 km een volgende beurt te verwachten.

Fijn geholpen , denken mee met de klant

Op afspraak en volgens afspraak.

Vriendelijke ontvangst. Vaklui

Problemen met zomerbanden die nog bij Noteboom lagen prima opgelost.

Goede offerte . Snelle en prima aflevering nieuwe auto.

uitstekende service en klant vriendelijk

Dit familiebedrijf is zeer klant vriendelijk, denken mee en leveren een uitstekende service. Aanrader!

Goed onderhoudsbeurt

Goed onderhoudsbeurt