Prima service en vriendelijke benadering

Geen bijzonderheden

Dienstverlening met een persoonlijk karakter

Dienstverlening met een persoonlijk karakter De voordelen van een relatief kleine organisatie terwijl andere garagebedrijven steeds groter en onpersoonlijker lijken te worden.

Top garage, vakkundig personeel!

Afgelopen periode voor een ongepland bezoek aan de werkplaats gehad. Ondanks dat er eigenlijk geen ruimte was in de werkplaats planning toch een voorstel gekregen om de werkzaamheden alsnog door te laten gaan. Top. Top garage, altijd vakkundig, altijd tijd voor een persoonlijk praatje.

Prima degelijk bedrijf vriendelijk personeel

Snelle service Leenauto beschikbaar gesteld

Accuraat

Gastvrij en accuraat geholpen.

Perfect geholpen door Marco Kuipers van Hoogwerf. Erg leuk om op deze manier aan je nieuwe auto te komen.

super gedaan

perfect

Ze nemen ruim de tijd voor de klant

Ik heb voor de 2e keer een auto daar gekocht. Zeer vriendelijk geholpen en nooit zaken afgeraffeld.

klantvriendelijk goedgeholpen

goede voorlichting bij aanschafauto

Super!!

Fijne garage.

prima service

Doen wat ze moeten doen: Mn Mazda in goede conditie houden.

Goed en vlot geholpen.

Altijd vriendelijk, zo snel als mogelijk is word je probleem verholpen. Mooie showroom en lekkere koffie.

Uitmuntend vakmanschap en deskundigheid

Jarenlange trouwe klant

Uitstekend !

Alles werd van te voren goed doorgesproken. Kleine schade eruit gepoetst voor een te verwaarlozen bedrag. Kreeg gratis vervangend vervoer mee. Werd gebeld, dat de auto weer klaar stond. Factuur werd volledig doorgenomen. Vervelende veiligheidsmelding na 50/60 km een rustpauze te nemen, uitgezet op mijn verzoek. Kortom: Zeer tevreden over klantbehandeling.

Fijne mensen en de koffie staat altijd klaar.

Een bedrijf dat mij een goed gevoel geeft , open en eerlijk.

Ultra professional service, customer pro oriented, highly recommended!

Every time I service/repair my car at Mazda Hoogwerf I am extremely satisfied with the service, advice, relation with me as a customer. The garage is trustworthy, staff very friendly. I highly recommend Garagebedrijf Hoogwerf B.V. services to anyone with high expectations regarding performance of a company from this sector.

Geweldige service.

Ik ben 200% tevreden, er wordt met je mee gedacht. Bedankt Mazda Hoogwerf!

Valt tegen

Enige tijd geleden een nieuwe mazda 2 gekocht voor mijn vriendin. En sinds kort informatie en een orienterend gesprek gehad over het evt inruilen voor mijn auto voor een leuke 3 of 4jarige occasion. Na een grote positieve indruk toen ik een nieuwe 2 kocht,met wat beloftes omtrent wat zaken rondom mijn auto is het nu erg tegenvallend. Duidelijk geen zin en moeite om mijn auto in te ruilen,terwijl ze benadrukken in het gesprek dat ze een auto moeten zoeken en dat het hun tijd kost e.d. En steeds op hameren dat ik snel moet zijn,want anders gaat de prijs van me inruil steeds omlaag. Kortom,er wordt hard gelopen voor een nieuwe auto,kom je voor een mazda occasion is de interesse een stuk minder,en na veel moeite een inruilprijs te hebben gekregen,maar vervolgens er iedere keer gezegd wordt dat snel de inruilprijs omlaag gaat,ben ik er wel klaar mee. Nu zwart op wit bij een andere dealer een nettere inruil prijs gekregen voor een 3 jr jonge auto,zelfs als ik 2021 terugkom met die weinige km die ik maak. Niet opjagen en snel je inruil afkraken om er druk achter te zetten.

Top geregeld

De 1e onderhoud beurt super goed geregeld door Team Hoogwerf. En voor het wachten en lekker bakkie koffie.

In 32 jaar altijd tevredende deur uit gelopen.

Er is altijd tijd voor je als je binnen loopt en er wordt met je meegedacht. Af en toe weleens ergens anders wezen kijken, maar altijd toch weer hier uitgekomen.

ik ben altijd heel erg tevreden.

Ik ben altijd heel goed ontvangen en heb altijd persoonlijke attentie gekregen. Iedereen ia altijd vriendelijk.

Gemengde gevoelens

7 jaar geleden voor het eerst met Mazda Hoogwerf in aanraking gekomen. Het is een prettig familiebedrijf met een fijne sfeer. Helaas zijn er bij onderhoud en reparatie wat onaangename verassingen geweest waarover van te voren niet is gecommuniceerd. Dit hebben wij ook aangegeven en ik hoop van harte dat ze hier iets mee gaan doen.

Deskundig, gastvrij, prettig en correcte mensen!!

Een deskundig oordeel en goede adviezen. Bovendien gastvrij en gezellig om even langs te gaan.

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen