klantvriendelijk, eerlijk en deskundig personeel

Er is veel ervaring aanwezig in de werkplaats zodat m'n auto snel en vakkundig gerepareerd word.

Goed op afspraak service en behandeling,

Aflevering nieuwe CX30 verliep prettig

Nieuwe auto afgeleverd. Toch nog de nodige uitleg en aandacht, ondanks Corona tijd! Zeer tevreden.

Noodzakelijke service maar niet zo persoonlijk/inlevend

Terugroepactie werd wat plichtmatig en bijna zuchtend afgehandeld aan de balie. Het kost hen moeite en inspanning en dat werd ook wel onbedoeld duidelijk gemaakt, maar realiseren zich niet dat het ook voor een klant tijd en moeite kost. Allebei in zelfde schuitje wat betreft dit 'moetje' toch? Afspraak maken e.d. allemaal prima en zeker geen onaardige mensen verder.

het is fijne garage je hoort goed geholpen en netjes

Betrokken bij de klant en het werk wat werd uitgevoerd.

Geholpen door Dhr: Hoogwerf,sr. Heel ontspannen kennis van zaken . Een goed advies voor het gebruik van de "nieuwe benzine" Goede uitleg van de verrichte werkzaamheden tijdens de onderhouds beurt. Hij weet hoe contact op te bouwen met de klanten. Niet via de site afgesproken maar kreeg gelijk een leenauto mee. Dhr Hoogwerf gaf aan, dat hij niet wilde dat ik nat zou worden op weg naar huis. ( Tof, het regende ook) Voor Mazda: Jammer dat er geen hybride achtige CX 5 is. Een compleet elektrische is nog niets voor mij. Wordt het dan de Kia Niro Hybride.... Ik weet het niet. Ik vind de CX 5 zo geweldig.

Tot nu ben ik tevreden over Hoogwerf b.v. Ter zake kundig . Komen ook eerlijk over, Hard werkende mensen met goed klantgevoel. Indien nodig, zoals met een lekke band word je direct geholpen.

Geweldige service in sales and aftersales, men kent de klant

Ik ken het bedrijf en de mensen al vele jaren. Er wordt meer dan correct zaken gedaan. Zeer betrouwbaar bedrijf. Persoonlijke klantbenadering

De reparaties aan mijn Mazda3 naar volle teveredenheid afgehandeld.

Bij de jaarlijkse beurt kwam naar voren, dat er een nogal duur onderdeel vervangen moest worden. Bij Hoogwerf heeft men uiteindelijk dit onderdeel op de tweedehands markt weten te vinden en daardoor heeft men mij veel geld bespaard. Ook een goede tijdelijke leenauto had men snel voor mij geregeld. En wat klantvriendelijkheid betreft scoren zij hoog. Top!

Oops, dat viel tegen

Raam mechaniek stuk; raam bleef halverwege plots vastzitten. Reparatie met één dag gefikst. Tot hier keurig. Bij belletje dat de reparatie verricht was werd er aangegeven: kosten niet zo hoog. "Kabeltje vervangen en wat arbeidsloon". Bij ophalen stond er ruim €. 183 op de rekening. Oops, voor een kabeltje en wat arbeidsloon viel mij dat best tegen. Autorijden is duur, maar wees duidelijk over kosten en zonder mening. Dan valt dat niet tegen.

goed geholpen

vriendelijk geholpen, goed meegedacht!

Zeer prettig geholpen

Andere auto bij bedrijf gekocht . Alles netjes georganiseerd en zeer prettig behandeld .

goede en snelle service!

top

snelle service correct , netjes behandeld .

Een goed geolied team. Houden zich altijd aan de afspraken ,netjes en correct behandeld. Altijd zeer goeie service gehad.

vriendelijk personeel

Goede service en klant vriendelijk werken volgens afspraak

Geweldig geholpen

Fijne garage.

Goed geholpen, nemen de tijd voor je, leggen alles goed uit. Zeer sympathiek.

Vriendelijke ontvangst. Er wordt tijd gemaakt om even een praatje te maken. Wij zijn goed geholpen en hebben goed advies gekregen. Na zeven jaar nog even vriendelijk.

Klantvriendelijke en eerlijke service!

In mijn zoektocht naar een jonge occassion ben ik goed bijgestaan in het maken van een keuze. Ik mocht in meerdere auto's rijden en werd goed geinformeerd over de verschillen. Ook de aflevering van mijn auto heb ik als zeer positief ervaren. De auto was schoon en uiteraard compleet gecontroleerd.

Goed, tevreden

Beurt keurig uitgevoerd vragen bij vervangen geen problemen.

Service en uitvoering werkzaamheden op een hoog niveau.

Ik heb alleen maar goede ervaringen.

Prima en altijd snelle service !

Prettige, snelle service.

Goed geadviseerd bij de aankoop van een ‘jonge’ occasion Mazda CX5. Snelle, prettige afhandeling en geheel volgens de afgesproken planning.

Goed en degelijk

De jaarlijkse onderhoudsbeurt is, zoals altijd, goed en degelijk uitgevoerd.

goeie ervaring en klant vriendelijk

klant vriendelijk je wordt goed geholpen

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen