snelle adequate service

Na 2 jaar Mazda rijden en onderhoud bij Hoogwerf kan ik niet anders dan zeer tevreden zijn over hun service en kwaliteit.

Top garage. Altijd aandacht voor klant en de auto.

Bandenwissel gedaan, op afspraak. Meteen aan de beurt. Geen gedoe, en gratis kopje koffie. Top garage. Aanrader.

Auto hier aangeschaft, altijd super vriendelijk en proffesioneel. Word altijd zo snel mogelijk geholpen, en dat heeft te maken dat mijn zoon er werkt.

Klantvriendelijkheid Top

Mijn ervaring is dat Hoogwerf een prettig bedrijf is om een auto te kopen en te laten onderhouden.

Wordt altijd correct geholpen

Wordt altijd netjes en correct geholpen

Hier word ik altijd vriendelijk en vakkundig geholpen

Eerlijk en deskundig advies. Met mijn Mazda in de service bij deze garage heb ik nog nooit met pech gestaan. Als er iets dringends is, kan je vaak direct langskomen. Er wordt echt meegedacht

Correct en vriendelijk

Goede garage.

Goede ontvangst

Zeer vakkundig, behulpzaam, flexibel, accuraat en daarbij gewoon prettige mensen.

Zeer fijne garage om naar toe te gaan. Denken met je mee, en altijd behulpzaam en vakkundig geholpen. Gewoon zeer prettige mensen die ook even de tijd voor je nemen...

Super, klantvriendelijk , snelle service met problemen.

Zijn al jaren klant en worden dan ook fantastisch geholpen, wat de problemen op dat moment ook zijn. Chapeau voor zo'n familiebedrijf. Hoop dan ook nog lang van hun diensten gebruik te kunnen maken.

Denkt met de klant mee.

Voor het plannen en afhandelen van een aanrijdingsschade zijn de afspraken perfect nagekomen

Hier is het altijd goed : Aandacht voor de auto / Aandacht voor de mens

Hier is het altijd goed : Aandacht voor de auto / Aandacht voor de mens

Een fantastisch autobedrijf!

Ik heb een nieuwe Mazda CX 5 aangekocht en ben vanaf het moment van aankoop tot en met de aflevering uitstekend geholpen. De benadering was persoonlijk en uitermate vriendelijk. Een top bedrijf!

Een uitstekend en betrouwbaar bedrijf!

Kan ik kort over zijn: "Goede wijn behoeft geen krans" !

Volgens afspraak, dus OK

Beurt naar behoren uitgevoerd en goede uitleg factuur. Klaar op tijdstip zoals afgesproken.

Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij Hoogwerf en dat werkelijk naar volle tevredenheid. Betrouwbaar, kwalitatief goede service en zeer klantvriendelijk.

Duidelijk en goed advies .

Vanaf het maken van de afspraak totdat mijn auto weer in goede staat klaarstaat . Ben ik vriendelijk en professioneel te woord gestaan

buitengewoon zeer goed.

werd zeer goed geholpen,goede uitleg koffie was prima,prima mensen bij mazda hoogwerf alleen maar positief.

Prima geholpen met de eerste jaars beurt van mijn Mazda

Lekker bakkie koffie erbij terwijl ik kon wachten op de werkzaamheden.

Deskundige en goede service

PRIMA , SNEL EN GOED GEHOLPEN IN NOOD SITUATIE

prima geholpen

Prettige ervaring met koop auto!

Voelde ons eindelijk in een garage weer eens klant!

Is een genot als ik mijn auto in goede handen geeft.

Wat we afspreken komt haast altijd goed uit.

Heel goed ,meedenkend en zeer correct

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen