Gewoon weer top.

Goede communicatie, alles volgens afspraak. Vriendelijk, punctueel. Aanrader.

Een prima service. Klantvriendelijk en veel vertrouwen in elkaar.

Altijd vriendelijk personeel

Fijne garage.

Fijn en goed geholpen en nog een bakje koffie ook gekregen ! Wat wil je meer !

Prima, zoals altijd

Fijne mensen, goede service

Super goed!

Fijne garage met altijd interesse in de persoon achter de auto…

Vriendelijk personeel, goede uitleg voor uitgevoerde werkzaamheden, en prima service

Snellen goede service

Snellen goede service

Uitmuntend!

Met alle merken die ik heb gehad, steekt Mazda er ver bovenuit qua klanten omgang, werk kwaliteit en stiptheid.

Fijne garage

Goede service en vriendelijk personeel. Er moest nog iets worden vervangen nadat wij de auto hadden gekocht en dat kon bij de dichtstbijzijnde Mazda dealer zodat wij geen 100 km moesten rijden. Daarvoor nogmaals ontzettend bedankt!

Altijd TOP

Ik ben fan van het bedrijf.

Opnieuw snel en uitstekend geholpen,

Al jaren zeer tevreden. Ook nu weer bij het herstel van de stormschade aan het dak van mijn auto. Snel vriendelijk en uitstekend geholpen. Vervangend vervoer gekregen wat een uitkomst was. Fijne dealer !

uitstekend

zeer tevreden over jullie kwaliteit van service

prettige omgeving, goede service en aandacht

Leuk om eens rond te neuzen in de showroom tijdens het wachten voor de service beurt. Er word aandacht besteed aan de klanten met goede koffie. De afgesproken tijd is keurig nageleefd met duidelijke uitleg wat er is uitgevoerd cq vervangen.

Vakkundig en klantvriendelijk.

Ik vertrouw al meer dan 50 jaar op hun vakkundigheid en meedenken met de klant.

niet anders dan lof

Goede kennis van zaken, perfecte service en goed luisterend oor.

Vriendelijk en goede service

Ik kom er al tiental jaren en de service en behandeling van je opdracht word goed uitgevoerd.

Goede service, men heeft begrip en komt met oplossingen.

Goed bedrijf

Worden er altijd heel fijn geholpen en heel vriendelijk personeel

Top geregeld

Jullie zijn echt een top Team, weer super goed geholpen en staan 200% achter jullie bedrijf en het super merk Mazda. Hartelijk bedankt voor de service

Altijd bereid te helpen en uitstekende service. Prima

Prettige manier van omgaan met de klant.

De auto in het begin van de morgen voor de jaarlijkse beurt gebracht. In de loop van de dag weer een telefoontje gekregen dat de werkzaamheden zijn verricht en het voertuig weer opgehaald kon worden. Plezierige ontvangst en tijd voor een kort praatje. De auto werd keurig afgeleverd.

geweldig team

Altijd vriendelijk, Als inmiddels vaste klant word je herkend en weten ze al wat je wensen en of eisen zijn. Alles gaat in duidelijk overleg.

Zoals altijd een prima en personlijke service

Een prettige garage waar service nog hoog in het vaandel staat. Als je belt krijg je gewoon iemand aan de telefoon en geen bandje met druk 1/2/3/4/5/6 enz. Je kunt er ook altijd met alle vragen terecht en men neemt alle tijd voor je. Dit maak je niet vaak meer mee.

Vriendelijk, kundig, prima

Hoogstad 1