Klantvriendelijk, service gericht en meedenkend

Fijn familie bedrijf met ouderwetse service, ga zo door. Hopelijk wordt Hoogwerf niet opgeslokt door een importeur zoals zovelen

Zeer tevreden.

Je wordt goed geholpen.De service is ook goed.

Zeer goede garage

Wij komen er al jaren en zijn zeer tevreden over de service, de snelheid, de vriendelijkheid en de deskundigheid.

Hoogwerf degelijk en betrouwbaar

Houden aan afspraken. Goed en eerlijke adviezen. Prima uitvoering.

Betrouwbaarheid.

Deskundige personeel en klantgerichte diensten.

Goeie service

Altijd vriendelijk en duidelijk.

Uitstekend zoals altijd

Aankoop Mazda cx60 hybride Na twee cx5 Mazda gereden te hebben vond ik het de hoogste tijd om voor het milieu van D naar A te gaan(co2 uitstoot) Daar ik bij Mazda en garage hoogwerf wilde blijven had ik mijn oog op de Mazda mx30 laten vallen. Na twee keer proef gereden te hebben met de Mazda mx30 was de conclusie dat de auto rijdt als een Mazda. Twijfel was er wel over de ruimte die je in gaat leveren als je van cx5 naar mx30 gaat. Na een nachtje slapen kwam ik de volgende dag samen met verkoper Marco tot de conclusie dat een overstap naar de nieuwe Mazda cx60 meer in lijn met mijn wensen was. Het is geen geheim dat de inruil bij Mazda hoog is,ook in dit geval kwam Marco met een prima voorstel. Na met mijn vrouw een kleur gekozen te hebben kon Marco de eerste Mazda cx60 bij Mazda Nederland bestellen. Alleen nog ff geduld hebben tot september of oktober. Al met al weer super tevreden hoe we weer door garage hoogwerf zijn geholpen. Vriendelijke groet

Fijne dealer met goede kennis van de autos en service gericht

Een dealer met kennis van zaken, altijd een luisterend oor bij service issues. Goede koffie en komt afspraken netjes na. leuk en gepassioneerd team!

Er wordt goed geluisterd naar het probleem om vervolgens een oplossing te zoeken

Prima de luxe

Zeer goede ervaring

Vriendelijk, zeer behulpzaam, service gericht, lossen eventuele problemen op en lekkere koffie

Altijd een persoonlijke benadering en een prima service

Altijd een persoonlijke benadering en een prima service

Topbedrijf

Hele fijne mensen die de tijd voor je nemen

Grandioos.

Top service. Winterbanden gewisseld voor zomerbanden. Kopje koffie erbij. Half uurtje later alweer gereed.

Altijd uitstekend!

Afspraak is afspraak,goede presentatie en service. En aandacht voor de klant.

Zeer tevreden over de uitstekende en snelle service

Een heel duur advies van Kwikfit aangaande banden en ophanging. Meteen . Dhr.Hoogwerf gebeld, daar de Mazda heen gebracht, een snelle, goede, vakkundig advies gekregen en daar ook laten repareren. Uitgebreider aangepakt en in verhouding goedkoper. Zeer erkentelijk!

Perfecte garage

We worden altijd prettig en snel geholpen.

Vriendelijke en correcte dienstverlening.

Ik word hier steeds goed geholpen. Prima service door deskundige mensen.

Goed gehopen en mooi op tijd

Al jaren een relatie met dit bedrijf.Perfect.!

UITSTEKEND.

Probleem met de spiegel, deze ging niet meer automatisch in en uit, met een nieuw motortje er in is het probleem verholpen,

Zoals ik al jaren gewend ben, ben ik ook nu weer prima geholpen.

Zoals ik al jaren gewend ben, ben ik ook nu weer prima geholpen. Erg vriendelijk personeel.

Kort maar krachtig uit kunst.

Vriendelijk personeel

Altijd goede service

Zeer tevreden Goede service en goede kwaliteit

Altijd goed

Zeer goede service. Prijs/kwaliteit OK.

Goede afspraken en goede service

Goede afspraken, goede service, persoonlijk

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen