Uitstekende service en prettige persoonlijke behandeling

Ik ben Mazda klant van Hoogwerf, ondanks dat we een Mazda dealer in Spijkenisse hebben. Ik ervaar Hoogwerf als erg prettig, waar je als klant op een persoonlijke wijze wordt behandeld. Bij beurten van de auto zijn er geen verassingen, en bij mogelijke extra kosten werd er tot nu toe eerst even met me overlegd. Een ontzettend prettig en vakkundig Garagebedrijf.

Goede service zoals iedereen het zou willen.

Voor een terugroep actie naar Hoogwerf geweest. Even een vriendelijk praatje bij de balie, sleutel afgeven, lekker met een kop koffie in de showroom gezeten, de heer Hoogwerf kwam de krant van die ochtend brengen dus rustig even zitten lezen. Ruim binnen de beloofde tijd was de auto weer klaar. Kortom, gewoon prima geregeld!

Alles goed geregeld

Vriendelijk en behulpzaam

Goede service en en prettige sfeer . Wij voelen ons op ons gemak. Wij werden goed geholpen toen onze auto was gestolen en later nog eens toen we een aanslag van een metaal voorwerp door de ruit ging op de Rijksweg

Prettig

Aardige mensen. Nemen alle tijd voor je Goede service.

Zoals altijd: perfect geholpen

Ik heb veel verschillende merken auto's gereden en dus ook met veel verschillende garages te maken gehad. Dit is HET. MEEST. VRIENDELIJKE. garagebedrijf ooit! Perfecte service, vriendelijke mensen. Niets verder te wensen!

Zeer goede service

Zeer goede service, netjes geholpen en een goed contact.

Zeer goede ontvangst

Zeer professioneel personeel. Geïnteresseerd in klant Goede uitleg van verrichtte werkzaamheden vermeld in de factuur

Prima geregeld

Alles volgens plan verlopen. Auto ziet er weer perfekt uit.

Geweldig autobedrijf!

Persoonlijke aandacht is de kracht van dit familiebedrijf. Kom er al jaren met veel plezier en ben zéér tevreden. Mijn volgende Mazda komt hier zeker weer vandaan. Ga zo door mensen!

Onze ervaring zoals hier onder.

Kundig en heel aardig zoals wij dat graag willen.

gewoon zoals het hoort te zijn

gewoon zoals het hoort te zijn

Geweldig bedrijf

De service die ik regelmatig ondervind, is geweldig. Dit maakt MAZDA rijden extra plezierig en vooral zorgeloos en veilig!

Attent en behulpzaam

Men is altijd bereid om he te helpen, staan je heel vriendelijk te woord en geven perfecte service

Klantgerichtheid.

Klantgericht.

goed in orde

prima en alles volgens afspraak

Vriendelijk, attent en betrouwbaar

Al jaren mijn vaste Dealer voor aankoop en onderhoud, zeer betrouwbaar en altijd meedenkend.

vertrouwelijke en kundige Mazda dealer

prettig geholpen, werd naar je geluisterd, werd tijd voor je genomen bij de verkoop, uitgebreide beurt en APK en er werd tijd genomen voor een uitgebreide uitleg bij het afhalen.

Zoals altijd goed.

Goed advies ook over de banden gegeven. Ook de matjes zagen er weer als nieuw uit, prima service!

zoals altijd uitstekend

Mijn auto moest gekeurd worden tot volle tevredenheid gedaan.

Top bedrijf

Uitstekend betrouwbaar en nette bedrijf. Echt een aanrader.

Snel correct en prettige dienstverlening

Terug roep actie op brandstofpomp cx5

Prima……….

Vriendelijk en gastvrij……..

Geweldig bedrijf ,fijne ontvangst.

Geweldig bedrijf , fijne ontvangst

Na uitleg, vanwege mijn vergeet achtigheid, prima behandeling

Bij een service beurt, werkte de airco niet goed. Er werd een oplossing gevonden, waarvoor ik later moest terugkomen voor controle. Daar was enig miscommunicatie bij. Inmiddels is dit perfect opgelost. Ik hoop nog lang klant daar te blijven.

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen