slecht

linker spiegel klapte niet meer in ,gevraagd of dit niet snel is naar 3 jaar kreeg geen duidelijk antwoord ze moesten vragen of dit vaker gebeurde en moest het aan een commissie voorleggen ,niets meer gehoord,maar kreeg wel een rekening van 403 euro,vindt dit wel erg duur gr Rien

Klantgericht, goede en snelle service

Kon op mijn auto wachten onder het genot van een kopje koffie. Men is geïnteresseerd in de mens

fijn bedrijf

je wordt netjes geïnformeerd, en geadviseerd over wat er gedaan kan worden.

Goed Service

Fijn geholpen en vriendelijk

Fijne garage prima service

Een degelijk bedrijf

Een degelijk en goed bedrijf.

Gewoon een fijne garage.

Goede service en vriendelijke mensen.

Vakkundig

Fijn dat er ook even de stofzuiger er doorheen word gehaald.

Een heel goede, betrouwbare garage met professionele monteurs.

Sinds de negentiger jaren zijn mijn man en ik al klant bij Garagebedrijf Hoogwerf toen we onze eerste Mazda kochten.Het is een geweldig goede garage, het werk aan de auto wordt betrouwbaar uitgevoerd. De monteurs zijn heel goed en het personeel is aardig en vriendelijk, Afspraken worden altijd nauwgezet nagekomen. We blijven klant ook al wonen we nu wat verder weg.

Fijn familie bedrijf.

Tweede nieuwe Mazda daar gekocht en weer tot volle tevredenheid alle afspraken worden nagekomen en de klant staat centraal .

Fijn familiebedrijf

Prettige sfeer en niet overal een slaatje uit willen slaan.

Zoals alle keren weer tevreden.

Auto weer een beurt en apk gehad. Uiteraard weer vriendelijk geholpen en een mooie leenauto mee gekregen. Top geregeld.

Vriendelijk personeel

Prima. Alleen is het licht niet teruggezet op automatisch. Hierdoor reed ik in het donker en mist een tijdje zonder licht, omdat ik ervan uitging dat deze automatisch aan ging.

Zoals gewoonlijk perfect.

Afhandeling grote beurt voor mijn CX3 is netjes geregeld, communicatie perfect.

Uitmuntend vakwerk

Snelle hulp om mijn lege accu te vervangen.

Hele goeie en vakkundige service

Goede service, klantvriendelijk.

Klantvriendelijke ervaring waar ruimte was voor onderhandeling en recht door zee benadering.

Prettig eerste bezoek, afspraak proefrit. Geen afstandelijke houding, vriendelijk sociaal en daarmee uitermate commercieel (men wil uiteraard graag verkopen maar doet dit op een prettige manier, geen druk of onzinpraat) Onderhandelingen verliepen prettig met open vizier. Aflevering in corona tijd creatief en als zeer prettig ervaren. Wacht nog op antwoord op een mailtje maar ook dat zal vast goed komen.

prima service

Keurig volgens afspraak zijn mijn winterbanden vlot gemonteerd. Onder het genot van een kop koffie was het wachten snel voorbij.

Prettige samenwerking

zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk, heldere communicatie, meedenkend.

Klantvriendelijk, netjes en correct.

Onderhoudsbeurt laten geven. Netjes en correct behandel als klant.

Vertrouwd,vriendelijk,vakkundig

Hoogstad 1