Juiste Service

Goed geholpen en afgehandeld met een uitstekende service.

zoals altijd een goede service

De accu is weer in topconditie, Zelfs gehaald en gebracht

Meer dan tevreden zoals altijd

Ook dit keer ben ik heel tevreden over de service. De vlotheid waarmee de afspraak gemaakt kon worden, de bereidheid om mij toch nog even tussendoor te helpen en de servicebeurt zelf die zorgvuldig en duskundig is uitgevoerd. Niet voor niets al zo'n 20 jaar klant

Zeer positief

Ik werd zonder afspraak snel geholpen om nieuwe nummerplaten met frames te laten monteren.

Prima ontvangst en koffie

Prima ontvangst, service en afhandeling

Top bedrijf

Gemoedelijke verkoop, meedenkend, met goede adviesen en geen druk van nu moeten beslissen. Goede service en zeker een aanrader.

Waanzinnige TOP service

Ik had een ingewikkeld probleem met de navigatie van mijn CX30. Dit is boven verwachting door deze TOP dealer opgelost. Alle credits voor Yardy. Dit is een Dealer( met een hoofdletter) die met zijn klanten meedenkt en ze niet met een kluitje het riet instuurt. Yardy, nogmaals heel hartelijk dank

snelle service

Kleine reparatie was snel klaar(20 min) en het wachten werd beloond met een lekkere kop koffie

X

X

Top service en het probleem is verholpen

Wij hadden een piep bij het opstarten van de auto. Yardy heeft de auto opgehaald en de volgende dag hadden wij hem weer gemaakt zonder piep terug. kon niet beter!!

er wordt bij Hoogwerf meegedacht

Medische toestanden en opname in het ziekenhuis, waren er de oorzaak van dat ik dit jaar ( km stand van 18604) slechts ca 4500 km met de CX3 (van aug. 2017) heb kunnen rijden, bij de servicebeurt is hier na mijn melding hierover rekening mee gehouden en is op verzoek alleen de olie en het olie filter vervangen.

Een verademing

Na de zoveelste teleurstellende ervaring met de Mazda-erkend reparateur waar we al zo'n 25 jaar onze auto's lieten onderhouden, halverwege dit jaar de overstap gemaakt naar Mazda-dealer Hoogwerf in Vlaardingen. Wat een verademing. Eindelijk weer het idee dat we als klant welkom zijn. Vriendelijke mensen achter de balie die hun afspraken nakomen, monteurs die vakwerk leveren. En... nog prima koffie ook. Dat ik er pas nu achter ben gekomen dat het zó ook kan...

Klantvriendelijk

Ik breng er mijn auto vol vertrouwen naar toe!

Ik ben al jaren klant bij Garage Hoogwerf in Vlaardingen en heb alleen te maken gehad met positieve ervaringen.

uitstekende service

Fijn contact gehad en prima service

Prima garage

Goede betrouwbare service

Al jaren tevreden klant bij de beste Mazda dealer van de regio. Goede service en afspraak is afspraak!

Zeer goed!

Duidelijke communicatie, goede service en deskundig personeel.

Attent en uitgebreide dienstverlening

Fijne man , vriendelijk en attent. Alles in alle rust verteld en ook oor voor andere zaken . Duidelijk en keurig Bedankt en wij genieten van de Mazda

Betrouwbaar en degelijk.

Zowel het (japanse) automerk als de garage(medewerkers) hebben al vele jaren hun betrouwbaarheid en vakkundigheid bewezen.

Klant is koning

Correct en deskundig

Mijn contacten met en de service van Hoogwerf zijn prima.

Ik kan niets bedenken dat voor verbetering vatbaar zou zijn

Bij Hoogwerf is de auto altijd in goede handen. Kwaliteit en kwantiteit gaan hand in hand!

Perfecte klantgerichte service

Altijd zeer klantgericht. Had zelf een lekke band op zaterdag middag. In plaats van de band op maandag vervangen werd deze binnen 20 minuten gewisseld.

Perfect!

Wij hebben nog niet eerder zo prettig een auto gekocht als bij Hoogwerf! Heel netjes afgeleverd, fijne uitleg en correcte nazorg! Goede service en afspraken zijn nagekomen.

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen