Een mooie BMW X6 gekocht. de service en klantvriendelijkheid zijn zeer goed. Bedankt!!!
zeer netjes
Zeer positief, super klantvriendelijk en behulpzaam.
Enorm enthousiaste meneer die ons te woord stond en ook zeker kennis en kunde mbt de aan te schaffen auto had maar ook niet on belangrijk de kennis en kunde had toc onze in te ruilen auto. Zeer voorspoedige en correcte afhandeling van alles met als gevolg een erg tevreden klant die in de juist bij hen gekochte auto naar hiis reed
Eind vorig jaar hebben wij ons eerste bezoek gebracht bij Auto Vlietman. Hier stond een auto te koop waar wij naar op zoek waren. We hadden voor dit bezoek gelijk een proefrit aangevraagd en bij aankomst stond de auto al klaar. We zijn keurig ontvangen en kregen netjes koffie aangeboden. Tijdens de proefrit is onze eigen auto beoordeeld om eventueel in te ruilen. Na terugkomst hebben wij onderhandeld over te prijs en de punten die uitgevoerd moesten worden. Uiteindelijk hebben we besloten de auto niet te kopen omdat wij te weinig inruil terug kregen en wij daardoor onze eigen auto particulier zouden verkopen. Na twee dagen zijn we netjes terug gebeld met de vraag of we nog over het voorstel nagedacht hadden. Uiteindelijk kregen wij nog een aangepast tegenbod, maar ook hierbij was het finaciele gat nog te groot. Wij hebben dit telefoontje gewaardeerd omdat ze in onze ogen hiermee wel aandacht aan je geven, ook als je niet direct een besluit neemt om de auto wel/niet te kopen. Na 3,5 week hadden wij onze eigen auto particulier verkocht en stond \"onze\" auto nog te koop. Hierop hebben wij direct contact gelegd om de koop alsnog in gang te zetten. Een aantal restpunten hebben wij laten vervallen omdat de bedragen die hiervoor gerekend werden in onze ogen veel te hoog waren. De punten die wel gedaan moesten worden zijn naar tevredenheid uitgevoerd. De bumper moest opnieuw gespoten worden. Hierbij is kwaliteit voor snelheid gegaan wat wij waarderen. Hiermee staat Auto Vlietman ook achter het af te leveren product. De auto stond er bij aflevering keurig bij, met een mooie rode strik voor de extra aandacht. Het zijn kleine dingen, maar die doen het wel! Het schoonmaken van het interieur had in onze ogen iets beter gemogen. Eén puntje wat eerder aangegeven was, was vergeten. Uiteindelijk is dit een klein puntje. Algemene beoordeling is dat wij tevreden zijn over hoe wij als klant geholpen en bediend zijn. De contacten tussentijds waren snel en correct. De koop is naar wens verlopen en zouden dit bedrijf positief aanbevelen.
Verzorgde wagens
Prima contact per mail, vriendelijke ontvangst, goede voorlichting en service en ook bij het ophalen van de auto nemen ze alle tijd voor je. Zeer tevreden!
Zeer goed geholpen, vriendelijk, voelde ondanks de afstand qua plaatsen erg vertrouwd.
Vriendelijk ontvangen en goede service
In een woord PRIMA
Een gebruikte BMW uit 2011 gekocht. Zeer correct geholpen door Stefan Elzevier. Eerlijke voorlichting zonder pressie. Tussen koop en afhalen netjes per mail op de hoogte gehouden. Auto was heel netjes klaargemaakt voor aflevering. Ook bij de aflevering geen haast en wederom hulpvaardig. Een goed, eerlijk en keurig autobedrijf. Het omrijden waard.
Super leuke ervaring.
Bij Stefan een mooie Peugeot cabriolet gekocht. Van ontvangst tot aan de aflevering prima geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd. Na de aflevering liep er een band telkens langzaam leeg, bleek een spijker in te zitten. AutoVlietman opgebeld en Stefan vertelde dat ik langs mocht komen en dat ze het ging repareren. Tijdens het repareren kreeg ik een super leuke Mini mee waar ik mee naar huis mocht rijden. Toen ik de auto weer ging ophalen hoefde ik tot mijn verbazing niks te betalen. En dat terwijl ik de auto zonder garantie gekocht heb. Top service!
Wat een negativiteit zeg, mijn ervaringen met dit bedrijf zijn dat je op een eerlijke manier zaken kan doen. Ze adverteren duidelijk op 2 manieren, meeneemprijzen of inclusief Bovag garantie. Stefan heeft me dit ook duidelijk uitgelegd en laten zien. Wij hebben er voor gekozen om de auto zo mee te nemen zonder de extra Bovag garantie. Wel kregen we netjes een nieuwe APK, omdat deze bijna verlopen was. Dit kosten niet eens iets extra! Toen we de auto gingen halen zat er een grote strik op, werd alles van de auto netjes uitgelegd en hij nam echt de tijd voor ons. Als kers op de taart werd er nog een foto gemaakt welke we per mail opgestuurd kregen en een flesje wijn als bedankje. Toen we weg reden zagen we zelfs tot onze verbazing dat er 2 flesjes water in de bekerhouders stonden. Dit noem ik nog is service! Ik had alle vertrouwen in de auto en in het bedrijf om de auto zonder garantie aan te schaffen, maar iedereen kan dit duidelijk voor zichzelf bepalen. Stefan, bedankt voor je goede tijd en zorgen die je aan ons besteed hebt.
Tussen al de lovende beoordelingen vind ik het heel vervelend een andersoortig review te moeten schrijven. Liever had ik ook een meer positieve beoordeling willen geven, dan was mij deze vervelende ervaring bespaard gebleven. Half augustus 2018 een auto van 3 jaar bij deze handelaar gekocht, zonder garantie (er bleek achteraf wel een verlengde garantieperiode van de fabrikant op de wagen te zijn, waarvan de verkoper niet op de hoogte was). Er was een kleine met lak bijgetipte beschadiging aan de voorbumper waarop ik de verkoper attendeerde, maar waar ik verder geen punt van maakte. Binnen twee dagen na aankoop blijkt het inparkeersysteem echter niet te functioneren. Op de dag van aankoop heb ik via de handelaar wel een Autotrust garantie afgesloten. De verkoper geeft vervolgens aan dat de auto vanwege de storing voor een diagnose naar de merkdealer moet, wat ik direct doe. De diagnose à raison van ongeveer €95,00 brengt aan het licht dat de aansluiting van een sensor afgebroken is ten gevolge van een aanrijdinkje (de kleine schadeplek aan de bumper). Geen garantie dus. De reparatie van het euvel zou buiten de diagnosekosten rond de €160 gaan kosten. De autohandelaar is niet bereid om tegemoet te komen aan de verborgen schade die al voor de verkoop was ontstaan. Gezien het koopcontract staat de handelaar juridisch waarschijnlijk wel in zijn recht en van mijn kant was het niet erg slim om pas daags na de aankoop de storing in het parkeersysteem op te merken. Ik verwachtte echter een deugdelijke auto aan te kopen bij een betrouwbare handelaar die wel enige coulance zou betrachten. In een vrij onaangenaam aflopend gesprek komt de autohandelaar met een drietal argumenten: 1. de verantwoordelijkheid van de kosten wordt op de merkdealer afgewenteld, die zou wel graag willen verdienen aan een reparatie. 2. Ik was reeds bij de aankoop van de auto financieel sterk tegemoetgekomen. Ik had natuurlijk kunnen aangeven dat de vraagprijs ruim €5000 boven de koerslijst lag, dan is het minder moeilijk om een koper financieel tegemoet te komen, in een dergelijke discussie had ik op dat moment echter geen zin. 3. Als het euvel voor de verkoop was ontdekt zou de reparatie er niet anders uitgezien hebben dan datgene wat de merkdealer nu provisorisch had gedaan om de storing voorlopig te verhelpen. Een opmerking die de betrouwbaarheid van het bedrijf nu niet direct ten goede komt. Kortom weinig overtuigende en valide argumenten om tot de conclusie te komen dat er geen coulance wordt toegepast. Dit bedrijf zou eens naar de bedrijfsvoering moeten kijken van Autotrust.nl. Zonder enige discussie wordt de dubbele garantie geannuleerd en het premiebedrag geretourneerd, zelfs nadat de wettelijke bedenktijd voor contracten is verlopen. Juridisch gezien zou Autotrust in zijn recht staan om de garantie niet te annuleren: klantvriendelijkheid en redelijkheid prevaleren bij Autotrust boven juridisch gelijk hebben. Binnenkort gaat de wagen voor een inspectiebeurt naar de dealer. In het onderhoudsboekje staat vermeld dat de laatste beurt bij 30000 is gebeurd en dat de volgende beurt bij 30000 uitgevoerd moet worden: een niet zo’n duidelijke instructie. Ik houd mijn hart vast, hopelijk zijn er dan geen onverwachte kosten te dragen.
Het was een heel traject om alles voorelkaar te krijgen, maar ook een bijzondere auto met zeer veel zaken te regelen, de vragen zijn tijdig beantwoord. AutoVlietman heeft dit voor zover het in het vermogen van het bedrijf ligt, prima afgehandeld. Het is een prima adres om een auto te kopen.
Een heel net bedrijf dat ondanks een wat mindere ervaring met de aanschaf van de auto (kon Vlietman niets aan doen) super netjes en vriendelijk heeft gehandeld
de ervaringen met dit bedrijf zijn mij goed bevallen. Omdat het mijn eerste auto was, was het bedrijf eerlijk en legde alles netjes uit.
Hele mooie Mercedes gekocht bij Vlietman en mijn eigen auto kunnen inruilen, en een mooie deal kunnen maken. Waren wat dingen die ontbraken/of gedaan moesten worden bij de Mercedes al die puntjes zijn netjes op de overeenkomst gemeld. Toen we de auto gingen ophalen waren alle puntjes netjes afgewerkt en stond die er helemaal mooi bij met een grote mooie strik er om heen !!
Prima geholpen. Goede info, geen groot verhaal maar to the point. Snel een prijs voor mijn eigen auto en faire prijsstelling van mijn huidige auto. Keurige afwikkeling.
Marquesweg 7
4462 HD Goes
Voor verkoop, reparatie en onderhoud van Jaguar en Land Rover is Auto Ventura sinds 1994 een begrip in Zeeland en omstreken! Naast Jaguar en Land Rover verkopen wij ook div. jonge gebruikte auto’s, met name in het Premium segment. Voor een werkplaatsbezoek, offerte of vrijblijvende proefrit verwelkomen wij u graag in ons splinternieuwe pand aan de Marquesweg 7 in Goes. Zodat u zelf het comfort van onze modellen kunt ervaren. We zien u graag verschijnen. Team Auto Ventura. autoventura.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.