Vriendelijk ontvangen en goede service
In een woord PRIMA
Een gebruikte BMW uit 2011 gekocht. Zeer correct geholpen door Stefan Elzevier. Eerlijke voorlichting zonder pressie. Tussen koop en afhalen netjes per mail op de hoogte gehouden. Auto was heel netjes klaargemaakt voor aflevering. Ook bij de aflevering geen haast en wederom hulpvaardig. Een goed, eerlijk en keurig autobedrijf. Het omrijden waard.
Super leuke ervaring.
Bij Stefan een mooie Peugeot cabriolet gekocht. Van ontvangst tot aan de aflevering prima geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd. Na de aflevering liep er een band telkens langzaam leeg, bleek een spijker in te zitten. AutoVlietman opgebeld en Stefan vertelde dat ik langs mocht komen en dat ze het ging repareren. Tijdens het repareren kreeg ik een super leuke Mini mee waar ik mee naar huis mocht rijden. Toen ik de auto weer ging ophalen hoefde ik tot mijn verbazing niks te betalen. En dat terwijl ik de auto zonder garantie gekocht heb. Top service!
Wat een negativiteit zeg, mijn ervaringen met dit bedrijf zijn dat je op een eerlijke manier zaken kan doen. Ze adverteren duidelijk op 2 manieren, meeneemprijzen of inclusief Bovag garantie. Stefan heeft me dit ook duidelijk uitgelegd en laten zien. Wij hebben er voor gekozen om de auto zo mee te nemen zonder de extra Bovag garantie. Wel kregen we netjes een nieuwe APK, omdat deze bijna verlopen was. Dit kosten niet eens iets extra! Toen we de auto gingen halen zat er een grote strik op, werd alles van de auto netjes uitgelegd en hij nam echt de tijd voor ons. Als kers op de taart werd er nog een foto gemaakt welke we per mail opgestuurd kregen en een flesje wijn als bedankje. Toen we weg reden zagen we zelfs tot onze verbazing dat er 2 flesjes water in de bekerhouders stonden. Dit noem ik nog is service! Ik had alle vertrouwen in de auto en in het bedrijf om de auto zonder garantie aan te schaffen, maar iedereen kan dit duidelijk voor zichzelf bepalen. Stefan, bedankt voor je goede tijd en zorgen die je aan ons besteed hebt.
Tussen al de lovende beoordelingen vind ik het heel vervelend een andersoortig review te moeten schrijven. Liever had ik ook een meer positieve beoordeling willen geven, dan was mij deze vervelende ervaring bespaard gebleven. Half augustus 2018 een auto van 3 jaar bij deze handelaar gekocht, zonder garantie (er bleek achteraf wel een verlengde garantieperiode van de fabrikant op de wagen te zijn, waarvan de verkoper niet op de hoogte was). Er was een kleine met lak bijgetipte beschadiging aan de voorbumper waarop ik de verkoper attendeerde, maar waar ik verder geen punt van maakte. Binnen twee dagen na aankoop blijkt het inparkeersysteem echter niet te functioneren. Op de dag van aankoop heb ik via de handelaar wel een Autotrust garantie afgesloten. De verkoper geeft vervolgens aan dat de auto vanwege de storing voor een diagnose naar de merkdealer moet, wat ik direct doe. De diagnose à raison van ongeveer €95,00 brengt aan het licht dat de aansluiting van een sensor afgebroken is ten gevolge van een aanrijdinkje (de kleine schadeplek aan de bumper). Geen garantie dus. De reparatie van het euvel zou buiten de diagnosekosten rond de €160 gaan kosten. De autohandelaar is niet bereid om tegemoet te komen aan de verborgen schade die al voor de verkoop was ontstaan. Gezien het koopcontract staat de handelaar juridisch waarschijnlijk wel in zijn recht en van mijn kant was het niet erg slim om pas daags na de aankoop de storing in het parkeersysteem op te merken. Ik verwachtte echter een deugdelijke auto aan te kopen bij een betrouwbare handelaar die wel enige coulance zou betrachten. In een vrij onaangenaam aflopend gesprek komt de autohandelaar met een drietal argumenten: 1. de verantwoordelijkheid van de kosten wordt op de merkdealer afgewenteld, die zou wel graag willen verdienen aan een reparatie. 2. Ik was reeds bij de aankoop van de auto financieel sterk tegemoetgekomen. Ik had natuurlijk kunnen aangeven dat de vraagprijs ruim €5000 boven de koerslijst lag, dan is het minder moeilijk om een koper financieel tegemoet te komen, in een dergelijke discussie had ik op dat moment echter geen zin. 3. Als het euvel voor de verkoop was ontdekt zou de reparatie er niet anders uitgezien hebben dan datgene wat de merkdealer nu provisorisch had gedaan om de storing voorlopig te verhelpen. Een opmerking die de betrouwbaarheid van het bedrijf nu niet direct ten goede komt. Kortom weinig overtuigende en valide argumenten om tot de conclusie te komen dat er geen coulance wordt toegepast. Dit bedrijf zou eens naar de bedrijfsvoering moeten kijken van Autotrust.nl. Zonder enige discussie wordt de dubbele garantie geannuleerd en het premiebedrag geretourneerd, zelfs nadat de wettelijke bedenktijd voor contracten is verlopen. Juridisch gezien zou Autotrust in zijn recht staan om de garantie niet te annuleren: klantvriendelijkheid en redelijkheid prevaleren bij Autotrust boven juridisch gelijk hebben. Binnenkort gaat de wagen voor een inspectiebeurt naar de dealer. In het onderhoudsboekje staat vermeld dat de laatste beurt bij 30000 is gebeurd en dat de volgende beurt bij 30000 uitgevoerd moet worden: een niet zo’n duidelijke instructie. Ik houd mijn hart vast, hopelijk zijn er dan geen onverwachte kosten te dragen.
Het was een heel traject om alles voorelkaar te krijgen, maar ook een bijzondere auto met zeer veel zaken te regelen, de vragen zijn tijdig beantwoord. AutoVlietman heeft dit voor zover het in het vermogen van het bedrijf ligt, prima afgehandeld. Het is een prima adres om een auto te kopen.
Een heel net bedrijf dat ondanks een wat mindere ervaring met de aanschaf van de auto (kon Vlietman niets aan doen) super netjes en vriendelijk heeft gehandeld
de ervaringen met dit bedrijf zijn mij goed bevallen. Omdat het mijn eerste auto was, was het bedrijf eerlijk en legde alles netjes uit.
Hele mooie Mercedes gekocht bij Vlietman en mijn eigen auto kunnen inruilen, en een mooie deal kunnen maken. Waren wat dingen die ontbraken/of gedaan moesten worden bij de Mercedes al die puntjes zijn netjes op de overeenkomst gemeld. Toen we de auto gingen ophalen waren alle puntjes netjes afgewerkt en stond die er helemaal mooi bij met een grote mooie strik er om heen !!
Prima geholpen. Goede info, geen groot verhaal maar to the point. Snel een prijs voor mijn eigen auto en faire prijsstelling van mijn huidige auto. Keurige afwikkeling.
De ongedwongen en vrijblijvende sfeer sprak mij enorm aan. Daarbij kwam dat de reactie tijd op bv mails, zeer kort was, dit ervaar ik als zeer positief. Conclusie: een fijn bedrijf om zaken me te doen👍
Vanaf het eerste contact was er een klik met de verkoper Stefan Elzevier, mailcontact verliep uitstekend en snel! Ook bij het bezoek werd ik deskundig en vriendelijk te woord gestaan waardoor we uit eindelijk een deal hebben kunnen maken. Bij aflevering waren ook alle afspraken keurig nagekomen en met volle tevredenheid rij ik nu in een auto van AutoVlietman!
Bij Vlietman een gebruikte VW Golf aangeschaft plus half jaar bovag garantie. Onderhoudsbeurt later door garage laten uitvoeren waar ik al jaren klant ben. Hieruit bleek dat de stofhoezen bij de homokineet koppelingen aan de vooras eens waren vervangen en niet deugdelijk waren gemonteerd (stonden open waardoor vuil en stof in de homokineeten konden komen). Ook bleek er ooit een lager te zijn vervangen aan een achterwiel en was daarbij met een hamer op de remschijf geslagen. Daardoor was er een slingering ontstaan in de remschijf. Kreeg als reactie \'\'een remschijf is een slijtage onderdeel en valt niet onder de bovag garantie\'\'. Ik gaf aan dat de remschijf niet door slijtage aan vervanging toe was maar door er op te slaan bij het monteren van een lager. Hierna werd ik doorverwezen naar bosch carservice in Goes, daar langsgeweest maar zeiden dat er niks aan mankeerde?? Intussen tijd ook een motorolielekkage gehad met de auto, naar mijn eigen garage geweest omdat die dichterbij is voor mij. Kreeg te horen dat er een plastic onderdeel in het motoroliesysteem gescheurd was en verder rijden zou link zijn, onderdeel kon verder scheuren waardoor alle olie eruit zou kunnen lopen tijdens het rijden wat de motor compleet zou beschadigen. Ik met dit verhaal naar Vlietman, kreeg als reactie \'\'moet je maar naar Bosch carservice in Goes gaan als je dat niet doet is de rekening voor jezelf\'\'. Terwijl mijn auto dus ergens anders stond en niet werd aanbevolen om nog mee te rijden... Ik vind de manier waarop ik behandeld ben beneden alle fatsoen, er wordt totaal niet om de klant gedacht alleen maar aan snelle verkoop. Ook een collega van mij heeft hier ooit een auto gekocht, niks dan ellende meegemaakt met die wagen. Hij mocht hem dan nog wel inruilen voor een andere maar die ging ook stuk, brak een stuk van de klep af en belandde in de cilinder waardoor die beschadigde. Alle kosten waren voor eigen rekening. Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf en raad niemand aan hier een auto te kopen.
Omdat de afstand groot was en ik maar een keer wilde rijden alle communicatie via e-mail gedaan. Dit ging perfect! Duidelijk, eerlijk, snel, geen \"foute verkooppraatjes\" en onder voorbehoud van proefrit/zicht. Alle informatie klopte bij aflevering auto en de ontvangst was ook zeer vriendelijk en professioneel. Verkoper Stefan Elzevier is een voorbeeld voor collega\'s in het vak! (ik geef daarom ook een 10 want ik zou werkelijk niet weten wat beter/anders had gekund) De afstand zal voor meer mensen ver zijn maar als de juiste auto er staat of voor je wordt gezocht is de rit naar Goes het absoluut waard.
Nette & snelle service , en uitertst klantvriendelijk !!!!
Prettige omgang, service gericht en het ophalen werd een feestje voor de kids!
Zeer klantvriendelijke benadering en er wordt oplossing gericht meegedacht.
Marquesweg 7
4462 HD Goes
Voor verkoop, reparatie en onderhoud van Jaguar en Land Rover is Auto Ventura sinds 1994 een begrip in Zeeland en omstreken! Naast Jaguar en Land Rover verkopen wij ook div. jonge gebruikte auto’s, met name in het Premium segment. Voor een werkplaatsbezoek, offerte of vrijblijvende proefrit verwelkomen wij u graag in ons splinternieuwe pand aan de Marquesweg 7 in Goes. Zodat u zelf het comfort van onze modellen kunt ervaren. We zien u graag verschijnen. Team Auto Ventura. autoventura.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.