Het is prima hoor , prachtig team

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en vriendelijke mensen!

Prima service en vriendelijke mensen!

Goed geregeld!

Mijn ervaring is zeer positief! Goede service, duidelijke en vakkundige communicatie en een goede prijs kwaliteit verhouding...

Voelt erg vertrouwd

Vriendelijk, vrolijk maar vooral professioneel personeel

Staan altijd klaar

Als er buiten mijn normale afspraak om een probleem ontstaat met mijn auto kan ik altijd bij ze binnen lopen en dan zorgen zij voor een oplossing. M.a.w. een topbedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Superfijne garage en goede service

Superfijne garage en goede service. Repareren alle soorten auto’s.

uitstekend

goede communicatie en service

Heel goed geholpen

Goed geholpen en een goede nazorg

Heel tevreden

Heel goede service en kundig!!

heel tevreden

klantgericht

Persoonlijke belangstelling en vriendelijk

Altijd goed

Ik kom hier vaker voor onderhoud aan mijn auto en om te tanken. Altijd goed en altijd vriendelijk.

Kan niet beter

Ik heb mijn auto niet in onderhoud bij Schoonoord. Toch hebben ze me al twee keer snel en professioneel geholpen met autopech. Zeer goede service voor een alleszins redelijke prijs. Fantastisch.

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben super tevreden, vriendelijk personeel, altijd bellen als er extra kosten zijn

• Prijs/Kwaliteit

Kwalitatief zeer goede service en vriendelijke benadering!

Het afgeleverde werk is prima, er wordt met je meegedacht en de werknemers zijn zeer vriendelijk.

Erg service gericht

Zijn erg behulpzaam om je te helpen. Het enige nadeel is dat veel mensen dit weten en ze het over het algemeen druk hebben maar ondanks dat proberen ze altijd een manier te vinden om te helpen.

Altijd tevreden met Garage Schoonoord

Klantvriendelijk, transparant, snel, professioneel

Goede garage

Mijn auto is goed gekeurd. Hij was snel klaar en ik werd goed op de hoogte gehouden. Ik had persoonlijk een afspraak gemaakt en twijfelde over een grote beurt. In de planning kon ik niet zien of hij een grote of kleine beurt kreeg.

Gewoon uitstekend

Nette verplichting, goede informatie

fantastisch!!!!

ik heb alleen maar heel positieve ervaringen met deze garage. Fantastische mensen.

prima, geen klachten

APK, nieuwe banden..... prima.....

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en denken met je mee

Garage Schoonoord: Uitmuntende Service met een Persoonlijke Touch

Het is lastig om een garage te vinden waar kwaliteit en klantvriendelijkheid hand in hand gaan, maar Garage Schoonoord vormt hierop een uitzonderlijke uitzondering. Vanaf het moment dat je je auto binnenrijdt, voel je je op je gemak dankzij de persoonlijke benadering en het oprechte advies van het team. De medewerkers van Garage Schoonoord staan bekend om hun eerlijkheid en deskundigheid. Ze geven je niet zomaar een advies, maar een gedegen, eerlijk en transparant advies, gebaseerd op jarenlange ervaring en kennis. Dit wekt vertrouwen en zorgt ervoor dat je met een gerust hart je auto achterlaat voor onderhoud of reparatie. Wat deze garage echt onderscheidt, is de zorgvuldigheid waarmee de werkzaamheden worden uitgevoerd. Elke taak, hoe klein ook, wordt met de grootste zorg en precisie afgehandeld. Dit getuigt van een diepgaande betrokkenheid en een hoge mate van professionaliteit. Daarnaast zijn de prijzen bij Garage Schoonoord ongeëvenaard scherp. Dit maakt hoogwaardige autoreparaties en -onderhoud toegankelijk voor een breed publiek, zonder concessies te doen aan kwaliteit. Een extra voordeel van deze uitstekende service is de beschikking over een leenauto. Dit gemak biedt een enorme meerwaarde, aangezien je mobiliteit gewaarborgd blijft op de dag dat je je auto voor reparatie of onderhoud moet achterlaten. Kortom, Garage Schoonoord is een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar eerlijk advies, vakkundige reparaties en onderhoud tegen scherpe prijzen, en dat alles zonder concessies te doen aan kwaliteit en service. Het team hier laat je zien hoe autogarages zouden moeten functioneren: efficiënt, vriendelijk en met een oog voor detail. Je auto is hier zonder twijfel in veilige en deskundige handen.

geweldige garage

Prima service en prettig geholpen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Vakkundig en klantvriendelijk

Vakkundige garage die klantgericht is. Denken mee en overleggen met de klant. Goede tarieven.

Herenstraat 8

2215 KH Voorhout