Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
na een goede inruil-deal, had ik een prachtige gebruikte Citroën C4 Picasso, automaat gekocht bij auto Oosterhof,omdat ik dacht aan een automaat toe te zijn, Hoewel mijn eega daar grote bedenkingen bij had, heb ik het toch gedaan. Gevolg: mevrouw werd keer op keer wagenziek, en ik had geen schik meer in het autorijden, terwijl ik dat in al mijn vorige citroëns heel erg had. (het rijden in een citroën is per definitie al geweldig, en in het middensegment onvergelijkbaar met welke andere auto dan ook, maar dat terzijde)We waren verliefd op de auto zelf, de uitvoering, het lichte interieur, en de staat, waarin de auto verkeerde. Maar ik had het kunnen weten, dat ik liever zelf schakel, dan dat het voor me geregeld wordt door een automaat, want in mijn vrachtwagen heb ik er ook een, en je went er wel aan, maar ze mogen die bak er wat mij betreft liever gisteren, dan vandaag uithalen, om hem om te ruilen voor een handgeschakelde, want dat maakt het rijden nou weer net even leuker. Na veel zoeken naar iets vergelijkbaars, wat niet lukte, zijn we toch teleurgesteld, en met onze ziel onder de arm terug gegaan naar Sander van auto Oosterhof. We maakten weinig kans, want het was een bovag-occasion, en daarop staat geen omruilgarantie, en zeker niet na 3 maanden. na ons verhaal aanhoord te hebben, beloofde hij de mogelijkheden te onderzoeken. Om kort te gaan, auto Oosterhof heeft samen met ons een vergelijkbare C4 Picasso met handbak gezocht, én gevonden, rijklaar gemaakt, een grote beurt gegeven en apk gekeurd, heeft de eerder geleverde auto weer teruggenomen, en nu riiden we met volle tevredenheid in onze \"nieuwe\" Citroën. Auto-Oosterhof heeft ons een geweldige service gegeven, waarvoor onze welgemeende en hartelijke dank.