We kwamen voor de auto, we bleven voor de service
We zijn via de Bovag website bij de Groot uitgekomen, omdat we op een specifiek model auto zochten.
Simpel gezegd, we kwamen voor de auto, we bleven voor de service.
De verkoper Diederick is uit het juiste hout gesneden door zich zeer klantvriendelijk op te stellen, maar klanten wel de ruimte geeft om zelf te onderzoeken. Je hebt bij hem niet het gevoel dat hij enkel strijdt om zijn target te halen.
Zijn kennis reikt niet alleen tot de auto's zelf, maar ook voor verzekeringen. Op zijn advies (en na zelf onderzoek na de aanschaf van de auto thuis gedaan te hebben) hebben we gekozen voor de verzekering welke hij heeft aangeraden. Hij is ook niet bang om te adviseren iets niet te doen, ook al had hij daarin iets kunnen bijverkopen. Iets wat ik goed kan waarderen.
Binnen in de showroom kreeg het gevoel niet in een vakgarage te staan, maar bij een dealer. De auto's staan zo opgesteld dat veel verschillende auto's ziet, maar dat je toch prima de ruimte hebt om goed te kijken.
Met oog op hoe ze de auto hebben afgeleverd, hebben we ook de keuze gemaakt om het onderhoud bij de Groot te doen. Punten sparen helpt daarin ook mee.
Al met al een heel positieve ervaring. Dusdanig dat de eerste oriëntatie voor een nieuwe auto via hen zal gaan.