Super klantgericht

Zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Zeer klantgericht.

Defect aan mijn Porsche goed opgelost.

Koelprobleem opgelost door correcte diagnose. Jammer dat een andere garage (ps-rispens Porsche Specialist noemt zich dat) het niet goed gedaan had. En een waterpomp in rekening gebracht bij het vervangen van een thermostaathuis die dus achteraf niet vervangen is en die nu dus stuk was. Met alle gevolgen van dien. Dure grap en onnodig.

Snelle reacties, goede uitleg, mooi filmpje met goed inruilvoorstel.

garantie tot de deur

2 maanden geleden een Mercedes GLE AMG gekocht, bij aankoop probleem is opgelost, na 1500km olie melding, ok onderhoud maar na 1500 km wederom olie melding en melding lekke band bleek achterbanden volledig versleten, ok onderhoud maar 2000 euro verder 4 banden, na 8 weken een slepend geluid en gemeld bij van Beek moest naar een garage rijden voor onderzoek, helaas dag later niet aangekomen en de motor vastgelopen, van Beek stelt mij aansprakelijk voor verkeerd handelen dus geen Bovag garantie, garantie tot de deur dus bij schades rond de 25000 euro! ben nu een rechtszaak begonnen tegen Marco van Beek, erg teleurgesteld omdat de auto non conform contract voldoet, mag je wel wat verwachten bij een auto van bijna 70.000 euro! dus bedenk jezelf om hier te kopen, doen er alles aan om niet te betalen!

Beste heer Weijers, Marcel, Fijn dat je de moeite neemt om te reageren. Bij deze onze reactie. Wij geven op al onze auto’s 12 maanden Bovag garantie. En in de afgelopen 16 jaar is dit de eerste serieuze keer dat we dit bij de hand hebben. Over de eerste zaken hopen wij dat we dit vooraf goed hebben overlegd en dat dit naar tevredenheid is opgelost. Nu de zaak met betrekking tot het vastlopen van de motor. We (jij en wij) hebben een onafhankelijk expert een onderzoek laten uitvoeren, naar de oorzaak van het vastlopen van de motor. Hieruit blijkt dat de multiriem (een eenvoudig onderdeel van de motor) is stuk gegaan en hierdoor een kunststofpijpje kapot heeft geslagen waardoor het koelvloeistof verloor. Toen zijn alarmmeldingen op het dashboard gaan branden en was het noodzaak om meteen te stoppen. Dat is niet gebeurd. Volgens de computer in de Mercedes-Benz (uitgelezen met officiele Mercedes-Benz testkast) is er na deze melding nog 13 km doorgereden. De motor is oververhit geraakt door het gebrek aan koelvloeistof. Dit moeten we echt wijten aan het niet meteen stoppen. We betreuren de situatie die is ontstaan en willen echt proberen om op een voor u zo kostenbesparende situatie de reparatie uit te voeren. Hoor graag hoe we hier samen uit kunnen komen. Met vriendelijke groet, Marco van Beek

erg vriendelijk en net bedrijf

keurige zaak, vriendelijk personeel. een aanrader.

Ontzorgd, alles in goed overleg.

Ok

Gewoon simpelweg klasse.

Simpelweg heel goed.

Goede service en fijn contact !

Uitstekende service en de juiste auto gevonden

Naar aanleiding van mijn wensen is Marco van Beek gaan zoeken binnen hun netwerk en hebben ze een geschikte auto gevonden tegen een commercieel aantrekkelijke prijs. De afhandeling is gegaan conform afspraak en ik werd tijdig op de hoogte gebracht van wijzigingen.

Top geholpen

Goede communicatie Vriendelijk

Vlotte en vriendelijke behandeling, mijn probleem op adequate wijze opgelost

Positieve ervaring

Meedenken en flexibiliteit van een uitstekende werkplaatschef!

Prima werkplaats en kundig personeel. De Werkplaatschef denkt mee met de klant, helpt deze en acteert snel.

Prettige ervaring met het team van auto bedrijf van Beek, serice gericht

prettige ervaring met het team van autobedrijf van Beek, service gericht en verstand van zaken,staan direct voor je klaar!!

Snel en eenvoudig.

Gebeld voor een reparatie.

Mooi bedrijf met een premium service!

Het is een keurig bedrijf waarbij je gelijk al bij de eerste aanblik ziet dat ze de zaken goed op orde hebben. Ik heb mijn droomauto bij hun gekocht en dat ging allemaal heel snel en soepel, precies op de manier zoals de auto zelf ook rijdt ;-) .

Fijne prettige garage

Auto moest kleine beurt en APK. Alles naar wens uitgevoerd en blijven meedenken met de status van de auto. Dit heb ik als heel prettig ervaren.

Niet volgens afspraak

Vantevoren is er ons beloofd dat er een vriendelijke prijs zou worden berekend voor het onderhoud. We hebben de auto begin februari aangeschaft en ondertussen al 3 mankementen ondervonden. Er is inderdaad al veel kilometers gereden met deze auto en dat hebben we ook aangegeven bij het melden van het mankement, maar daarom hebben we juist een auto aangeschaft in de wat duurdere prijsklasse. Toen we de factuur ontvingen was niets te zien van een vriendelijke prijs, maar gewoon het volle bedrag. We hebben dit aangegeven, maar het antwoord was dat er veel mee reden was. We betalen nu de factuur, maar zullen hier geen onderhoud meer aan de auto laten doen.

Adequaat, professioneel en vriendelijk

Tijdens het hele proces van oriëntatie tot aan de aankoop van onze auto zijn wij door zowel Marco als Joep adequaat, professioneel en zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan.

Onderhoud en apk goed uitgevoerd

Onderhoud en apk prima gedaan maar helaas wel 2 minpuntjes. Ik had gevraagd bij telefonische afspraak om de nummerplaathouders te vervangen dit was geen probleem. Helaas is dit niet gedaan en het tweede puntje was toen ik de auto ophaalde ging na +- 1 kilometer het lampje van het motormanagement branden dus gebeld en ik kon direct terug komen. Nu bleek een stekkertje niet goed zijn aangedrukt dit is dus snel en goed opgelost.

afspraak is afspraak

M'n Porsche een onderhoudsbeurt. Alles weer fris en fruitig. Erg fijn is dat je je auto gewassen terug ontvangt.

Ik kom er zeker weer terug.

Prima geholpen door Nick Een proefrit van 2.5 uur was geen probleem. En ze kwamen de i4 zelfs nog brengen. Top.

prima service

Zaterdagmiddag om 13.30 uur lekke band, om 1600 uur reed ik weer. Verder altijd vast en goed personeel.

Zeer professioneel autobedrijf met net even meer service, kwaliteit en vriendelijk personeel.

Ruxveenseweg 6

8331 TR Steenwijk