perfect, zeker aan te bevelen

ik vind het een geweldig bedrijf, bij andere dealers ben je gauw een nummer. hier heb je goed contact met zowel eigenaar tot monteur

goede service, goed behandeld

Ervaringen zijn uitstekend. Bijzonder vriendelijk en bereid tot helpen en je wordt op tijd geholpen ( afspraak wordt nagekomen) Verder is prijs/kwaliteit m.i. oké. \"een bedrijf waar je terecht kunt\".

goede service, goed behandeld

Uitstekende service. Staan altijd voor je klaar en zijn zeer deskundig. Cijfer een negen.

goede service, goed behandeld

Uitstekend. Meedenken, goede service, prettige mensen.

goede service, goed behandeld

Ik heb hele goede ervaringen met dit autobedrijf. Ze staan altijd voor me klaar, wat er ook aan de hand is met mijn auto.

goede service, goed behandeld

Tijdens de vakantie rare rammel ontdekt in mijn 508 sw. Bij PCA Dealer Tensen langs gegaan, wat bleek er waren meer mensen die dit probleem hadden. Het werd keurig en netjes opgelost en omdat de auto nog in de fabrieksgarantie zat helemaal geen kosten. Meteen hebben ze een Peugeot terugroep actie mbt de ESP software opgelost zodat ik mijn auto niet meerdere keren kwijt was. Helemaal Top!!

goede service, goed behandeld

Persoonlijke en informele relatie is erg prettig, familiebedrijf. Dit geldt zowel voor de aankoop van een auto als voor het onderhoud ervan. Ze proberen met de klant mee te denken en ik heb het gevoel dat er geen onnodige zaken in rekening worden gebracht. Dat heb ik ook anders meegemaakt!

goede service, goed behandeld

Na een bezoek aan veel garages en dealers, hier een uitstekend aanbod gekregen voor mijn inruil auto. Er werd mij op diverse acties gewezen waardoor ik een luxere versie heb gekocht voor het bedrag van een basis versie. Vriendelijk en behulpzaam, alleen aflevermoment was een beetje rommelig. Verder uitstekend zal bij volgende auto zeker weer overwegen hier naar toe te gaan.

goede service, goed behandeld

Goed bedrijf, met eerlijke inruil voor mijn oude auto, niet een vaag verhaal zoals de echte dealer, hoe duurder je koopt hoe meer korting, gewoon een eerlijk bedrag als inruil. Bij dealer 6 maanden levertijd op nieuw, nu jong gebruikt met 1500 km. op teller leverbaar in 2 weken, gewoon goed en eerlijk bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Op het laatste moment nog een goede set winterbanden gekocht,en ook nog voor een scherpe prijs!

• Reden bezoek Andere reden

Goede en snelle service!

goede service, goed behandeld

Garage op loopafstand van de binnenstad , ideaal om tijdens het wachten daar een wandeling te maken. Vriendelijk personeel,na telefonische afspraak snel de auto gerepareerd.De rit hilversum-hoorn v.v meer dan waard!

perfect, zeker aan te bevelen

Personeel altijd vriendelijk, div. auto\'s daar gekocht. Je kunt altijd een beroep op ze doen. Kortom een prettige zaak.

goede service, goed behandeld

Medio mei daar een occasion gekocht. Tot nu toe ben ik erg tevreden over hun klantbehandeling en service. Niets op aan te merken

voldoende, een redelijke ervaring

De service is over het algemeen goed, maar niet erg snel. Bovendien lijken mij hun prijzen erg hoog. Ik ga er alleen naar toe omdat het dichtbij is. Er lijkt mij wat te weinig personeel. Over de aanschaffing en aflevering van de auto en reparaties ben ik wel tevreden.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik had hier een auto gekocht met garantie, ik ben 18 x terug geweest in een paar maanden,en was mijn auto ook steeds dagen kwijt. Het werd er niet beter op maar alleen maar slechter. Ook hebben ze een velg beschadig, en werden velen dingen maar half opgelost. Uiteindelijk heb ik mijn auto maar weg gedaan na 3 maanden omdat het niet ging werken met deze garage. Mijn tip is dan ook, koop geen auto bij Auto Tensen.

perfect, zeker aan te bevelen

Bij dit bedrijf kun je gerust een auto kopen, fijne mensen, hele goede service. Wij willen hen hiervoor bedanken.

Doctor C J K van Aalstweg 5 9

1625 NV Hoorn