In alle opzichten uitstekend

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Service met een glimlach

Mijn auto lekte koelvloeistof. Dezelfde dag kon ik nog langskomen om het te laten analyseren. De daaropvolgende dag kon het al ingepland worden. Tijdens de reparatie lekker met een leenfiets de haven van Hoorn bewonderd.

Goed en snel geholpen

Prettige ervaring. Er was wat onduidelijkheid over de prijs maar dat werd mij keurig uitgelegd. Ik ben tevreden!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk en deskundig personeel. Kwaliteit werk goed.

Vriendelijk en deskundig personeel. Kwaliteit werk goed. Prijs/ kwaliteit goed. Bij Autobedrijf Tensen te Hoorn voel ik me echt klant.

Alles prima

Alles prima

• Reden bezoek: Aanschaf en/of APK

Goede communicatie en komen afspraken na.

Ben goed geholpen, er is goed overlegd en de prijs die we vooraf hebben besproken was ook de prijs die ik moest betalen.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prima service en info betreffende noodzakelijke reparatie

Goede info betreffende onderhoud en gevonden gebreken eerst besproken alvorens te repareren. Ook weer voertuig weer snel terug.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Service, maar met een hobbeltje

Op mijn verzoek is de onderhoudsbeurt uitgebreid met enkele additionele punten (firmware upgrade, navigatieupgrade indien versie 2019/2 beschikbaar & speaker nakijken). Firmware upgrade, niet uitgevoerd omdat: te riskant. Dit voelt mij als ICT'er aan dat u een specialist bent in het sleutelen en (nog) niet in de IT in het voertuig. Wellicht dat het verstandig is om hier iemand in te laten specialiseren? De navigatieupgrade (indien versie 2019/2 beschikbaar), is niet uitgevoerd omdat: Carla gaf aan dat ze de laatste versie had en wel wilde installeren. Op aandringen wat deze laatste versie dan zou zijn bleek dit 2019/1 te zijn. In had in de mail aangegeven dat ik enkel 2019/2 wil. Hier is dus niet goed naar het klantverzoek gekeken. De speaker upgrade is in eerste instantie niet uitgevoerd. Monteur had de speakers nagekeken en werkend bevonden. Pas toen ik de volgende dag zelf videobewijs aanleverde is er nogmaals naar gekeken en is de speaker inderdaad vervangen. Tensen kwam zelf tot de conclusie dat er nog enkele extra filters vervangen moesten worden. Tevens proactief gezien dat de accu aan vervanging toe was. In overleg met klant voor akkoord vervangen. Ten slotte is tijdens het onderhoud het oliefilter vervangen. Deze sloot niet goed waardoor er redelijk wat olie gelekt is. Auto 's nachts teruggebracht en volgende dag direct opnieuw de brug op gegaan.

Geweldige service

Door omstandigheden was ik (bijna) te laat voor de jaarlijkse APK keuring. Na de situatie te hebben uitgelegd werd onmiddellijk tijd ingeruimd en mijn auto gekeurd. Kan hierdoor alleen maar zeggen, dat de klant bij Tensen op de eerste plaats staat en geen nummer is.

goede service, goed behandeld

Prettige benadering van de monteurs en de staf van de garage, Zij luisteren aandachtig naar de probleem/wensen v.d klant.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

vriendelijk, prettig, kundig

zeer slecht, onaanvaardbaar

Voor de 2e keer niet mijn sensoren ingeleerd na bandenwissel. Monteur wist niet hoe het moest. Moest nogmaals terug. Vorige keer heeft het 1.5 uur geduurd voordat monteur Jan het zelf voor elkaar had. IPV effe naar de buurman rijden (Opel dealer). Bij aankoop van de banden in Enkhuizen deed haar zoon dat wel. Dit gemeld de vorige keer. Er werd niks mee gedaan. Nu bij afspraak maken wederom gemeld dat de sensoren ingeleerd moesten worden. Monteur dacht dat hij alleen maar hoefde te resetten. Maar Carla wil niks aannemen over hoe het de vorige keer ging. Winterbanden weggehaald. Kom hier niet meer zolang zij aan het roer staat. Met haar man en zoon kan ik goed door 1 deur. Zij luistert niet goed naar je, doet niet wat je vraag. Klant is koning maar volgens mij denkt zij dat zij de Koningin is. Aantal jaren terug ook al meningsverschil gehad. Maar nu is het klaar.

goede service, goed behandeld

Prettig en correct met goede service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

Het is een persoonlijk vriendelijk en toegewijd bedrijf. Met veel begrip en aandacht voor de klant. Ik word altijd snel en goed geholpen.

goede service, goed behandeld

Uitstekend . Komt afspraken na.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima, snelle en vriendelijke service.

goede service, goed behandeld

Goede service en vriendelijk bejegening. Motor loopt weer perfect.

Doctor C J K van Aalstweg 5 9

1625 NV Hoorn