Eerlijk en duidelijk

Ik breng al jaren mijn auto voor onderhoud naar Strijbosch. Fijne terugkoppeling wat er gedaan is en eventuele onvoorziene uitgave worden van te voren gecommuniceerd. Een groot compliment voor het altijd geduldig uitleggen wat/waarom/hoe het met verschillende onderdelen zit. Ik ben een leek op dit gebied maar wil toch graag weten waarom iets gedaan moet worden.

Eerlijk en kundig. Haal altijd mijn auto weer op met een goed gevoel.

Eerlijk advies wat te doen bij reparaties en kundig als het gaat om het onderhoud en reparaties. Haal altijd mijn auto weer op met een goed gevoel.

Goed en professioneel geholpen.

Ze denken met je mee om zaken goed en goedkoop op te lossen.

Goede service en kennis met een glimlach .

Zeer goed en eerlijk fam. bedrijf.

gewoon heel goed

snel goed eerlijk

Betrouwbaar

Goede service en uitleg

Vriendelijk, deskundig en eerlijk

Ik kom al jaren bij Strijbosch en ben nog steeds zeer tevreden. Ze zullen geen onnodige reparaties doen, leggen uit waarom ze een onderdeel moeten vervangen etc. Bereiden me voor dat de volgende beurt meer kosten met zich meebrengt ivm. Vertrouwen is eigenlijk het woord een bedrijf dat je kan vertrouwen!

Positief

Ik ben super tevreden over hoe ze bij de garage met mij omgaan. Alles wordt netjes uitgelegd en alleen noodzakelijke dingen worden gerepareerd. Bij bijzonderheden wordt je gebeld.

Topbedrijf

Perfecte service, erg klantvriendelijk en komen afspraken na, kortom een topgarage.

Super snel en vriendelijk geholpen

Dakkoffer laten plaatsen. Ging erg snel met goede uitleg. Vriendelijk personeel!

Vriendelijke en realistische garage

Wij komen inmiddels al jaren bij garage Jan Strijbosch. Vriendelijke mensen. Ze zijn realistische en denken goed mee. Hier kunnen grote dealerbedrijven wat van leren.

Goede service en meld tijdig additionele kosten.

Fijn bedrijf, aardige mensen, goede service!

Apk en kleine beurt laten doen. Goed geholpen met goede communicatie. Kom er al jaren.

Ze doen wat ze kunnen

Het is niet simpel om techn. personeel binnen te houden.

Fijn garagebedrijf!

Zoals altijd heel goede communicatie, afspraken worden nagekomen, er wordt gedaan wat nodig is. Wij zijn heel tevreden!

Korte lijntjes en duidelijk

Goed advies waardoor wij onze auto's altijd lang kunnen blijven rijden. Duidelijk advies en contact als er extra kosten zijn. Gewoon een eerlijke Garage.

Transparant, goede service, meedenkend, aardie mensen en de auto weer in top conditie.

Dorpsgarage in een stad.

Zeer prettig garagebedrijf, goede service en aandacht en overleg met de klant.

vertrouwd, gastvrij, kleinschalig en eerlijk

Kom al een aantal jaren bij dit autobedrijf, bij vragen krijg je altijd een open en eerlijk antwoord of advies. Ik voel me erg vertrouwd als de auto een apk keuring krijgt in combinatie met grote of kleine beurt. Contacten zijn goed ze doen wat ze zeggen, en zeggen wat ze doen.

Geweldige service en zeer betrouwbaar

Uitstekende service, erg vriendelijk

Super garage met perfecte service

Altijd bereid om mee te denken in de beste service en om de juiste oplossingen te vinden bij problemen. Hieruit blijkt dat er een jarenlange ervaring achter deze garage schuil gaat die klantgericht denkt.

Vertroud

Vertrouwen is belangrijk in deze branches Ik kom er al jaren,alles wordt in goed overleg uitgevoerd

Super aardig personeel, betrouwbaar, geïnteresseerd en oprecht!

Heraclesstraat 20

5048 CG Tilburg