Helemaal top!

Ik kan deze garage aan iedereen aanraden, vriendelijke behulpzame eigenaren en meer dan voldoende kennis

Top service! Altijd meedenkend en gaat het gesprek aan als het over de kosten gaat.

Wij hadden een grote beurt en de auto was eigenlijk te weinig gebruikt. Echter na overleg een aantal vervangingen die toch noodzakelijk waren en dat geeft vertrouwen. Top service tegen een eerlijke prijs

Fijne garage

Mijn ervaring met deze garage is dat het een vak bekwamen garage is . Je word er prettig geholpen.

Goede garage

Een goede garage, waar ik jaren lang met mijn auto kom. Ze zijn erg vriendelijk

Een fijne en betrouwbare service

Na het belletje over de reparaties voor mijn auto werd mij bij het ophalen van de auto goed uitgelegd wat er aan de hand was!

Goede service, eerlijk en betrouwbaar.

Goede service, eerlijk en betrouwbaar

Altijd correct en technisch perfecte service

Ik heb meerdere auto’s in onderhoud bij garage Strijbosch. Altijd duidelijke afspraken die ook nagekomen worden en een eigenaar die mee denkt als er problemen geconstateerd worden.

Superfijne garage

John en Claudia zijn altijd vriendelijk, en heel erg servicegericht.

Zoals altijd naar volle tevredenheid geholpen.

Er wordt in mijn ogen daadwerkelijk moeite gedaan om aan de wensen van de klant tegemoet te komen.

Superbedrijf

Gewoon goed

Prettig persoonlijke benadering en vakkundig.

Zie samenvatting .

Super bedrijf

Niets dan lof voor dit bedrijf, eerlijk en betrouwbaar.

Altijd prima service, goede afspraken, je weet meestal vooraf waar je aan toe bent, duidelijke en overzichtelijke rekening

Ik vond het geweldig ,ik zei denk dat hij een grote beurt moet hebben mijn auto,andere autobedrijven zoude dat gedaan hebben ,jullie zeide we kijken eerst of het nodig is, als het niet nodig is dan doen we dat niet, Ik vind dat echt geweldig

Uitstekende en betrouwbare garage!!

Ik kom hier al wat jaartjes en wordt altijd supernetjes geholpen!

Altijd naar John

Zeer klant vriendelijk, denkt mee, eerlijk over de auto. Ik ga niet meer naar een ander

Uitstekende en vriendelijke service

Ik kom al jaren bij deze garage en krijg altijd eerlijk advies en hele goede service. Ze zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam met een leenauto. Ook met een andere auto zal ik hier bij deze garage blijven komen. Ik raad iedereen ook dit bedrijf aan!

Ervaren vakmensen

Men weet waar men over praat, en zijn heel vriendelijk.

Altijd goed geholpen

Nu al vele jaren vaste klant en nog steeds uiterst tevreden over de service, het technisch inzicht. Prijzen zijn lager dan bij de merkdealer.

Prettig afspraken maken.

Afspraken worden nagekomen en werkzaamheden netjes uitgevoerd.

No nonsens, goede service

Prima, betrouwbare garage. Je wordt goed geïnformeerd over eventuele bijkomende werkzaamheden alvorens deze worden uitgevoerd.

Netjes en zeer goed geholpen

Netjes en zeer goed geholpen, en vakkundig

Goed bereikbaar, vriendelijk en no nonsense cultuur.

Echt het eerste autobedrijf welke ik na 25 jaar autobezitter meemaak, welke meedenkt met je en waar de klant Koning is in plaats dat ze enkel denken aan hun eigen portemonnee en je alles wijs maken wat er met je auto "zogenaamd" moet gebeuren.

Altijd eerlijk!

Je krijgt altijd een eerlijk advies en een goede inschatting.

Vriendelijk, accuraat, bekwaam.

Huur van een dakkoffer perfect geregeld. Bij binnenkomst was al bekend waar ik voor kwam. Zeer vriendelijke ontvangst, snelle montage/demontage en uitleg. Kortom helemaal tevreden.

Heraclesstraat 20

5048 CG Tilburg