Gewoon goede service

Mijn ervaring is altijd goed

Perfect !!!

Alles netjes volgens afspraak. Apk en onderhoud van zowel zakelijke als privé auto

Goede service en eerlijke prijs

Goede nette garage.

Wordt altijd erg goed geholpen. Auto netjes nagekeken. Hele goede communicatie en goed nakomen van afspraken.

Goede service!!

Goede service, vriendelijk en professioneel personeel!

Netjes en correct geholpen

Goede service, en weten wat de kosten zijn voor dat je auto ophaald bij de garage.

Dat je gebeld wordt, wat de onkosten zijn, van materiaal die ze gaan vervangen bij de auto.

Heel fijne Bedrijf

Heel vriendelijk en ik heb vertrouwen dat ik een goede en eerlijke werkplaats gekozen heb.

Geweldig bedrijf

Afspraak is afspraak en altijd eerlijk advies

Goed!

Al jaren goede service, goed overleg en ontzettend toegewijd en betrouwbaar!

Weer netjes en snel geholpen

Kleine beurt met apk.

Goede service en duidelijke afspraken

Als er iets is aan de auto duidelijk wat de kosten zijn. Altijd goed overleg. Fijne garage

Correct en vriendelijk

Prima ervaring met dit fijne bedrijf. Afspraken worden perfect nagekomen, je voelt je heel welkom. Aanrader!

Staan altijd voor je klaar

Elke keer kan ik mijn auto achterlaten met een goed gevoel en dat er deskundig naar gekeken gaat worden. Geen poespas en altijd zal alles netjes gecommuniceerd worden wat er gedaan is of moet worden.

Duidelijk, eerlijk en nette afhandeling!

Zegt duidelijk hoe het is en daarna wordt bijv. een autobeurt netjes afgewerkt.

Prettig bedrijf

Vriendelijke ontvangst, snelle afhandeling.

Super bedrijf

Ben zéér tevreden over de goede service ... Deze staat hoog in het vaandel

Werken snel en netjes en goede service.

Garage Strijbosch denkt met je mee, bellen altijd als er extra kosten zijn en proberen het ook op een goedkopere manier het op te lossen voor je.

Superblij

Onze auto is voor de eerste keer gekeurd. Supergoed service en erg leuk geholpen. Superblij met alles. Garage Strijbosch is zeker een aanrader. Heel erg bedankt voor alles en tot de volgende keer Groetjes Angelique Lemmens

snel geholpen

na aankomst gelijk en professioneel geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Kwam voor een APK keuring en kreeg netjes een leenfiets mee. Na een kleine reparatie was de auto weer goedgekeurd binnen een paar uur.

Kundig en heel vriendelijk

Staan klaar om de klant van dienst te zijn. Men denkt goed mee. Reparaties worden naar tevredenheid uitgevoerd. Heel prettig personeel.

Prettig met jullie werken.

Afspraak maken gaat op een prettige manier, verwachting van kosten en als het hoger uitvalt dan wordt er vooraf contact opgenomen. Bij het betalen van de rekening wordt er nog een keer verteld wat er gedaan is en wat de kosten zijn voor elk onderdeel. Zelfs op het huisadres het onderhoudsvrije komen invullen. Haha… Kortom, zo zou het overal moeten gaan.

Altijd duidelijk

Je wordt zeer goed geholpen en altijd gebeld wat er met de auto aan de hand is en wat het kost, voordat een reparatie wordt uitgevoerd.

Altijd duidelijk

Heraclesstraat 20