Altijd duidelijk

Je wordt zeer goed geholpen en altijd gebeld wat er met de auto aan de hand is en wat het kost, voordat een reparatie wordt uitgevoerd.

Altijd duidelijk

uitstekend

goeie ervaring met dit bedrijf, erg vriendelijke behandeling en levert kwaliteit, heel flexibel en een enthousiast bedrijf.

uitstekend

goeie service en goed advies

goeie service en goede adviezen (geen onzin) prijs/kwaliteit is goed.

Daar werken mensen die weten wat ze doen en zeer behulpzaam zijn.

Zelf komen wij al jaren bij hun voor al onze problemen en keuringen. En nog nooit hebben ze ons in de kou laten staan.

Goed en eerlijk advies en uitstekende service

Goed en eerlijk advies en uitstekende service

Klant- en persoonsgericht.

Zie boven. Niets te veel, meedenkend en bovendien erg betaalbaar.

Prima garagebedrijf ben zeer tevreden.

Mijn auto gisteren gebracht voor een kleine beurt en apk. Ondanks dat ze mijn auto nog niet kenden eigenlijk geen bijzonderheden aangetroffen voor de apk. Wel een paar dingetjes die ze benoemd hebben maar nog wel een jaartje kunnen wachten. Ze hebben een goed indruk op mij achtergelaten en denken met je mee. Zijn er niet op uit om de klant op onnodige kosten te jagen. Super vriendelijke mensen en alles volgens afspraak. Top hoor.

Fijne service, prettig contact.

Communicatie verloopt goed, afspraken worden nagekomen, ze denken mee. Een en al lof.

Accu op op woensdagochtend “dood” Naar John gebracht en per direct mooie nieuwe accu erin, ook maar even gelijk remvloeistof vervangen ( moest toch in december) en altijd een leenauto klaar. En dan aftoppen met een faire prijs met zelfs korting! Wat wil je nog meer?!

Eerlijke garage met goede service

Ook dit jaar weer mijn auto APK en beurt gegeven bij autobedrijf Strijbosch. Ik vind t een kundige, eerlijke garage. Ze bellen op om te bespreken wat er aan is en wat de kosten zijn. Geen verrassingen achteraf. Vriendelijk personeel Ik ben erg tevreden

Vriendelijke service

Dag na beurt met 2 nieuwe banden, signaal dat bandenspanning onvoldoende is.

Top!!

Goed op de hoogte gehouden en heel erg meedenkend!!

Altijd keurig en betrouwbare garage!

Erg fijne garage, komen afspraken na

Geweldig bedrijf

Ik kom er al meer als 25 jaar en ben nog steeds tevreden, je wordt goed geholpen en vriendelijke mensen, een aanrader voor mensen die er nog niet zijn geweest

Fijne garage, betrouwbare vriendelijke mensen

Fijne Garage Er werken mensen die hun vak verstaan. Ze lopen die extra meter voor je en zijn heel vriendelijk. Ik ben zeer tevreden over hen.

Erg vakkundig, eerlijk, vriendelijk, een heel fijn bedrijf om de auto te laten onderhouden.

Je kunt met alle vragen terecht en er wordt goed advies gegeven .

Je kunt ook vlot telefonisch een afspraak maken. Het bedrijf kent zijn klanten. Er is altijd een aardig vriendelijk contact.

Top garage! Betrouwbaar en vriendelijk.

Ik kom hier niet voor niets al jaren…

Vriendelijk, behulpzaam, prima service!!!

Al het personeel zeer vriendelijk, behulpzaam. Top!

Tevreden klant

Vriendelijk, snelle en goede service.

Goede service, klantvriendelijk en betrouwbaar.

Duidelijke communicatie

Auto grote beurt laten geven, ochtend meteen contact gehad met de kosten. Duidelijk niks moet! Auto stond netjes op de afgesproken tijd klaar. Factuur was besproken.

Erg goede service

Goed meedenken om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Heraclesstraat 20

5048 CG Tilburg