ALTIJD fantastische service!!

Ik kom al een paar jaar hier en dat bevalt heel goed. Zelfs mijn vriend en mijn zoon hebben hier hun auto gekocht en in onderhoud. Ze hebben altijd een goede service en denken mee in oplossingen.

Zoals al 37 jaar, geweldig

Voor mij persoonlijk nooit een ander bedrijf die mijn auto gaat onderhouden. Zelfs bij mijn vorige nieuwe auto heb ik vanaf dag 1 het onderhoud laten uitvoeren door Jan Strijbosch en niet bij de lokale merkdealer. Bij deze garage heeft de klant nog echt een voor- en achternaam, en niet alleen maar een debiteurennummer.

Geweldige vakman

Zoals vanouds weer vakkundige behandelingen

Altijd een perfecte service en prijs

Altijd een perfecte service en prijs

-Ze denken met je mee in het maken van afspraken en oplossingen. -Ze zijn altijd vriendelijk in telefonisch en persoonlijk contact. -Ze overleggen altijd bij reparaties en de kosten hiervan. -Ze nemen de factuur met je door en geven hierbij waar nodig extra uitleg. -prijs/kwaliteit is in mijn ogen uitstekend. Je bent geen nummertje en dit merk je door bovenstaande punten.

Klantvriendelijk!

Klantvriendelijk!

Trekhaak

Vriendelijke en netjes geholpen alles is goed verlopen ,zeker een aanrader

Top service!

Korte communicatielijn

Uitstekende dienstverlening

Afspraak gemaakt voor APK en Airco onderhoud. Leenfiets ontvangen voor de dag en netjes gebeld bij alle bevindingen en in overleg het onderhoud afgesproken.

Ze maken goed werk.

Maken wat nodig is , en als het duurder wordt dan geven ze een telefoon over het hoe en wat .

Vriendelijk en betrouwbaar

Vanaf afspraak moment tot aan ophalen geweldig goede behandeling en afhandeling. Voel me gehoord en serieus genomen.

Je kunt ervan op aan dat service en kosten naar afspraak worden afgehandeld.

Goede service, communicatie en kostenbespreking vooraf.

Gewoon prima

Vriendelijke mensen, zeer deskundig.

Vriendeljjk klantgericht bedrijf.

Positieve ervaring voor reparatie/onderhoud. Duidelijke prijsopgave, goede communicatie m.b.t extra werk en factuur wordt netjes doorgenomen.

Goed en vakkundig geholpen volgens afspraak

Vriendelijk geholpen en gemaakt wat er gemaakt moest worden geen onnodige kosten

John en Claudia zijn professioneel en vriendelijk. Ze denken mee met de klant. Reparaties worden vooraf doorgenomen en volgens afspraak netjes en goed uitgevoerd. Alleen maar goede verrassingen achteraf: een rekening die meevalt en een auto die weer veilig en goed de weg op kan.

Duidelijk en goed

Product gehuurd,prima procedure, uiterst vriendelijk!

Vriendelijk, duidelijke communicatie en behulpzaam

Vriendelijk, duidelijke communicatie en behulpzaam

Betrouwbaar

Snel en goed geholpen

Autobedrijf Jan Strijbosch doet het onmogelijke meteen, en toveren doen ze op verzoek !!!

Klant gericht en professioneel

Al vanaf het eerste moment hier klant en mijn volledige vertrouwen geef ik aan dit bedrijf. Alleen nog maar veilige kilometers gehad met mijn ondertussen verschillende autos.

Vriendelijk en goed

Vriendelijk allemaal, werkzaamheden goed uitgevoerd. Duidelijk uitleg. Heel tevreden over deze garage

Zeer deskundig geholpen.

Deskundig geholpen, juiste hulp in advies en met betrekking tot de factuur ook de juiste voorlichting en afwikkeling.

Een bedrijf waar altijd gedacht wordt in de best mogelijke oplossingen.

Er is altijd goed overleg voordat men begint met het uitvoeren van dure reparaties. Hierbij wordt duidelijk welke reparaties echt noodzakelijk zijn en welke eventueel kunnen wachten tot een volgend onderhoud. Wij zijn hierdoor nog nooit voor nare verrassingen komen te staan.

Vriendelijk, geduldig en prijs/kwaliteit in verhouding

Al zeven jaar kom ik bij garage Strijbosch en word altijd even vriendelijk te woord gestaan. Ik ben echt een leek op gebied van auto’s maar het is nooit te veel gevraagd om extra uitleg te geven. Prijs en wat er voor gedaan wordt is goed en voelt oprecht. Bij een volgende auto blijf ik zeker klant bij Strijbosch.

Heraclesstraat 20

5048 CG Tilburg