Eerlijke en persoonlijke aanpak

Ik ben al 35 jaar klant bij Strijbosch en heb (zowel bij Jan als bij John) altijd goede, eerlijke adviezen en prima service ontvangen. Ik kan garage Strijbosch bij iedereen aanbevelen!

APK + kleine beurt snel en goed

APK en beurt voor normale prijs (in tegenstelling tot dealer). Tevens uitgebreide uitleg op onze vragen mbt trekhaken en toebehoren. Vriendelijke en professionele garage!

bijzonder vriendelijken behulpzaam.

kan het iedereen aanbevelen

Heel fijn

Goede garage. Vriendelijke mensen.

Ontzettend vriendelijk personeel en snelle service

We werden heel vriendelijk ontvangen en konden plaatsnemen in de comfortabele koffie corner terwijl ze met onze auto bezig waren. Zelden zo’n goede ervaring met een autobedrijf gehad.

Een prima en gezellige behandeling. Begrip voor problemen en uitstekende oplossingen in goed overleg tegen redelijke prijzen. Een aanrader!

Zeer klantvriendelijk

Er wordt goed meegedacht met de klant.

Betrouwbaar en vriendelijk

Ik heb nog nooit een vervelende ervaring gehad. Het voelt hier erg vertrouwd en geloof wat ze zeggen dat dat ook zo is. Ze bellen altijd even over de prijs. En doen echt hun best voor je om je een veilige auto mee te geven.

Goede garage

Ik heb nu na Jaren een goede garage gevonden. Nog dicht bij huis ook. Ik wilde dat ik hier eerder naar toe was gegaan. Service is uitmuntend. Goed en betrouwbaar personeel. In een woord geweldig. Niets dan lof. Ga zo door.

Super tevreden

Breng hier al jaren mijn auto. Ze zijn supervriendelijk. Betrouwbaar. Denken met je mee. Het zijn echte vakmensen.

Vriendelijk en deskundig

Ik kom al jaren bij Strijbosch. Ik heb vertrouwen in de adviezen die ik krijg.

Fijn en klant vriendelijk bedrijf.

We werden dit jaar wederom snel en vriendelijk geholpen. Volgend jaar gaan we zeker weer bij jullie een fietsendrager huren.

Goed bedrijf.

Goed bedrijf met vakbekwame mensen.

Snelle en supervriendelijke service!

Wij zijn bij Strijbosch geweest voor het huren van een dakkoffer voor de vakantie. Super snelle en vriendelijke service, en ze waren heel flexibel omdat ze dicht waren op de dag dat wij eigenlijk de koffer zouden komen terugbrengen. Fijn!

ik ben zeer te vrede over de uitleg en de goede raad van de fietsendrager

ik ben er ook geweest voor een trekhaak voor mij auto ook prima zo doende ben ik ook voor een fietsendrager bij dit bedrijf gekomen ik vind ze eerlijk en vertrouwt en ben zeer tevreden zal dit bedrijf zeker aan raden voor iedereen P v d Broek

Goede service en no-nonsense

Trekhaak aan de auto laten monteren, vanaf het eerste telefonische contact tot aan de montage alles prima geregeld. Communicatie is open en eerlijk en er wordt de tijd genomen om je als klant de beste oplossing te geven.

Kennismaking prima verlopen.

APK en grote beurt. Duidelijke prijsopgave. Professioneel en vriendelijk personeel.

Prima service en er wordt goed meegedacht.

Goede service voor een afgesproken prijs

Na een telefoontje kin ik op korte termijn terecht. Er werd een duidelijke indicatie gegeven van verwachte kosten en tijdsduur die inderdaad overeen kwam met de werkelijkheid. Probleem met Airco was snel opgelost met bij het ophalen een korte duidelijke uitleg van de werkzaamheden die verricht waren. Prima service !

Ik ben weer blij met mijn auto

M’n auto vertoonde wat vervelende geluidjes en na de onderhoudsbeurt zijn deze helemaal verdwenen. Ik ben weer blij met mijn auto. Ik ben netjes op de hoogte gehouden mbt wat er moest gebeuren met de auto en wat de kosten daar van zouden gaan zijn. Super!

Snelle en prima service, met goed advies.

Klantvriendelijk en kundig.

Zeer tevreden over de communicatie en afstemming voor reparatie. Ik beveel deze garage aan!

Wederom perfecte prestatie

Weer prima werk geleverd, goed meegedacht en duidelijk advies gegeven. Snel klaar wat wenselijk was gezien persoonlijke omstandigheden, dank. Tip: serviceboekje bijwerken (was waarschijnlijk vergeten komt later best goed)

Primma

Nette service goede afhandeling en respect voor de auto

Behulpzaam, flexibel en meedenkend

Prima ervaring. Ook behulpzaam als eea niet volgens het boekje verloopt (lees: onverwachte tegenvallende reparatie)

Heraclesstraat 20

5048 CG Tilburg