Filters

10

goed

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

zeer goed

zeer deskundig en klantvriendelijk en oog voor een goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
9

Klantvriendelijk en deskundig

Na een reguliere onderhoudsbeurt kreeg ik mijn auto van binnen en van buiten schoongemaakt terug. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
9

Goed

Goede service en ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

Zoals altijd OK!

Zie boven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
7

Fijn geholpen

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
6

Eigenlijk 2 maanden vroeger als nodig was uitgerekend op de warmste dag van het jaar.

Er stond al een paar weken een geel steeksleuteltje op mijn display met de verklaring dat ik voor het reguliere onderhoud naar de Opel garage moest. Omdat ik op dat moment ongeveer 5000 KM op de teller had vond ik dat wel best, het hoefde pas na 1 jaar of 20.000 Km. Een paar dagen later kwam er opeens een rood steeksleuteltje tevoorschijn in de toerenteller terwijl de check nog steeds aangaf dat alles in orde was en GEEN storingen. Tog maar even gebeld met Roden en gevraagd naar het hoe en waarom. Het antwoord was dat als je vaak korte eindjes reed dat het onderhoud dan eerder moest, vandaar. Persoonlijk vind ik dat belachelijk om ineens van 20.000 naar 5000 Km te gaan maar goed. Op mijn vraag wathet rode steeksleuteltje in de toerenteller betekende wist men geen antwoord en het leek haar beter dat ik toch zo snel mogelijk naar Roden kwam want dan kon men de boel uitlezen. Op de warmste dag van het jaar was het zover en na afloop vroeg ik de monteur naar dat rode steeksleuteltje. Het was zo dat als je niet binnen een bepaald aantal KM reageerde dan werd het rood, dus ik stel vast dat ik voor Jan met de korte achternaam bijna 2 maanden te vroeg naar Roden ben geweest. Mijn Crossland trok ook iets naar rechts en dat heeft de monteur verholpen door de voorwielen om te wisselen. Later dacht ik hoe zit het dan met de pijl op de banden die je in de rijrichting moet monteren, kennelijk niet meer nodig. Afgemeld bij de receptie waar mij een rekening van € 208,81 werd gepresenteerd. Misschien oliedom van mij maar ik was in de veronderstelling dat dit nog onder de garantie viel. Mede omdat in de voorlichting staat dat je altijd van te voren weet hoeveel alles kost zodat je nooit voor verassingen komt te staan. Op de nota zag ik ook dat er ongevraagd een brandstofadditief van € 18,05 was toegevoegd en verder wasomdat ik domweg vergeten was te vermelden laat de ruitensproeiervloeistof maar zitten, er ook nog voor € 3,38 was bijgevuld. Daar koop je bij de Aldi 5 Ltr.voor.

  • Aanbevelen? Nee
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

Goede service

Altijd duidelijk en vriendelijk bij vragen en /of problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
9

zeer goed

De persoonlijke begeleiding voor het onderhoud is zeer goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

Keurig opgelost

Remschijven bleken toch niet goed, zonder gezeur nieuwe gemonteerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

Uitstekend meedenken en adviseren

Uitstekend meedenken met de benodigde onderhoudswerkzaamheden een het adviseren over de planning van de volgende werkzaamheden. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

Prima en snel geholpen zoals het hoort als vaste en goede klant

Prima en snel geholpen zoals het hoort als vaste en goede klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

Goed

Onze ervaring is nog alleen maar bij het kopen van een auto. De ervaring die wij hierbij hebben is klantvriendelijk op een prettige manier opgeholpen door de heer Martin Oosterhuis TOP. Als het contact tijdens het onderhoud ook zo gaat kan het tussen ons niet meer stuk. Met vriendelijke groet, Siemon Balkema

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken N.v.t.
  • Medewerkers
10

Alles wordt zoals afgesproken uitgevoerd.

Omdat de ervaring leert dat alles altijd goed en volgens afspraak wordt uitgevoerd, heb ik vertrouwen in deze garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

geweldig

goede ontvangst, prettige verkoper,

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

Geweldige garage met uitstekende service.

Geweldige garage met uitstekende service. Vriendelijke ontvangst en vakkundig personeel. Denken met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

Fijne service en meedenkend

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

Uitstekende service!

Een pluim voor dit bedrijf. Lekke band, ook dan komt dit bedrijf bij je thuis om je te helpen. Laurens Liewes 👍👏🏻.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken N.v.t.
  • Medewerkers
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
9

Prima service en toelichting bij vragen

De garantieperiode voor onze Astra loopt af. prima auto met slechts een klein klachtje dat direct wordt opgelost. Daarnaast wat vragen over de instel mogelijkheden van dashboard en cruise control. Allemaal met geduld en goed beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
9

prima service

vriendelijk en service gericht personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
10

Geweldige service

Snelle keuring, prima service en gratis leenauto

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
9

kwaliteitservice

Kwam met mijn lease auto voor een olieverversing, maar nadat ik na een uurtje terugkwam, gaven ze aan dat de beide voorbanden vervangen moesten worden. Zij hadden al contact gehad met het leasebedrijf, dus gaven ze aan dat ik m aan het einde van de dag al weer kon ophalen. Door onvoorziene omstandigheden werd dat de volgende dag, wat geen probleem was. De auto stond gereed en was van binnen en buiten schoongemaakt. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers
9

Prima service en goede communicatie leiden tot fijne auto

We moesten er een eindje voor reizen (eigen keuze). Maar zijn erg tevreden met de uitleg, het regelwerk, de leenauto, de service en communicatie. Complimenten voor Martin in het bijzonder, echt iemand met verstand van zaken! Hij heeft ons super begeleid in onze zoektocht naar een auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ontvangst
  • Plannen afspraken
  • Medewerkers

Bedrijfsgegevens

Ceintuurbaan Noord 133

9301 NT Roden

050501 6842

[email protected]

Over Liewes Roden

Welkom bij Autobedrijf Liewes Roden, een familiebedrijf met een rijke geschiedenis van meer dan 100 jaar. Al sinds onze oprichting staan wij voor betrouwbaarheid, persoonlijke service en kwaliteit. Onze passie voor auto’s en onze toewijding aan klanten maken ons een vertrouwde naam in de regio Roden en daarbuiten. Bij ons vindt u een breed assortiment aan betrouwbare occasions die zorgvuldig worden geselecteerd en volledig nagekeken. Of u nu op zoek bent naar een compacte stadsauto, een ruime gezinswagen of een auto met een hoge instap, wij helpen u graag bij het vinden van de auto die perfect aansluit bij uw wensen en budget. Wij zijn trots op onze ervaren medewerkers, waaronder een bijzondere collega die al 50 jaar deel uitmaakt van ons team. Deze toewijding weerspiegelt onze kernwaarden: betrokkenheid en vakmanschap. Naast de verkoop van occasions bieden wij ook een uitstekende service na aankoop. Van onderhoud en reparaties tot advies over financiering en verzekering, u kunt rekenen op onze expertise. Ook voor autoverhuur bent u bij ons aan het juiste adres. Bijvoorbeeld voor een vakantie, wintersport of een tijdelijke oplossing. Wij zorgen ervoor dat u altijd zorgeloos op pad gaat. Autobedrijf Liewes Roden staat niet stil. Met oog voor innovatie en veranderende behoeften in de markt blijven wij onze dienstverlening verbeteren, zonder onze traditie van persoonlijke aandacht uit het oog te verliezen. Kom gerust eens langs en ontdek wat wij voor u kunnen betekenen. Samen vinden we de auto die bij u past!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.