Geweldig
We zijn uitermate tevreden over de werkzaamheden en de service die zijn verricht. Dit alles op een klantvriendelijk manier.
Snel geholpen, aardige mensen en goede service.
Ondanks dat er uitdrukkelijk gevraagd is om alleen APK uit te voeren vanwege inruil auto op nieuwe auto, is er toch meer gedaan dan strikt noodzakelijk. Dat er lampjes vervangen zijn is natuurlijk correct om door de keuring te komen, maar het bijvullen van olie, koelvloeistof en ruitenwisservloeistof heeft niets met de APK te maken. Naast de keuringskosten is ook nog €37,50 werkloon in rekening gebracht. Totaal in rekening gebracht €118. Al met al geen goede eerste kennismaking met Liewes. Update: Na de wat slechtere beoordeling werd ik vrijwel direct teruggebeld door Liewes. Er werden direct excuses aangeboden en er werd gezegd dat dat niet de bedoeling geweest was. Er is een toezegging gedaan dat het teveel in rekening gebrachte teruggestort zou worden. Inmiddels is dat ook gebeurt. Al met al keurig afgehandeld. Ik heb dan ook de beoordeling naar boven toe aangepast.
Goedemiddag Jan, bedankt voor je beoordelingen en wat vervelend om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Dit is uiteraard niet onze werkwijze. We gaan dit uiteraard met u oplossen en ik ga u persoonlijk bellen hierover. Mijn excusses. Vriendelijke groet, Hendrik Liewes
Originele beoordeling
Ondanks dat er uitdrukkelijk gevraagd is om alleen APK uit te voeren vanwege inruil auto op nieuwe auto, is er toch meer gedaan dan strikt noodzakelijk. Dat er lampjes vervangen zijn is natuurlijk correct om door de keuring te komen, maar het bijvullen van olie, koelvloeistof en ruitenwisservloeistof heeft niets met de APK te maken. Naast de keuringskosten is ook nog €37,50 werkloon in rekening gebracht. Totaal in rekening gebracht €118. Al met al geen goede eerste kennismaking met Liewes.
Goedemiddag Jan, bedankt voor je beoordelingen en wat vervelend om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Dit is uiteraard niet onze werkwijze. We gaan dit uiteraard met u oplossen en ik ga u persoonlijk bellen hierover. Mijn excusses. Vriendelijke groet, Hendrik Liewes
Goed geholpen en auto schoon.
Altijd vriendelijk en goede service
Kan niet beter!
Grote beurt uit laten voeren. Alles weer perfect geregeld.
Behoeft geen nader betoog! "Uitstekend" zegt al voldoende.
Ondanks een drukke periode voor de monteurs ben ik prima geholpen. Netjes te woord gestaan. Er is meegedacht
Na wat kritieke opmerkingen is er snel contact met ons opgenomen. We hadden een goed gesprek. En er werden oplossingen aangeboden. Fijn dat er zo snel gecommuniceerd werd! We voelen ons gehoord als klant, compliment. Vriendelijke groeten, M. Voors
Goedenavond fam. Voors, hartelijk dank voor de beoordeling, ook als is deze niet positief voor ons. Ik vind het vervelend dat dit is voorgevallen en neem zsm contact op om dit op te lossen. mvg Hendrik Liewes
Originele beoordeling
Kan beter! Ik geef als tip: Informeer de klant (van te voren) beter over de kosten van de beurt. Voorbeeld: wij hebben een onderhoudscontract. Wij hebben een nieuwe auto. De trekhaak miste een veilgheidsaansluiting zodat je het kabeltje van de aanhanger kon borgen. Gevraagd of dat gemonteerd kan worden. We moeten tenslotte aan de veiligheid denken! Nu krijgen we een rekening van €34,45. Terwijl er van te voren niet verteld is dat dat niet valt onder ons contract. Heel erg jammer. Toen we de auto kwamen ophalen na de servicebeurt konden we zo de sleutels meekrijgen. Toen wij vroegen wat er aan de auto gedaan was, moest de monteur van achteren geroepen worden. Dat duurde even. Hij vertelde ons wat hij gedaan had. Doorat wij dat contract hebben, krijgen we nu geen uitgebreide rekening van de gemaakte kosten, dus hebben we weinig zicht op wat ze in de werkplaats gedaan hebben. Alleen het serviceboekje van de auto. Wij konden na het tanken de meterstand niet op 0 resetten. Toen wij daar naar vroegen, kregen we als antwoord: dat is het probleem van de Crossland. Daar kan ik niks aan doen. Je snapt, dat wij vinden dat er nog wel wat verbeterpuntjes zijn. Vriendelijke groeten, M. Voors
Goedenavond fam. Voors, hartelijk dank voor de beoordeling, ook als is deze niet positief voor ons. Ik vind het vervelend dat dit is voorgevallen en neem zsm contact op om dit op te lossen. mvg Hendrik Liewes
Doen alles om het klant naar de zin te maken
Goede service en vlotte afhandeling
Werd meteen geholpen na constateren van lekke band Heel fijn!
Goed geholpen
Gedegen onderhoud en vakkundig personeel.
zie boven
leuke vriendelijke mensen en altijd meedenken wij zijn zeer tevreden over het team lieuwes.
Al jaren klant bij deze Opel-dealer! Vriendelijke verkopers die meedenken met de klant en waar het goed zaken mee doen is. Ook de monteurs en overig personeel zijn zeer klantvriendelijk en leveren goed werk af!
vlot en vriendelijk geholpen.
afleverdatum erg flexibel Aflevering keurig volgens afspraak
Van van Bergen naar Liewes: wat ik als positief heb ervaren: er waren voor mij bekende gezichten en dat was plezierig. Zij kennen mij een beetje en ik hen. Heb geen klachten en waardeer dat mijn auto weer bij mij is thuisbezorgd. Vriendelijke groet, A.Verkerk-van Dijk
altijd prettige ontvangst bij een goed en netjes verzorgd bedrijf zowel in de showroom als in de werkplaats.
Bij een overname verwacht je dat het overgenomen bedrijf wordt opgeslokt en verdwijnt in de cultuur van de overnemende partner. Zo niet bij Liewes. Als klant van het voormalige Autobedrijf Henk van Bergen ervaar ik de klantgerichte aanpak van Liewes als buitengewoon plezierig. Aan het toeval wordt niets overgelaten om het de oude Van Bergen klant naar de zin te maken: zelfs het vertrouwde gezicht van Maurice heeft zijn deskundige plaats behouden.
Deskundig personeel
Ceintuurbaan Noord 133
9301 NT Roden
Welkom bij Autobedrijf Liewes Roden, een familiebedrijf met een rijke geschiedenis van meer dan 100 jaar. Al sinds onze oprichting staan wij voor betrouwbaarheid, persoonlijke service en kwaliteit. Onze passie voor auto’s en onze toewijding aan klanten maken ons een vertrouwde naam in de regio Roden en daarbuiten. Bij ons vindt u een breed assortiment aan betrouwbare occasions die zorgvuldig worden geselecteerd en volledig nagekeken. Of u nu op zoek bent naar een compacte stadsauto, een ruime gezinswagen of een auto met een hoge instap, wij helpen u graag bij het vinden van de auto die perfect aansluit bij uw wensen en budget. Wij zijn trots op onze ervaren medewerkers, waaronder een bijzondere collega die al 50 jaar deel uitmaakt van ons team. Deze toewijding weerspiegelt onze kernwaarden: betrokkenheid en vakmanschap. Naast de verkoop van occasions bieden wij ook een uitstekende service na aankoop. Van onderhoud en reparaties tot advies over financiering en verzekering, u kunt rekenen op onze expertise. Ook voor autoverhuur bent u bij ons aan het juiste adres. Bijvoorbeeld voor een vakantie, wintersport of een tijdelijke oplossing. Wij zorgen ervoor dat u altijd zorgeloos op pad gaat. Autobedrijf Liewes Roden staat niet stil. Met oog voor innovatie en veranderende behoeften in de markt blijven wij onze dienstverlening verbeteren, zonder onze traditie van persoonlijke aandacht uit het oog te verliezen. Kom gerust eens langs en ontdek wat wij voor u kunnen betekenen. Samen vinden we de auto die bij u past!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.