Filters

10

Tevreden!

Service prima en leuke video van de monteur!

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed behandeld.

De afhandeling is tegenwoordig wat te zakelijk, Even overleggen is er niet meer bij, met de monteur ook niet. Dat laatste vindt ik jammer. Groet k groen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke mensen en goed geholpen

Ik wordt altijd vlot en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen!

Werd bij alle, zelfs meest geringe, reparaties om toestemming gevraagd.Dat is heel netjes.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn zaken gedaan!

Hier twee auto's gelijktijdig aangeschaft. Fijne verkoper. Echter bij een volgende aankoop zou ik er geen afleverpakket meer erbij kopen. Iets met sigaar uit eigen doos.

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurstellend wegens wantrouw

Ik had een van hun auto op het oog. Een Kona electric met weinig kilometer en een fijne prijs. Ik nam contact voor een afspraak op vrijdag 14 februari. De volgende dag was de auto met 1300EUR duurder geworden. Weer contact en men vertelde me dat ik zou het voor de oude prijs kunnen kopen indien de koop doorging. Maandag 17 februari een proefrit gedaan en de auto gekocht. Ze namen wel de herstel van de voorbumper op hun rekening, maar dat vond ik meer dat logisch aangezien de advertentie de schade niet noemde en ook geen detail foto stond. Maar er kwam een verbazen 1295 EUR aan afleveringskosten, niet verplicht maar de auto had 90 dagen eerder een onderhoudsbeurt moeten hebben, en we wilden zeker zijn dat de auto goed geleverd werd. Dealer wilde niet dat beurt op zijn kosten nemen. Toch dus voor de dure pakket gegaan. De volgende dag kwam ik achter dat bij alle hun andere auto's (ook EVs) dezelfde afleveringskosten slechts 895 EUR kostten. Dus mail verstuurd om te vragen uit coulance dat verschil terug te krijgen. Het gevoel dat ze de volgens hen "verkeerde geadverteerde prijs" terug probeerde te krijgen in de afleveringskosten bleef dwars zitten. Telefonisch contact genomen en een vergelijking gemaakt als hij voor een installatie 300 EUR betaald had, en achteraf kwam op de website van de installateur dat de kosten slechts 100 EUR waren, hij zou wellicht vragen voor het verschil terug. De verkoper gaf de lijn aan zijn leidinggevende die durfde te zeggen dat wat ik probeerde te doen "unfair" was. Deze dealer heeft alles gedaan om zijn marge bij de "verkeerde geadverteerde prijs" weer groter te maken. Op zicht is het deel van het "spel" maar als de koper ziet door het spelletje en vraag naar eerlijkheid, daar is niemand meer.

  • Aanbevelen? Nee
7

Prettig

Alles gedaan zo als af gesproken. Opmerking. Gevraagd naar koppeling te kijken blijft af en toe hangen. Op afrekening staat er is nagekeken en er voor betaald. Een paar dagen nadat ik de auto heb opgehaald zit het euvel er nog in. Mijn vraag wat te doen. Vr groet svdmeulen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Goede en snelle service. Duidelijk instructiefilmpje over de status van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Moderne communicatie middels video check voor grote beurt.

Verrassende ervaring om middels een moderne video check de status van mijn auto te ontvangen. Snel, correct en heel informatief.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top Garage, de afstand die ik hiervoor moet rijden heb ik er graag voor over.

Top garage, de auto al vroeg in de morgen gebracht en dezelfde dag kon ik de auto weer ophalen. Ook de APK was tegelijkertijd gedaan!! Ik wed ook zeer vriendelijk te woord gestaan en de uitleg was duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer vriendelijk geholpen, doen wat ze beloven.

Helaas mijn auto 10 dagen moeten missen voor reparatie, maar dit werd van te voren goed verteld. Met garantie vergoeding gerepareerd. Jammer dat er geen leenauto beschikbaar was.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede, en vriendelijke service, met een goede prijsindicatie!

Aandrijfas van onze mondeo was kapot, snel gerepareerd, en de prijsindicatie van te voren was prima in orde, viel zelfs nog goedkoper uit...

  • Aanbevelen? Ja
8

vlot en goed geholpen

omdanks een tweede afspraak ivm banden was alles netjes uitgevoerd, zowel planning als montage/apk keuring

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Alles gedaan wat gezegd werd, mooi filmpje van de auto en van te voren duidelijk wat het zou kosten

  • Aanbevelen? Ja
7

Afspraken werden nagekomen

Offerte was gelijk aan de rekening. Reparatie is goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed en vertrouwd.

Ik heb mijn auto al enige jaren in onderhoud bij Sutherland. Elke keer weer goed en nog nooit zo’n vertrouwd gevoel gehad bij onderhoudsbeurten.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en snel geholpen

Ik belde 's ochtends met mijn klacht en kon dezelfde morgen nog langs komen, waar ik ontzettend blij mee was. En alles is meteen verholpen, na anderhalf uur kon ik mijn weg vervolgen.

  • Aanbevelen? Ja
6

goed op 1 ding na.

Beetje slordig om de dommel niet terug te plaatsen maar op de passagiersstoel te leggen. Bovendien, terug plaatsen was moeilijk zodat ik terug moest naar de garage. Schijnbaar was er iets verbogen. Ook was het jammer dat vervanging van de katalisator niet op dezelfde dag kon plaats vinden waarop 10 jaar beurt heeft plaats gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
8

onderhoud goed uitgevoerd

Reparatie uitgevoerd zoals van tevoren besproken

  • Aanbevelen? Ja
4

werkplaats prima

verkoop heel slecht

  • Aanbevelen? Nee
4

Werkzaamheden niet conform

Bij de kleine beurt geen aandacht voor koelvloeistof, deze was ver onder peil. Ruitenwisservloeistof wel op factuur, echter niets bijgevuld. Slecht advies over rubbers die vervangen zouden moeten gaan worden (op termijn? en welke dan?). En als ik dan terug kom om en het lage peil van de koelvloeistof benoem, dan is het antwoord dat de pomp lekt en dat die vervangen moet gaan worden. Zo van, zie je wel, daarom is het peil van de koelvloeistof alweer zo laag, wat slecht zeg.

  • Aanbevelen? Nee
9

Alles prima

Geen

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht

Eerst een dure accu verkopen om vervolgens te komen met een andere diagnose waar het dan ook feitelijk aan ligt software niet goed geïnstalleerd.. en de accu dan???? overbodig gekocht. Mijn spiegel werkte plotseling niet meer goed, men kon alleen maar aangeven dat er een complete unit op moest komen, op de vraag waarom, kon het personeel geen antwoord geven. Ik ging naar een andere garage die kwam met een helder antwoord er zit geen goede spiegel unit op!!!! Mijn oudste zoon had de auto 2 weken mee gehad en heeft mij niet verteld dat hij de originele spiegel er af had gereden, hij had het druk en was het vergeten, was zijn uitleg. Door deze twee blunders en dan praat ik niet over de belachelijke inruilvoorstel van Leeuwarden gaat mijn auto naar een andere Ford garage/specialist toe, Sutherland is mij kwijt als klant! Duur is een ding maar ook nog eens gebrek aan deskundigheid en klantgerichtheid is teveel.

  • Aanbevelen? Nee
7

Sutherland Sneek heeft goede service

Ik mis alleen wel een duidelijke omschrijving waaruit een onderhoudsbeurt bestaat en wat er allemaal voor het grote bedrag is gedaan. Onderhoud zelf was op het eerste gezicht prima. Bij Sutherland Heerenveen stuurden ze voordat ze de auto gingen naijken een filmpje met een pre scan wat er allemaal wel of niet nodig was voor het onderhoud. Vond ik zich een heel fijne methode en een goede service. Dat mg om mij vaker worden toegepast.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

Was prima, alleen jammer dat we nog een keer terug moeten ( onderdeel niet besteld)

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kattebos 148

8446 DB Heerenveen

513623 415

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.