Filters

10

Fijn bedrijf top geholpen

Bij Sutherland precies de auto gevonden die ik zocht, ik ben goed geholpen door het vriendelijke personeel. Er waren wat kleine dingetjes met de auto dat is netjes opgelost. Al met al een keurig bedrijf met deskundig en vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Als fijn ervaren

Super garage. Heel fijn ervaren. Prettig geholpen door Bernard Holmersma Sneek

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede service

Mijn auto gebracht voor een grote beurt. Goed geholpen , kon dezelfde dag weer ophalen .

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Altijd goed contact, ook wat betreft reparaties eerst overleg en zelfs inspectie video .

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Accu had de geest gegeven, werd gelijk vervangen, kon er op wachten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne mensen in Sneek

Planning is goed. Prijs aanvraag wordt direct uitgevoerd. Thomas geeft goede informatie. Bernhard maakt altijd tijd voor een praatje terwijl je wacht. Bernhard heeft me getipt en nu heeft ik een mooie Ford Kuga.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima bedrijf met goede service

En al vele jaren klant van.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en correcte behandeling

Goede ontvangst en actuele informatie en gebeld toen de auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer vriendelijk en efficiënt

Met de aankoop van een Peugeot 107 zeer goede informatie gegeven.Echter door de vakantie was aflevering pas 3 weken later. Dus as vrijdag 22 augustus halen wij he op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Storing snel verholpen.

Ondanks de grote drukte in de werkplaats kon ik mijn auto na een halve dag weer ophalen. Klasse.

  • Aanbevelen? Ja
10

Onderhoudsbeurt

Perfect uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
9

Wij zijn goed en vriendelijk geholpen het voelde vertrouwt, bedankt Bernard Holmersma.

.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen door Edo

Edo heeft mij prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
5

Communiceert lastig, weinig persoonlijke zorg voor de klant

Allereerst: ik heb hier een leuke import auto gevonden en kreeg een eerlijke prijs terug voor mijn inruiler. (doet alsnog pijn maar zo is het nu eenmaal) Wat mij opviel was dat ik na het sluiten van de deal direct de geautomatiseerde hoera berichten krijg, en ook na het afhalen de uitnodiging tot feedback hoe de dienstverlening beter kan en uitnodiging tot plaatsen van een review. Dit staat in schril contrast met het persoonlijk contact. Ik moet overal zelf navraag voor doen en mijn zorgen werden gewoon niet goed opgepakt. Een foute specificatie van de auto (deze had ik expliciet van tevoren bevraagd bij verkoper, was OK, heeft hij niet gecheckt. Moest er zelf achter komen toen wagen op kenteken stond. Toen dus weer niet gecheckt, Dit had tot annulering kunnen leiden) werd afgedaan met een 'sorry' zonder de vraag of dit voor mij consequenties had of überhaupt acceptabel was. Dat vind ik niet OK. Dit is waarschijnlijk de persoonlijke ervaring met een specifieke verkoper. Maar ik heb dit ook gemeld bij de verkoopadministratie daar, zonder (na 4 werkdagen) enige respons dat dit ontvangen is of gewaardeerd wordt. Men vraagt dus zelf om feedback maar gaat daar niet echt actief mee om is mijn indruk. Misschien helpt een kritische online review dan. En dat is jammer want zoveel moeite kost het niet, het is gratis advies. Ford is een fijn merk en maakt leuke auto's, ik gun dit leuke bedrijf zijn succes maar dit verdient volgens mij een iets andere houding. Dit wekt bij mij weinig vertrouwen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Snel geholpen. Kritiek op specificatie rekening.

Goed, behalve inzicht in kosten onderdeel en afzonderlijk arbeidsloon.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg goed en vlot

Super snel en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Matig tot slechte service

Ik heb de auto (Ford Mondeo vignale) vanaf 18 juni in mijn bezit maar ik wacht nog steeds op de definitieve aflevering. Bij de aankoop heb ik aangegeven dat er een paar dingen aan de auto moest worden gerepareerd, zoals bijvoorbeeld de navigatie die niet goed werkt en feitelijk onbruikbaar is in deze staat. Ik ben inmiddels al vier keer in de werkplaats geweest en de auto is nog steeds niet klaar De eerste keer dat ik in de werkplaats kwam voor de afleveringsbeurt waren er 3 monteurs ziek ( had ook wel met een belletje gekund )dus moest er een nieuwe afspraak worden gemaakt en dat werd 2 weken later. De tweede keer waren er bepaalde reparaties die ik aangegeven had niet uitgevoerd terwijl de auto er al vanaf 8 uur s'morgens was dus moest er weer een nieuwe afspraak worden gemaakt. Bij de derde afspraak waren de meeste reparaties uitgevoerd behalve de navigatie die geüpdate moest worden en de tweede sleutel die men besteld had maar nog niet aanwezig was,terwijl deze allang aanwezig had kunnen zijn omdat de verkoper deze al had besteld bij het ophalen van de auto op 18 juni. Bij de vierde afspraak kon ik mijn 2 de sleutel ophalen en de vijfde afspraak voor de update van de navigatie staat gepland begin september. Al met al heeft het straks bijna 2,5 maand geduurd om een auto af te leveren. Met vriendelijke groeten. H.A.Hendrikx

  • Aanbevelen? Nee
10

goed en vertrouwd

Wij zijn al jaren voor onderhoud van onze focus bij Sutherland Drachten. Mocht er iets bijzonders zijn wordt er altijd contact op genomen. Het geeft ons een goed en vertrouwd gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service en klantvriendelijk

We worden altijd zeer correct en klantvriendelijk geholpen bij Sutherland. Nu ook deze keer weer keurig en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede uitleg gehad

Als zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja
9

heel goed

snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer content met de afhandeling, netjes op de hoogte gehouden over de voortgang

Ondanks de drukte toch nog een afspraak kunnen maken voor een grote beurt en APK. Zeer tevreden....

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Zeer goed klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk, soepel en vriendelijk verzorgd

Auto werd na 226000 km terug geroepen voor remleidingen. Zoals gebruikelijk verliep alles weer op rolletjes.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kattebos 148

8446 DB Heerenveen

513623 415

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.