Ikben meerdere jaren klant bij Smeeing en heb alleen maar goeie ervaringen. Zowel aankoop en onderhoud zijn prima. En geen gladde praat verder
Beste heer Kassens, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Velgen waren nog vies. Poetsen liet te wensen over. Twee keer bellen over aflever dag. Sleutels waren ze kwijt en wisten niet waar de auto was. Geen aflever aardigheidje. Is niet verplicht maar komt wel leuk over.
Auto is niet in orde bovendien heel stink. De guur is heel slecht en stink. De verkoper ligt in meerdere punten.
Vriendelijke mensen wie super service bieden!!
Beste mevrouw Naberink, Wat fijn om te lezen dat u uw bezoek als zo prettig hebt ervaren. Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Zoals eerder vermeld was ik teleurgesteld omdat de trekhaak ontbrak onder mijn prachtige IX3. Hoe gaat lost dit gerenommeerde bedrijf dit op ? Een vaste trekhaak was geen optie immers een electrische was aangeboden. Een goede beslissing van de directie gaf voor mij het idee dat het bedrijf zijn service hoog in het vaandel heeft. De auto werd gehaald en gebracht de electrische trekhaak gemonteerd door een specialistisch bedrijf chapeau. Hierbij mijn upgrade van mijn vorige review
Beste heer Dekker, Wat fijn om te lezen dat het is opgelost. Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto met trekhaak. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Ik was gericht op zoek naar een auto een daartoe werd ik vlot en vriendelijk geholpen. Het duurde langer dan verwacht voordat de kentekenplaten binnen waren en in de tussentijd heb ik zonder gedoe gebruik mogen maken van een leenauto. Uiteindelijk heb ik de auto mogen ophalen en ook daarbij werd ik goed geholpen om o.a. de verzekering via hun contactpersoon rond te krijgen. Achteraf ook nog nieuwe matten per post ontvangen vanwege een slijtageplek, helemaal top! Al met al geweldige service en ik rijd met veel plezier rond in deze auto!
Beste heer Veldt, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Op 16-04-23 mocht mijn vrouw het koopcontract tekenen. Op de auto moest nog wat gemonteerd worden. Toen wij de auto op 01-06-23 in ontvangst namen, was hij nog niet zoals wij hem besteld hadden. Ook hebben wij, ondanks gebruik vooraf van de door Smeeing voorgestelde communicatiekanalen, een uur moeten wachten op de aflevering. Onze verkoper *** was hierbij niet aanwezig. hij zou ons zaterdag bellen om het verhaal te doen van de niet geleverde trekhaak. Zondag kregen wij als reactie op onze mail van die dag, dat het allemaal niet aan hem lag, maar aan ons, de leverancier van de trekhaak en aan zijn collega. Na wat heen en weer mailen, hebben wij bij Smeeing een klacht ingediend. Hierop is tot op heden niet gereageerd. Inmiddels zijn we weer weken verder en is er vanuit Smeeing nog steeds niet gereageerd. IK heb twee weken na mijn review wel een verzoek tot herziening van mijn review gekregen zonder dat er inhoudelijk ook maar iets is gedaan om onze klachten op te lossen. Na zo'n twee weken heb ik zelf enkele pogingen ondernomen om de leidinggevende van de afdeling verkoop te spreken. Bij de derde poging stond Chris mij te woord. Toen ik vroeg om de leidinggevende, deed hij zich als zodanig voor. Na het aanhoren van mijn verhaal, beloofde hij mij hierin te duiken en mij hierover terug te bellen. Dit is nu een kleine week geleden en ja ik heb tot op heden wederom niets vernomen. We kunnen ons niet voorstellen dat wij de enige zijn. Ik heb vandaag de eigenaar van autosmeeing, Robert Smeeing, een mail getracht te sturen, maar zijn mailadres wordt geblokkeerd. Klachten worden niet beantwoord. We gaan er maandag dus maar een advocaat op zetten.
Originele beoordeling
Op 16-04-23 mocht mijn vrouw het koopcontract tekenen. Op de auto moest nog wat gemonteerd worden. Toen wij de auto op 01-06-23 in ontvangst namen, was hij nog niet zoals wij hem besteld hadden. Ook hebben wij, ondanks gebruik vooraf van de door Smeeing voorgestelde communicatiekanalen, een uur moeten wachten op de aflevering. Onze verkoper *** was hierbij niet aanwezig. hij zou ons zaterdag bellen om het verhaal te doen van de niet geleverde trekhaak. Zondag kregen wij als reactie op onze mail van die dag, dat het allemaal niet aan hem lag, maar aan ons, de leverancier van de trekhaak en aan zijn collega. Na wat heen en weer mailen, hebben wij bij Smeeing een klacht ingediend. Hierop is tot op heden niet gereageerd.
Ik wilde heel graag een type auto die niet langer op voorraad was. Smeeing is toen voor mij gaan kijken of ze hier toch nog aan konden komen. Via een andere dealer hebben ze de auto gevonden en konden deze toen aan mij aanbieden. They really go above and beyond.
Beste mevrouw Fransen, Hartelijk dank voor dit prachtige compliment aan onze verkoper en voor ons bedrijf. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Mijn ervaring is top met dit bedrijf Vriendelijk, eerlijk en kundig personeel goeie service.
Beste Fenny, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen, hartelijk dank voor deze prachtige aanbeveling. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Autorijden geeft vrijheid. Zorgeloos rijden is t fijnste wat er is, Auto Smeeing snapt dat. Duidelijk lease contract, afspraak is afspraak en geen gezeur. Zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken. Ga hierheen als je met een gerust hart wilt aanschaffen/ leasen.
Beste Lotte, Hartelijk dank voor deze mooie review. We vinden het leuk om te lezen dat het verkoopproces zo goed is bevallen en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
No nonsens bedrijf mede foor Chris, snel geregeld en korte lijnen behouden met de klant. Top en bedankt voor jullie service.
Beste Maurice, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat onze service u zo goed bevalt. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Hemelvaartsdag ff 100km rijden om naar een Renault Captur te kijken. Echter we hadden niet gemeld dat we zouden komen. In Soest aangekomen dachten wij ja hoor Captur staat buiten. Dus naar de balie gelopen en er werd gevraagd "kan ik u helpen" Waarop wij zeiden ja , we willen graag met de Captur rijden die buiten staat. Dat is nou jammer is net verkocht. Binnen stond er nog een en jawel proef gereden en een offerte gemaakt "en gekocht" weekje wachten en Captur opgehaald. we zijn erg prettig geholpen door Erik Welle toppie. gewoon jij en jou dus geen gezeur!!
Beste heer Broekhof, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Erik Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
na uitgebreid mijn teleurstelling benoemd te hebben; zie hieronder, werd ik kort na het plaatsen ervan gebeld door de verkoper die aflevering zou doen. Hij maakte zeer correct excuses, nam de schuld op zich en bood aan - alhoewel het niet hun standaard procedure is - als goedmaker een bos bloemen te laten bezorgen. Een dag later werd er inderdaad een prachtige bos bloemen bezorgd. De aflevering was onder de maat, de after sales is uitstekend! Fouten maken doen we allemaal; deze mensen staan voor hun werk; compliment!
Beste heer Siemann, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. Wat fijn om te lezen dat het is opgelost. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe in uw nieuwe Skoda Citigo. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Op zoek naar een "Skoda Citigo e" had Auto Smeeing een mooie staan, na eerste contacten via de mail - inclusief foto's van onze eigen Citigo - en telefonisch aanvullend contact over de geboden inruil prijs was er een prima basis om een proefrit te komen maken. Dat beviel goed, en de aansluitende onderhandeling over toe te geven bedrag ging naar wens. De aflevering werd een week later op wens van de garage om 12.30 uur gezet, zou door "Stefan"(?) gebeuren; dit werd daags van tevoren nogmaals bevestigd. Ruim op tijd meldde ik me bij de lege balie, na enige tijd kwam er iemand die checkte en bevestigde dat de aflevering zou plaatsvinden, hij belde met "Glen"; ik mocht naar de "pub" en de verkoper zou komen. Na een kwartier wachten nog steeds niemand, waarop ik weer naar de balie liep; niemand te zien, bij de onderhoudsbalie uitte ik mijn ongenoegen, waarop weer gebeld werd met "Glen", ja er zou meteen iemand komen... Na nog weer 10 minuten wachten kwam "Glen" zelf: excuses etcetera. .. Daar heb ik niet zo veel aan, ik moest nu afspraken gaan verzetten! om 13 uur kwam er nog een verkoper aan; "Stefan had hem gevraagd om de aflevering te doen om 13 uur..." Ik vind dit niet professioneel. Na inname onze auto en vrijwaringsbewijs ontvangen te hebben kreeg ik de sleutels. Verder niets erbij. Ik heb al ruim 40 jaar auto's gekocht; nieuw of jonge occasion, altijd een bos bloemen of een taart, of een leuke attentie. Hier helemaal niets.... Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat - zoals wel vaker gehoord - voor de verkoper alleen de verkoop zelf telt, na de deal is gemaakt is de klant niet belangrijk meer? In de auto ontbrak het instructieboekje; op een flyer stond gemeld dat dit wordt nagestuurd. Op zich OK, wel lastig als je ene andere auto krijgt. Ook het onderhoudsboekje ontbreekt.. Conclusie; we zijn blij met de auto; het proces rondom aankoop is prima gegaan, maar de aflevering verdient een dikke onvoldoende.
Ron had ons uitstekend geholpen met de aflevering van de Jeep. We kwamen tot goede overeenstemmingen , daar wij niet wisten dat de inruilauto en daarvan de condensor van de airco stuk was , hadden wij qua kosten fiftyfifty gedaan en dat was een goede oplossing! Maar wij kwamen tot de ontdekking dat wij voor de Jeep een andere oplaadkabel nodig hebben , dan de kabel doe meegekregen hebben ( een wallbox kabel) en aangezien wij niet de auto dicht bij het huis kunnen rijden , hebben wij niets aan deze kabel . Daarom een feedback naar jullie, vraag altijd wat voor kabel de mensen nodig hebben. En nu moesten een kabel bestellen om te kunnen laden . Mijn vraag aan jullie of jullie ons nu tegemoet kunnen komen , om de kabel als service aan ons te geven ?? Bedankt voor de service tot dusver. Met vriendelijke groet George Wattilete Jeep Renegade met kenteken: S-814-ZZ.
Bij smeeing kwam ik terecht omdat ik een elektrische Egolf zocht in de kleur wit. Ik had gelijk al een goed gevoel ik werd netjes ontvangen door Joey! Daarna nam hij de tijd voor mij aangezien ik een autoliefhebber ben en voor de rest ging eigenlijk alles vanzelf en is alles eigenlijk snel en goed afgehandeld! Zeer tevrede klant hier!
Beste Sebastiaan, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Zeer plezierig. Duidelijk, men komt na wat men zegt. Goede ervaring.
Beste heer Korthout, Hartelijk dank voor deze mooie review. We vinden het leuk om te lezen dat het verkoopproces zo goed is bevallen en we wensen u veel plezier met uw nieuwe Renault Captur. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Mijn eerste contact was tegengevallen. Omdat het allemaal langs elkaar afliep was ik voor niets naar Soest gereden, zo'n 1,5 uur rijden van mijn woonplaats. Na opnieuw contact en met de juiste afspraken is alles weer goed gekomen en ben ik nu de nieuwe eigenaar van een Volvo XC40.
Beste Martin, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze review in te vullen. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe in de nieuwe Volvo. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
I bought my Tesla model 3 this week from Autosmeeing and everything went smooth and easy! Because of my foreign drivers license, at first we thought that there’s gonna be some problems registering the car, but Chris was really helpful and did everything himself which saved a big amount of time, big thanks to him, very grateful! They added 2 new front tires and did a full inspection and filled some small gaps. I’m happy with the car so far and i hope it will stay like that.
Dear sir Bobevski, Thank you very much for these nice words, also for our salesman Chris. It was a pleasure doing business with you and we wish you many safe miles with your new Tesla. yours sincerely, Sarah van Auto Smeeing
Altijd bereid op me te helpen
Nieuwe auto opgehaald bij Smeeing: niet/slecht gepoetst; nul uitleg gehad over de auto. Niet mijn zaak!!!
Beste Maarten, Wij vinden het zeer vervelend te lezen dat u deze ervaring heeft gehad. Wij hebben na de aflevering nog contact gehad over het poetswerk en aangeboden dat wij de auto bij u zouden komen ophalen. Daarbij heeft u aangegeven dat u dit zelf al heeft laten doen. Jammer dat wij hierin geen tweede kans hebben gekregen. Ook heb ik u aangegeven graag tijd voor u in te plannen om de auto aan u uit te leggen. Dit heeft u helaas afgewezen. Mocht u nu of later toch nog vragen hebben over de auto horen wij dit natuurlijk graag. Wij wensen u nog wel heel veel prettige kilometers toe met uw nieuwe Ford Transit Custom! Met vriendelijke groet, Joris Daams van Auto Smeeing
Na een aantal jaren zorgeloos te hebben geleased moesten we weer op zoek naar een privé auto. Na een korte maar krachtige zoektocht moest het in ieder geval een plug-in hybrid worden en gingen we terug naar onze oude liefde, de Renault Captur. De ideale kleurencombinatie waren we snel uit en bij Auto Smeeing kwamen we via Gaspedaal ook nog eens de perfect uitvoering tegen, voluit de Renault Captur 1.6 Hybrid E-Tech Initiale Paris in de kleuren gris cassiopée met het dak in hoogland grijs van 15 maanden oud en 12.000 km. op de teller. Na een 1e kennismaking op 25 maart met de auto én met Erik hadden we thuis iets moois om over na te denken. Op de 31e proef gereden en direct daarna besloten om hem te kopen. Samen met Erik en koffie in de pub de deal gesloten en op woensdag 19 april is de wagen door hem perfect afgeleverd. Ik vond het prettig zaken doen bij Auto Smeeing en met Erik in het algemeen en de administratieve (na)zorg via de mail of app loopt prima. De wagen bevalt tot nu toe uitstekend!
Beste heer van Golden, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Erik. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Chris heeft ons heel goed geadviseerd en geholpen bij de aanschaf van onze elektrische auto. De auto is thuis geleverd, het instructieboekje is per post nagezonden: goede service.
Beste mevrouw Heleen, Hartelijk dank voor dit prachtige compliment aan onze verkoper en voor ons bedrijf. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Op 19 april onze "nieuwe" auto opgehaald. Een prachtige Peugeot 108 met alles er op en er aan. Hij stond op ons te wachten.....tot... Inderdaad tot want de verkoper kwam naar ons toe met een "klein" probleem. De auto moest nog een APK keuring ondergaan. Bij de verkoop was het formulier verkeerd ingevuld en er was vanuit gegaan dat de auto aan de handel werd verkocht. Gelukkig waren wij op tijd (15.00 uur)in Soest dus we hadden wat tijd. Eén van ons was al met onze eigen auto naar huis gegaan. Om half 5 kwam de verkoper naar ons toe met een "probleem": Vanwege de APK moesten er 2 banden worden vervangen. Voor deze ongemakken wilde hij hij als goedmaker onze eigen auto aftanken, een buitengewoon sympathiek gebaar maar die was al weg. In plaats daarvan hadden ze natuurlijk onze "nieuwe" auto compleet kunnen aftanken, het tegendeel was waar, ik had amper genoeg brandstof om thuis te komen (geen portemonnee bij me), vandaar het woord "matig" als titel van deze recensie
Auto gehaald van 14.500 euro en na 3 dagen werkt mijn touch screen niet meer, geen audio, geen bluetooth niks. En kan pas naar gekeken worden na 2 maanden. In een zin, super slechte service.
Beste heer Laachir, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze review in te vullen. Wat jammer dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij ons. Een dergelijke ervaring willen wij absoluut niet mee geven! De reden dat het wat langer duurt heeft te maken met dat wij de reparatie extern laten uitvoeren, helaas hebben wij daar geen invloed op. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 035 - 603 99 25. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Koningweg 14
3762 EC Soest
Wij willen graag de mooiste auto’s aanbieden en dat doen wij in een groot en modern mobiliteitsbedrijf in Soest in het hart van Nederland. Wij zijn geen dealer. Auto Smeeing is ons merk. Een merk dat staat voor de mooiste auto’s van topkwaliteit. Onze locatie aan de Koningsweg heeft een overdekte showroom-oppervlakte van ruim 20.000 m2 met plek voor Auto Smeeing, Bike Totaal Smeeing, Yourlease, Fietsaccuwinkel.nl en de Smeeing-pub om onze relaties en klanten te ontvangen. Wij zijn gestart in 1967 en vanaf dat moment zijn wij gegroeid tot een 'multimerk retailer' op het gebied van mobiliteit. Wij zijn er trots op dat wij na een aantal transities en crisissen (van oliecrisis tot en met na de coronacrisis) nog altijd een succesvol bedrijf zijn. Dat is in onze branche meer uitzondering dan regel. Onze kernwaarden zijn vanaf 1967 nog altijd dezelfde: een uitstekende dienstverlening, maximale transparantie, garantie en zekerheid bij jouw aankoop. Dit alles natuurlijk in combinatie met een scherpe prijs. Auto Smeeing is in Soest niet alleen bekend geworden door onze service, vakmanschap en uitgebreid assortiment. Wij zijn een trouwe sponsor van lokale evenementen en verenigingen. Hiermee willen wij benadrukken dat ons bedrijf midden in de samenleving staat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.