Ontvangt zeer goed. Afhandeling ook zeer goed en correct.

Super fijn !

Fijn geholpen , vriendelijk personeel !

Altijd goed geholpen

Altijd goed en netjes geholpen

Slechte afhandeling

Na 355 euro lichter aan onderzoek kosten naar een storing in het elektrische dak mechanisme konden ze niets vinden. Wel hebben ze voor de zekerheid alle ledlampjes vervangen door gloeilampjes. Hiermee leek leek de storing voorbij. Helaas na 4 weken was de storing weer terug. Gebeld en gevraagd of er nog iets aan coulance regeling mogelijk was. Ze zouden daarover terugbellen. Tot op de dag van vandaag wacht ik nog op deze terugbel actie.

Volgens afspraak.

Jammer dat de gratis wasbeurt niet is uigevoerd. Waarschijnlijk alleen bij onderhoud en niet bij APK.

Werd er tussendoor toch geholpen voor airco reparatie

Prima!!

Snel en goed geholpen

gewoon een hele fijne garage

Een hele fijne Opel garage. Word er al jaren prima geholpen en te woord gestaan. Hadden bij de vorige grote beurt iets uitgevoerd zonder overleg en werd heel erg netjes opgelost door een goede korting te geven! Heel erg netjes vind ik dat. Ik ben een tevreden klant!

helemaal top

snel gemaakt

Alles goed uit gevoerd

Goede garage

Goede garage, ben alleen niet blij met diensten die op de factuur staat, maar niet zijn uitgevoerd. Mijn vertrouwen is dan afschaaft.

Goed voorgelicht over het niet nodig zijn voor de beurt. Hartelijk dank hiervoor.

Professioneel en zeer behulpzaam

Ik werd bij aankomst gelijk geholpen, men wist waarvoor ik kwam en bood mij een zitplaats aan en koffie, zodat ik prettig kon wachten op de reparatie.

Alles opgelost!

Alles in korte tijd en naar volledige tevredenheid geregeld.

Super service.

Vriendelijk personeel, gezellige ambiance in showroom. Duidelijke uitleg werkzaamheden en afhandeling. Goede after-sale.

Vriendelijk personeel , komen afspraken na.

Dat er altijd contact en meegedacht wordt als er een reparatie plaats vind.

Redelijk

Ik had een klacht rijdend op benzine en lege accu van elektrisch. Motor geeft een vervelend geluid resoneert tussen 80 en 90 km/u. Is nagekeken maar was niet te verhelpen. Antwoord was dat doen ze allemaal. (Gek antwoordt) Auto is afgemeld dat het klaarstond. Waarom was de auto niet beschikbaar nadat ik een 1/2 uur later ter plaatse verscheen. (Hoort in mijn optiek niet) Niet de auto gebruiken als de klant wordt geïnformeerd dat de auto klaar is.

Correct geholpen

Prettig ontvangen en terwijl ik onder een kop koffie zat te wachten snel geholpen.

Altijd direkt geholpen ook bij ,,spoed,,

Fijne medewerkers altijd vriendelijk behulpzaam en goede koffie en een werkplaats met goede wifi Is geen straf daar te vertoeven

vriendelijk en goed geholpen

zie boven

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de gehele organisatie.

Geen duidelijke feedback

Baliemedewerker moest 3x terug naar de monteur om navraag te doen over de gedane werkzaamheden. Aftersales neemt telefonisch contact met je op om te vragen hoe tevreden je was en dan mag je als cijfer alleen een 9 of 10 geven. Dat noem ik de cijfers vooraf vastgesteld te manipuleren.

Goed!...vriendelijk personeel!

Goed!

Fijn geholpen

Slecht op elkaar afgestemd

Mijn band is leeg en ik moet de ANWB bellen. Zij kunnen me niet volledig helpen en adviseren de garage te bellen. Dit de volgende ochtend direct gedaan. Mevrouw vertelt dat ik met dit soort kleine dingen direct moet komen en geen afspraak hoef te maken (sensor moet aan ventiel worden gezet) In de garage kan ik vervolgens niet geholpen worden want er is geen ventiel op voorraad. Deze moet besteld en ik zal worden gebeld als deze er is. Na 2 weken zelf geïnformeerd en het ventiel blijkt er al te zijn, afspraak gepland en zo geholpen. Paar weken ervoor langs gegaan met de vraag of er naar mijn airco gekeken kon worden, want deze deed het niet meer. Hier was geen tijd voor. Naar een andere garage gegaan, waar bleek dat er in de 7 jaar dat ik mijn auto heb nog nooit airco onderhoud is gedaan.

Franklinstraat 2

4004 JK Tiel