Altijd direkt geholpen ook bij ,,spoed,,

Fijne medewerkers altijd vriendelijk behulpzaam en goede koffie en een werkplaats met goede wifi Is geen straf daar te vertoeven

vriendelijk en goed geholpen

zie boven

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de gehele organisatie.

Geen duidelijke feedback

Baliemedewerker moest 3x terug naar de monteur om navraag te doen over de gedane werkzaamheden. Aftersales neemt telefonisch contact met je op om te vragen hoe tevreden je was en dan mag je als cijfer alleen een 9 of 10 geven. Dat noem ik de cijfers vooraf vastgesteld te manipuleren.

Goed!...vriendelijk personeel!

Goed!

Fijn geholpen

Slecht op elkaar afgestemd

Mijn band is leeg en ik moet de ANWB bellen. Zij kunnen me niet volledig helpen en adviseren de garage te bellen. Dit de volgende ochtend direct gedaan. Mevrouw vertelt dat ik met dit soort kleine dingen direct moet komen en geen afspraak hoef te maken (sensor moet aan ventiel worden gezet) In de garage kan ik vervolgens niet geholpen worden want er is geen ventiel op voorraad. Deze moet besteld en ik zal worden gebeld als deze er is. Na 2 weken zelf geïnformeerd en het ventiel blijkt er al te zijn, afspraak gepland en zo geholpen. Paar weken ervoor langs gegaan met de vraag of er naar mijn airco gekeken kon worden, want deze deed het niet meer. Hier was geen tijd voor. Naar een andere garage gegaan, waar bleek dat er in de 7 jaar dat ik mijn auto heb nog nooit airco onderhoud is gedaan.

Snel en netjes geholpen

Grote beurt voor mijn Opel Corsa snel uitgevoerd. Een week later ging het elektrische raam aan de bestuurders zijde niet meer dicht. Hiervoor naar Mulders gereden. Dit was een veel voorkomende kwaal, het kwam door de afdichtrubbers, en hier moest toch echt een afspraak voor gemaakt worden. Na dit gedaan te hebben, thuis even op internet gezocht. Hier de tip gevonden om een busje siliconenspray bij de Action te kopen(€2,45) en de raamrubbers in te sprayen. Dit heeft het probleem opgelost. De afspraak heb ik geannuleerd. Ik vermoed dat dit mij veel geld bespaard heeft. Die tip had de medewerker bij de receptie van Mulders toch ook kunnen geven!

Duur voor wat er gedaan is.

Ik heb een Opel Ampera e. Hierbij een beurt laten uitvoeren. Inspectie is 1,3 uur. Daarbij is allen het interieur filter vervangen en de ruitenwisservloeistof bijgevuld. Dat moet toch sneller kunnen dus goedkoper. Huurauto koste 35 euro waar ik 50 km mee heb gereden. Omgerekend 70 cent per km, en dan rij je in de goedkoopste versie fiat 500. Al met al erg duur. Ben voor mijn Kia op benzine goedkoper uit en daarbij wordt de olie en oliefilter ook gewisseld. Bij de Kia dealer in Tiel laten uitvoeren.

Goede vervanging

Nu in Tiel geweest ivm vakantie drukte in Nijmegen moest tot augustus wachten voor een storing

Zoals altijd

Leuke informele sfeer. Lekker bakkie koffie en tijd voor de klanten

Je wordt er keurig netjes geholpen

Ze zoeken altijd naar een oplossing

uitstekend afspraken 100%

100%

Hoopvol

Peugeot heeft erkend bekend te zijn met de problemen van mijn aangepaste invalidenbus Expert. Garage Smulders heeft het probleem opgelost door nieuwe sensoren voor het opladen gemonteerd. Nu lijkt alles naar behoren te werken. Dus ik ben erg hoopvol en mijn complimenten aan deze garage

Goed en professioneel

Professioneel snel en goede service Vakgarage met een hoofdletter.

Tevreden over de onderhoudsbeurt

De onderhoudsbeurt is prima gedaan en binnen gevraagd tijdbestek Ben tevreden over de medewerkers van bijv. ontvangst bij de receptie en de vooraf telefoongespreken over de planning van de beurt. Kortom: een tevreden klant

Gwoon Goed.!

Het is altijd een fijn gevoel als de auto weer nagekeken is door vakkundige mensen!

Prima service zoals altijd.

Prima garage

Het maken van een onderhoudsbeurt met apk keuring ging heel makkelijk en is binnen de afgesproken tijd uitgevoerd. Vriendelijke ontvangst en duidelijke toelichting wat er gebeurt was

Reparatie na transport naar de garage

Mijn ervaring is uitstekend. Snelle reparatie van onze auto waarvan de computer kapot was. Binnen 3 werkdagen was het gemaakt. Helemaal fijn.

Vriendelijk en vakkundig!

Wordt op een zeer correcte manier geholpen.

Helaas niet alles uitgevoerd

Goedemorgen had afspraak gemaakt om een nieuwe gaspedaal te laten plaatsen en een terug roep actie te laten doen.gaspedaal is geplaats maar terug roep actie is helaas niet gedaan.hoop hier nog wat van te horen.mvg theo van empel.

Dr auto Was geweldig vakantieklaar gemaakt.

Goede service.

Nooit geen problemen gehad, de servicebeurt worden netjes uitgevoerd. En de auto weer netjes afgeleverd.

Goed geholpen door receptie en werkplaats chef .

Franklinstraat 2

4004 JK Tiel