Goed geholpen door receptie en werkplaats chef .

Moet nog steeds teruggebeld worden

Heb mijn auto begin mei een beurt laten geven. Hierover geen bijzonderheden. Echter had ik ook aangegeven dat de stoelverwarming niet naar behoren werkte. Omdat ik dit 2 dgn na de garantie had aangegeven, moest er eerst overlegd worden met de garantie expert of dit binnen de coulance regeling zou vallen. In juni werd ik gebeld door een medewerkster van jullie garage die mij vertelde dat de auto toe was aan een beurt. Deze was echter in mei al gedaan, dus waarschijnlijk niet goed vastgelegd in de administratie. Helaas belde ze niet om mij te vertellen hoe het nu zat met de coulance regeling. Zij zou zorgen dat ik daarvoor teruggebeld zou worden. Nu 15 juli ben ik nog steeds niet gebeld. Dit is natuurlijk niet netjes. Ik wacht nog steeds op jullie telefoontje. Gr Rogér van Rooijen

Super tevreden

Super geholpen door Maud van de receptie, zij heeft moeite gedaan voor een coulance regeling omtrent de foutmelding van mijn opel Astra. Hartelijk dank hiervoor.

Alles correct afgehandeld

Apk gekeurd, netjes geholpen

Zijn bij binnenkomst netjes geholpen. Apk werd vlot en goed uitgevoerd.

Vertrouwd

Uitgevoerd overeenkomstig afspraak. Jammer dat de nog beschikbare gereserveerde elektrische fiets niet echt veilig genoeg is om te gebruiken.

Geweldig niets op aan te merken

Goede ontvangst met een kopje koffie, Goede service Goede gelegenheid om een boekje te lezen terwijl we wachten, Dat doen we omdat we van buiten de stad komen. En wordt er nog een kopje koffie aangeboden. Heel tevreden doen al heel lang onze jaarlijkse grote of kleine beurt.

APK is uitgevoerd, helaas wel een vlek in de bekleding. Prima opgelost.

Ik kwam bij Mulders Autogroep en kreeg een huurauto mee. Ik werd netjes op tijd gebeld om de auto op te kunnen halen. Toen ik had afgerekend en bij de auto aankwam zag ik dat er wat blauwe smurrie op de stoel van de bestuurder zat. Ik heb dit aangegeven en het werd netjes schoongemaakt. In de tussentijd kreeg ik een cappuccino. Toen alles was opgelost werd de auto voorgereden en kon ik vertrekken.

Wel pas in drie keer bellen en bezoeken

Prima service en goede ontvangst.

Vooraf prijsindicatie, tijdige afhandeling en goede ontvangst.

Super netjes geholpen

Alles naar wens uitgevoerd.

Volgens afspraak APK en onderhoud (klein) uitgevoerd. Na overleg de multiriem vervangen de oude vertoonde droogtescheurtjes. Ik vind het fijn dat ik hierop heb kunnen wachten.

Prima service, onderhoud en apk snel uitgevoerd. goede communicatie

aandachtspuntje: meestal kreeg ik de auto na een onderhoudsbeurt gewassen terug. Dat was deze keer niet het geval. Nieuw beleid? Of er tussendoor geglipt?

Uitstekende service.

Service dat je verwacht en ook krijgt.

Alles netjes en goed en perfect uitgevoerd

Goed en netjes en goede uitleg bij de aankomst balie en de onderhoud beurt goed en netjes uit gevoerd een dikke 100 procent waard

Altijd gastvrij, vriendelijk en snel geholpen!

Altijd vriendelijk,gastvrij en snel geholpen

Ondanks dat ze wisten dat een reparatie bij hun niet in mijn planning zat, hebben ze me toch prima behandeld en geholpen. Heel netjes.

gewoon niets op aan merken

gewoon niets op aan merken

Goed en direct geholpen

mijn ervaring is zeer goed

was al bekend met Opel Mulders, ben na andere ervaringen terug bij mijn oude stekkie.

Goede korte uitleg wat er ging gebeuren met de auto. Rekening werd na afloop uitgelegd.

Prima en netjes.

Prima, klantvriendelijk en netjes.

Ze doen wat ze beloven

Altijd goed bij Mulders. Komen afspraken na wat beloofd is. Top garage.

Goed.

Kom al jaren bij Mulders Tiel altijd prima in orden.

Franklinstraat 2

4004 JK Tiel