Ze doen wat ze beloven

Altijd goed bij Mulders. Komen afspraken na wat beloofd is. Top garage.

Goed.

Kom al jaren bij Mulders Tiel altijd prima in orden.

Prima ervaring

Zoals iedere keer werd de auto opgehaald en teruggebracht. Onderhoud aan de auto prima uitgevoerd.

Perfect!

Gewoon een goede service en aardige en zeer kundige medewerker aan de balie

Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen.

Kom hier graag voor mijn onderhoud

Geweldige service!

Ben goed en vlot geholpen

Prima geholpen

Goed, snel opgelost.

Goed, snel opgelost!

Keurig alles volgens afspraak,

Alles gebeurde volgens afspraak en snel. tijdens het wachten was er goede koffie.

Goed en prettig

Het duurde wel een beetje lang. Ik kwam voor een zomercheck, die een half uur tot drie kwartier zou duren. Ik ben na goed een uur maar eens gaan vragen of de auto al klaar was. Dat bleek zo te zijn, maar men had dat mij dus niet gezegd.

prima geholpen

prima geholpen

Ervaring is goed maar sinds dat het niet meer alleen om de Opel gaat is het iets minder.

De score had een tien kunnen zijn als de auto ook van buiten even door de wasstraat was gegaan dit was toen het alleen Opel was standaard. Jammer.

zoals altijd prima

Terwijl ik op een fijne werkplek 'gewoon' verder kon werken, werd mijn auto onderhouden. Uitleg was duidelijk mbt onderhoud, de koffie was goed. En verkoper Pieter heeft altijd een vriendelijk woord.

Vriendelijke en uitstekende service

Netjes geïnformeerd

Kan een bakje koffie pakken en er is een werkplek waar ik mijn werkzaamheden kan doen.

Goed gedaan

Goed gedaan door mulders stuur inrichting werkt weer goed alleen vind ik het van Fiat zelf een slecht zaak dat ze niet de juiste onderdelen hebben gezonden en dat Mulders van hun uit niet over de juist instel programma's beschikt en dat, dat dagen moet duren voor dat door hen gedaan wordt

Goede service en bij een nodige reparatie komen ze vertellen wat er mankeert.

Professionele organisatie

Snelle, correcte communicatie, en professionele organisatie. Extra compliment voor Maud Brouwer voor haar flexibiliteit.

Heel klantvriendelijk

Perfect ,geen opmerkingen

goede service

zie bovenstaande

Goede service klantvriendelijk goede afspraken

Uitstekende service bij Mulders

Betreft jaarlijkse beurt en bandenwisseling Zoals gebruikelijk bij Mulders is de service uitstekend en de werkzaamheden netjes uitgevoerd

Was heel goed, wij komen al meer al meer als 50jaar bij jullie, als het niet goed was geweest waren we allang weg geweest

Franklinstraat 2

4004 JK Tiel