Aanvankelijk stroef contact, maar helemaal goed gemaakt
Nadat ik on line een afspraak voor een beurt had gemaakt, werd ik telefonisch benaderd. Deze dame hield zich wel erg rechtlijnig aan het “opel-boekje”: zij lepelde op wat er allemaal moest worden gedaan en noemde daarvoor een prijs. Toen ik tegenwierp dat ik dat erg veel geld vond voor een beurt, omdat ik sinds de vorige beurt slechts 6000 km had gereden, kwam zij met de oplossing dat dan misschien niet zomaar de vloeistoffen moesten worden vervangen, maar dat er misschien eerst even beoordeeld moest worden.
De heer aan de balie, die mijn auto in ontvangst nam heeft alles echter weer goed gemaakt: hij nam puntgewijs de aandachtspunten bij de beurt door en maakte aantekeningen dat er rekening moest worden gehouden met het geringe aantal kilometers. HULDE! Dat heet meedenken. Uiteindelijk viel de beurt veel goedkoper uit.
OVERIGENS BEN IK OOK AL TELEFONISCH BENADERD VOOR EEN EVALUATIE