Fantastisch en zeer hulpvaardig

Ik ben altijd zeer goed geholpen, aardig personeel en hoop nog lang van deze garage te kunnen genieten.

Topservice!

Sevice is heel goed geregeld

Prima voorlichting over wat ik kon verwachten.

Duidelijkheid over wat ik kon verwachten. Auto netjes afgeleverd.

prima services, lekkere koffie, ik voel mij klant

eenvoudig, brengen van de auto, beginnen er snel aan en echt in een flits de beurt uitgevoerd. gewoon verbaasd dat het zo snel ging. erg fijn

Uitstekend geholpen

Ze doen wat ze zeggen... Top

prima.

Prima garage .

Ik ben al lang klant en ik heb altijd goede ervaringen gehad

Prima en snelle service

Snelle service voor onderhoudsbeurt

De prijs en de wachttijd even ter zijde, wat het onderhoud betreft is alles naar behoren uitgevoerd.

Afspraken worden snel gemaakt en hierbij ook keurig te woord gestaan. Tijdens het wachten (servicebeurt) bleek er een update nodig te zijn van het navigatiesysteem en dat zou een uur duren. Dit werd keurig met mij overlegd of ik dat wilde. Vervolgens 10 minuten langer gewacht dan gepland maar dat bleek omdat een collega nog even de auto ging wassen. HOE GOED!!

Goed geholpen, maar niet compleet.

Onderhoud op basis van kilometers, maar een kapotte bandensensor was niet op voorraad.

De dienstverlening is altijd goed

Altijd naar tevredenheid

Ik werd snel geholpen en de service bij u is altijd voortreffelijk.

Ze proberen om met je mee te denken

Wordt altijd netjes geholpen en als er iets kleins is Wordt het niet altijd in rekening gebracht echt goede service

Geweldig geholpen . Prima communicatie

Zeer vakkundig . Communicatie mbt reparatie prima . Leenauto meegekregen ..top!

Uitstekend geholpen

Onderhoudsbeurt is naar volle tevredenheid uitgevoerd vooraf kostenopgave geen vervelende verassingen achteraf.

Is goed

Mijn ervaring was erg goed

Top service, auto werd thuis opgehaald door een zeer vriendelijke adviseur

Top adviseur Bram Janssen. Altijd vriendelijk en zeer professioneel.

Goed en snel

Keurig netjes Spiegelkap gemonteerd. Zonder afspraak kon ik er gewoon op wachten.

goed geholpen en snel

Goed geholpen en snel

Het onderhoud is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Wel maak ik de opmerking dat de deurmatten snel aan slijtage onderhevig zijn.

fijn bedrijf altijd goed geholpen

zeer goed

Prima ontvangst alles volgens afspraak.

APK prima uitgevoerd, geen problemen. Rekening volgens afspraak. Ruime entourage om nieuwe modellen te bekijken. Goede koffiefaciliteiten. Kortom gezellige zit !

Goed werk, bijna volmaakt

Groot onderhoud en apk uitgevoerd. Wachttijd voor afspraak maken was redelijk. Vriendelijke ontvangst ‘s morgens en gratis leen e-bike stond klaar. ‘s Middags korte uitleg over wat er was gedaan. Op dat moment geen rekening met detalis en kosten beschikbaar. Rekening zou volgen. “Bijna volmaakt”: Volgende dag konden 2 electronische hulpsystemen niet meer worden ingeschakeld. Terug. Door werkplaats opgelost na enig zoekwerk. Kort geleden heeft een steenmarter hier en daar wat aangevreten onder de motorkap. Bij toeval zag ik dat. Door werkplaats geen melding van gemaakt. Jammer.

Franklinstraat 2

4004 JK Tiel