Als bedrijf hebben wij al eerder contact gehad met u over deze situatie en ons excuus aangeboden dat u dit zo ervaren heeft. Dat de schade in 2e instantie goed hersteld is komt dat er extra reparaties uitgevoerd zijn zonder kosten voor u die niet door de verzekering vergoed zijn. Met vriendelijke groet Jan Sonneveld
Geachte mevrouw Vens, Wij vinden het uiterst vervelend om te lezen dat u een jaar na de reparatie nog steeds met een slecht gevoel zit over de reparatie. De grootste teleurstelling zit in het feit dat er een discussie ontstaat over het wel of niet aangeven dat bij herhaling er nogmaals in de werkplaats naar de storing gekeken moet worden. Om herhaling in de toekomst te voorkomen gaan wij voortaan ons advies in een dergelijke situatie vermelden op de factuur. Wij willen nogmaals ons excuus aanbieden voor de ontstane situatie. Met vriendelijke groet, Jan Sonneveld
Franklinstraat 2
4004 JK Tiel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.