De Opel Corsa is gebracht voor onderhoud. De klant had vooraf aangegeven dat er een deurlijstje los zat op de hoek. De monteur die het onderhoud uitvoerde heeft deze vastgelijmd, daarna de auto gewassen. Na het wassen is de lijst verkleurd, dit was helaas niet opgemerkt door de monteur. Bij het ophalen van de Corsa had de klant het wel geconstateerd. Wij hebben ons excuus hiervoor aangeboden en de Corsa bij ons gehouden om het in een keer op te lossen. Omdat er een leveringsprobleem was met het onderdeel heeft het langer geduurd dan gewenst voordat wij de auto konden afleveren aan de klant. Tijdens deze periode heeft de klant kosteloos vervangend vervoer gehad en zelfs de brandstof van de huurauto hebben wij voor onze rekening genomen ( auto was niet af getankt ). Bij het ophalen van de Corsa heeft de receptionist nogmaals zijn excuus aangeboden, de klant vond het vreemd dat de onderhoudsbeurt waarvoor de auto aangeboden was moest betalen zonder dat er korting gegeven werd. Met vriendelijke groet, Jan Sonneveld
Geachte heer, Dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u deze ervaring bij ons hebt opgedaan. Het is vrij eenvoudig op te lossen met de draaiknop, door hier aan te draaien kunt u hem weer op KM zetten. Lukt het niet, kunt u natuurlijk altijd even langs komen. Met vriendelijke groet, Mulders Klanten contact
Franklinstraat 2
4004 JK Tiel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.