we hadden een nieuwe accu nodig en we zijn vlot en vriendelijk geholpen
De zorg voor de auto was min of meer in handen van Peter. Het is voor mij wennen deze taak nu op me te nemen. De aandacht en service i.v.m. onderhoud aan de auto heb ik als zeer positief ervaren. Ook Peter was altijd uitermate tevreden.
Remblok remschijf links achter helemaal versleten. Gebeld, gebracht en zelfde dag gemaakt, top. Maar een rem die binnen 35.000 compleet versleten bij een auto van 26 maanden vind ik onacceptabel. Visueel bekeken door monteur, directe conclusie schijf moet vervangen worden, was ijzer op ijzer. Vreemd dat je dit niet beoordeeld als het wiel eraf gehaald is. Bij het ophalen van de auto beide riemschijven inclusief blokken vervangen. €441 voor een versleten remblok. Wat mij betreft onacceptabel voor een auto van 26 maanden en onderhoud gehad op 27 juli 2017. Rem zat vast, kan gebeuren volgens de werkplaats. Nou, met een Nederlands klimaat ben ik het hier absoluut niet mee eens. Toen werd gevraagd of ik rustig reed, dan zou dan een oorzaak kunnen zijn voor het vastlopen van de rem. Een vast gelopen rem lijkt mij meer veroorzaakt door: 1 ondeugdelijk onderhoud. 2 ondeugdelijk materiaal. Begin van het jaar was mijn voorruit kapot, kan gebeuren. Nu een vastgelopen rem wat me €441 kost, dit kan me dus binnen zeer korte tijd weer overkomen. Ondanks dat ik zeer tevreden ben met de auto is het mij nu al duidelijk, mijn eerste Citroën is tevens mijn laatste want met een Fiat, Renault, Ford en Volkswagen heb ik dit nog nooit meegemaakt. En als ik aan geef dat ik het zeer apart vind wordt dit simpelweg weggeworpen. Dus mag ik een conclusie trekken dat ik dit elke 2jaar mag gaan betalen. Nou bij een goed inruil bod is mijn Citroën snel van de hand, je wordt niet gehoord door Citroën. Zeer frustrerend en kansloos. Remco
Geachte heer Crama, bedankt voor uw reactie. Uw auto is niet bij ons in onderhoud geweest op 27 juli 2017. Wij kunnen dan ook in dit geval geen coulance verlenen op slijtagedelen wat remmen zijn. Om u tegemoet te komen bieden wij u 100 euro korting aan als u uw auto bij ons brengt voor de volgende onderhoudsbeurt.
Er was een terug roep actie,maar wij hadden de afspraak staan voor die dag ,er werd gezegd dat we een nieuwe afspraak moesten maken dat waren we niet van plan dus is het wel geregeld dezelfde dag .maar had er weinig vertrouwen in. Ineerste instantie zou het onderhoud maar 1 uur duren volgens de mail ,maar bij de garage aangekomen zeiden ze dat ze er wel 2 uur mee bezig zouden zijn ,dus erge slordige informatie . Het klokje zou van zomertijd naar wintertijd worden gezet,is ook niet gebeurd .al met al is het mij erg tegen gevallen .Maar wel 200 euro lichter.
Geachte heer Steltenpool, bedankt voor uw reactie. Onze excuses dat wij uw klokje niet op tijd hebben gezet.
Goed geholpen, digitaal aanmelden is handig. Bij vervangend vervoer is het handig om ook de keus fiets te hebben.
Vriendelijk ontvangst. mijn mankementen mbt aandachtspuntjes worden netjes genoteerd , nagekeken en opgelost. Als klant geeft dat een goed gevoel dat je serieus genomen wordt.
Ik heb een afspraak gemaakt voor het herstel van een kleine schade en dan meteen de jaarlijkse onderhoud ermee gecombineerd. De reparatie is zeer goed uitgevoerd voor de afgesproken prijs en de auto is netjes afgeleverd. Ik werd heel vriendelijk behandeld.
Klantvriendelijk. Na de servicebeurt, stond de auto van binnen gestofzuigd en van buiten gewassen weer klaar.
ja wat kan ik zeggen de reparatie heel goed gedaan stoel piepte en kraakte dus moest de stoel er uit nu over alleen plaats dan ook weer de hoofd steun er dan ook weer in even vergeten . wel een puntje om eens over na te denken als de auto een dag moet blijven en je woont niet in hoorn moet er toch een auto gehuurd worden om weer tuis te komen ik denk dat er dan toch mensen zijn die zeggen ik koop een auto in mijn eigen plaats of zeggen ik laat de auto maken of door smeren in de plaats zelf natuurlijk kost de leen auto ook centjes denk er maar eens over na .ik zelf ben dik tevreden hoor .
Positief en klantvriendelijk
Wat een verrassing toen ik na afloop zag dat mijn auto was schoongemaakt. Klasse!
Prima service, altijd betrouwbaar!
een goed bedrijf. afspraak voor bandenwissel
Ik ga ieder jaar voor mijn beurten naar van der Maat .nu moest hij een grote beurt .aan de des betreffende persoon aan de tel. gevraagd wat dat ongeveer ging kosten ,zijn antwoord was ongeveer 350 euro .na de beurt was het 530 euro ,viel mij een beetje tegen
Duidelijk. Helder. En goede afspraken.
Goede service, zeer bereidwillig en heel vriendelijk! Top!
het was niet duidelijk van te voren hoelang de service beurt zou duren, en blijk ook vele malen langer. Had ik het geweten had ik het anders gepland. De service van een leenauto was wel fijn. een software update kost een uur heb ik begrepen, maar dan nog staat de klok niet op de wintertijd, das een minpunt
Wij hebben uw navigatie gratis geupdated. Dit kost ruim een uur. Dat gaat helaas niet sneller . Omdat u aangaf dat dit niet uitkwam hebben wij u een gratis leenauto meegegeven. Het klokje staat waarschijnlijk op de gps tijd en is terug gefloept.
Vriendelijk ontvangen en direct geholpen.
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.