Een beetje irritant is dat bij elke servicebeurt, zelfs bij die die telkens na ongeveer 5000 km gegeven wordt, aanvullende suggesties komen uit een soort routine. Dat is hinderlijk. Het lijkt ook een beetje modebewust. Vorig jaar las ik met enige regelmaat in de kranten dat extra aandacht voo het remsysteem wel wenselijk is. Gevolg: een meting van het remsyteem en op advies, niet noodzakelijk onderhoud werd verteld, dat ik volgde met een volledige vervanging van alle onderdelen. Dit jaar las ik met enige regelmaat dat aandacht voor het aircosysteem wenselijk is. En wat schetst mijn verbazing dat ook nu een advies volgde voor een checkup van het aircosysteem. Daat heb ik toch maar vanaf gezien. Ben ik terecht een beetje achterdochtig?
Ik heb geen klachten en vond aanvankelijk de prijs van de beurt aan de hoge kant, maar alles overziend ben ik tevreden
Goed bedrijf en een aanrader
Goed
Ik kom al jaren bij Huiskes van Zummeren en wordt altijd perfect geholpen en goed te woord gestaan!
Fijn! Zoals het hoort te zijn. Vriendelijk. duidelijke uitleg. Je klant voelen.
Goede benadering, prettige behandeling en service is oké
Mijn schade aan de auto is ontstaan tijdens het rijden en bij het parkeren. De schade is goed opgenomen en bij de tijd dat de auto gemaakt is heb ik vervangende auto gehad. Hier was ij heel blij me omdat we juist die week een paar verjaardagen hadden die niet in mijn geheugen zaten. De schade is keurig hersteld
Gewoon goed, eerlijk, correct.
Prima gedaan
Heel goed en vertrouwd
Door Carprof voel ik me safe onderweg. Ze geven me goed en professioneel advies.
Prima
Wel jammer dat als je een mobiliteitspas hebt toch moet betalen voor het bijvullen van je ruitensproeier vloeistof. Normaal is dit gratis.
Goede service en prettige wachttijd.
Alle ervaringen van mij met Huiskes (Van Zummeren) zijn positief. Niet geheel toevallig kon ik mijn zoon adviseren daar ook een auto te kopen, en ook hij is ten volle tevreden!
Een wat merkwaardig gevoel overgehouden omdat mij werd gezegd dat mijn auto niet aanwezig was, terwijl ik deze op de dag van controle al om 08.00 uur gebracht had. Het computersysteem werkte niet perfect en daarom was mijn auto ook niet in controle genomen. De dag daarna werd dit met veel exusses goed gemaakt!!
er is goed geluisterd naar mijn wensen. En de werkzaamheden zijn binnen het budget en tijdvak uitgevoerd.
staan altijd klaar om te helpen met div problemen zeer goede service en zeer leuk contact met de medewerkers .
verrast want deze auto is gekocht bij jullie en altijd in onderhoud geweest bij jullie en komen er dingen tevoorschijn die ieder 2 jaar gedaan moesten worden maar nu voor meer extra kosten en werk zorgden. waarom is dit niet eerder tevoorschijn gekomen. Het inleveren van de auto werd in onze ogen gezocht naar dingen om ons tot meer kosten te brengen ;airco moet ieder 2 jaar nieuwe vloeistof hebben , maar er zit geen airco in , het pasje wat altijd gratis is nu proberen om tot een ander duurder pasje te komen daar wilde wij over nadenken, toen de remvloeistof moest toen ineens vervangen worden dat moet ieder 2 jaar gebeuren. het was voor ons gevoel echt zoeken naar meer onkosten
We vinden het vervelend dat u ons advies met betrekking tot het onderhoud van uw auto als “zoeken naar onkosten” heeft ervaren. Wij geloven in goed onderhoud, zo blijft het voertuig goed presteren en kun je onnodige kosten in de toekomst voorkomen. Naar aanleiding van de review hebben we elkaar telefonisch gesproken. Vriendelijke groet, Team Huiskes van Zummeren
Is al tijdje terug dat ik hier een auto heb gekocht,maar wil toch alsnog even en recentie achterlaten. Destijds door pech met spoed op zoek naar een andere auto. Via internet uiteindelijk (ondanks onze afstand vanuit het oosten) hier bij Huiskes in Schaijk terechtgekomen. We zijn aangenaam verrast door de klantvriendelijkheid en de service/kwaliteit die ze leveren, niet alleen bij ontvangst, maar tijdens het gehele proces van aflevering en nazorg. In ons geval was er nog schadeherstel nodig, maar dat is super geregeld incl gebruik van leenauto. Ze zijn open en duidelijk in communicatie over het proces, dat geeft vertrouwen. Hun service stopt niet na verkoop, intussen nl. ook ervaring met een nodige reparatie (binnen garantie). Ook nu opnieuw hun betrokkenheid en hulpvaardigheid en denken in goede praktische oplossingen (gezien de grote afstand). Kan niet anders zeggen dan dat ze service hoog in vaandel hebben staan, complimenten en aanbeveling waard. Ik rij intussen weer blij en vol vertouwen in mijn auto. Tom en team bedankt!
In alle opzichten uitstekende verzorging.
gewoon goed
gewoon goed
Prettige ontvangst aan de balie. De leenauto stond ook al klaar. Na het onderhoud rook de auto weer eens lekker fris.
Rijksweg 44
5374 RB Schaijk
Wij staan voor onze diensten en producten en proberen die doorlopend te optimaliseren en te verbeteren. Het uitgangspunt daarbij is uw ervaring met ons. Daarom horen we graag uw mening. Ook -of misschien juist- als het onverhoopt toch niet helemaal naar wens is verlopen. Daar gaan we dan intern gelijk mee aan de slag om hiervan te leren! “Het draait om u en uw mobiliteit. De auto is hierbij geen doel, maar een middel om het doel te bereiken en dat is een tevreden relatie met onze klanten.” Team Huiskes van Zummeren
Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.