Onpersoonlijk
Op de site staat dat ze persoonlijke aandacht voor je hebben. Ik merk daar weinig van.
Je brengt de auto, geeft je naam, de werkzaamheden die gepland zijn worden even kort doorgenomen en je kan vertrekken.
Bij het ophalen gaat het niet heel anders. De rekening wordt even voorgelezen en je kan weer gaan. Monteurs zijn dan meestal al naar huis, dus vragen om technische uitleg is zinloos.
Voorheen had ik de auto bij Arendsen Ruurlo in onderhoud. Daar wist de monteur precies wie ik was, dat ik een liefhebber ben van met name van de 700 en 900 serie, etc. Hij stuurde me updates en foto's van de werkzaamheden via e-mail, stelde zaken voor om op te pakken, al dan niet een volgende keer. Ik kreeg ook een keer een 960 die ze te koop hadden staan mee voor een proefritje, gewoon omdat men wist dat ik dit gave auto's vind.
In Zevenaar hoef je dat niet te verwachten. Ze weten na jaren mijn naam nog steeds niet en is het of ze mijn S90 Executive voor het eerst zien.
Ze hebben toevallig ook een 960 Executive te koop staan, maar uitleg geven, of inzien dat ik als liefhebber nagenoeg dezelfde auto heb, vergeet het maar.
Vorig jaar heb ik een trilling laten onderzoeken en kreeg via de telefoon van de monteur een voor mij niet duidelijk verhaal. Bij het ophalen kon niemand me daar uitleg over geven, laat staan nog even laten zien,. iets wat in Ruurlo geen probleem zou zijn.
Vraag je het na via e-mail, is de monteur op vakantie. Na zijn vakantie zou ik antwoord krijgen, die kreeg ik mooi niet, dus er zelf maar achterheen.
Helaas nog steeds geen duidelijk antwoord, kennelijk was de monteur de diagnose alweer vergeten. Men beloofde even mee te rijden om zo het euvel vast te stellen. Voor een proefritje van 5 minuten even naar Zevenaar, dat komt bij een volgend bezoek wel., heb ik aangegeven.
Helaas weten ze dan niet meer wie ik ben, laat staan dat ik nog een proefritje tegoed heb. Je begint gewoon weer bij 0.
Gevraagde reparaties en onderhoud worden netjes uitgevoerd.