Onderhoud mijn inziens prima, maar opnieuw niet gelukt om de auto dezelfde dag klaar te krijgen
Auto eerder gebracht dan afgesproken (rond 13.00 uur i.p.v. 17.00 uur), met monteur overlegd dat men eerst de auto ging bekijken voordat men begon met het onderhoud. Volgende dag werd ik pas om 13.30 uur gebeld met dat er iets vervangen is en dat de banden ook aan vervanging toe zijn, bij doorvragen bleek dat de banden nog even mee konden, tevens werd aangegeven dat de auto mogelijk niet op tijd klaar is en dat een leen auto eventueel mogelijk zou zijn.
Helaas zaten er dingen (bij andere klanten) tegen, waardoor alles uitliep en ik mijn auto niet kon ophalen. Dit werd mij rond 16.00 uur medegedeeld. Erg vervelend, zeker omdat dit al de zoveelste keer is dat dit gebeurd en het onderhoud in juni al gepland was, op advies van Harrie Arendsen vanwege de vakantieperiode.
Dingen kunnen tegen zitten maar als het elke keer zo is (en in dit geval niet bij mijn auto), vind ik het inmiddels klantonvriendelijk worden.
Dat er een leen auto wordt aangeboden is mooi, maar was voor mij geen oplossing. Ook al heb ik de dag van brengen van mijn auto een nieuwe auto aangeschaft voor mijn partner, ik ga serieus overwegen om in ieder geval mijn banden eventueel elders te laten vervangen. Zeker omdat bij doorvragen bleek dat ze nog even mee konden, als ik niet had doorgevraagd had ik deze dus een half jaar of langer "te vroeg" vervangen. (banden waren overigens ook niet op voorraad, waardoor ik of langer moest wachten op de auto of later er voor terug moest komen, omdat ik al langer zonder auto zat, was dit sowieso geen optie voor dit moment mede vanwege mijn eigen planning met zakelijke afspraken).
Kortom, ik sta nooit met pech waardoor ik o.b.v. dat gegeven tevreden ben over de kwaliteit van het onderhoud, maar de manier van communiceren en halen van deadlines c.q. nakomen beloftes, daar valt in mijn optiek genoeg te verbeteren. Wellicht wordt ik een eventuele volgende keer verrast.