Filters

9

We hebben een plezierige manier van zaken doen met Alfred.

We hebben een heel plezierige ervaring gehad met Alfred. Hij is flexibel en tot onderhandelen bereid. Hij heeft ook gevoel voor humor. Waar ik ook over te spreken ben is de 24 uurs hulp voor onderweg. Dat is een uitkomat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een bedrijf waar de klant nog echt koning is!

Service bij de aanschaf van onze auto was echt subliem. Alles werd er aan gedaan om aan de wensen te voldoen. Echt geduld zonder grenzen en kwaliteit ten top. Onze andere gebruikte auto in onderhoud ook perfecte service. Alles wordt overlegd en onderling overleg is geen probleem. Een dikke 10 voor de service

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo is er maar één!!

Dit is nu zo'n één uit duizenden bedrijf, eenmaal daar gekocht ga je nooit meer weg. De trouwe klantengroep wordt alsmaar groter en dat is niet zo gek omdat je je er gelijk thuis voelt. Ze denken goed met je mee, dragen oplossingen aan en zijn erg vakbekwaam. Van de medewerkers van de garage tot aan de receptie medewerkers. Zoek je een auto die je niet bij De Pijper tegenkomt, meld het hen en zij zoeken hem voor je. Zij leveren nog echte Topservice! Niets is fake of gespeeld! Het voelt als één grote familie. Kortom, dit is het bedrijf waar je echt je auto moet kopen! Na zelf vele auto's bij De Pijper gekocht te hebben, ze ons nooit teleurgesteld hebben, weten we waar we over praten! En echte aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles voor de klant!

Je bent geen nummer maar een naam!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top garage! Ze onderscheiden zich van andere garages door hun zeer goede service!!

Wij Maastrichtenaren gaan op familie bezoek in het Noorden.. tijdens deze lange rit snuffelen we op BOVAG.nl. We zagen een prachtige Audi staan met zeer uitgebreide uitleg en veel foto's. Onze gedachtegang; " We zijn nu redelijk in de beurt en slaan onze slag!" Er wordt een proefrit aangevraagd via de BOVAg-website. Nog geen 5 minuten later werden we geappt door Alfred de Pijpe, hij stond ons meteen heel hartelijk en spontaan te woord over de Audi. Hij gaf eerst nog wat informatie (totaal niet opdringerige verkoop, maar echt uit passie voor hun vak) erna volgt de vraag; " Hebben jullie interesse om een proefrit te maken? Natuurlijk willen wij dat. Wij hebben snel een afspraak gemaakt voor de proefrit (ze waren zeer flexibel met het maken van de afspraak). Daarnaast hadden wij nog een aantal extra verzoeken gekoppeld aan de proefrit. Zoals het starten met een koude motor. Ze vonden dit niet raar of vroegen waarom, ons verzoek werd gewoonweg ingewilligd. Na de proefrit waren we meteen verkocht want deze auto had alle opties die op onze wensenlijst stonden! Echter, zoals bij vrijwel elke tweede-hands-auto, waren er kleine oneffenheden en minpuntjes. Onze ervaringen en punten worden besproken. Alle punten werden opgeschreven, nagekeken en meteen opgeschreven. We waren uiterst verast en voelde ons meteen thuis bij de dealer! De onderhandeling begint; Tijdens het gesprek hing een gemoedelijke, eerlijke en transparante sfeer. Wij achten dit zeer belangrijk bij zo'n grote aankoop. De Pijper wilt ons helpen met onze genoemde punten i.p.v. af te wimpelen of onnodige extra kosten te rekenen zoals regelmatig bij andere garages. In korte tijd is de deal gesloten! Bij het ophalen van de auto werden we door alle aanwezige medewerkers zeer vriendelijke ontvangen! Alle afspraken zijn nagekomen, de auto is schoon, een spontane foto, een mooie bos bloemen! Wij bevelen Automobielbedrijf de Pijper aan want ze zijn er voor de klant en leveren een top service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig en goed geholpen

Eind november een Nissan Quashqai gekocht bij de Pijper. Vriendelijk ontvangen en vrij snel tot een overeenkomst kunnen komen. Zeer tevreden over de aankoop en hoop hier nog jaren plezier van te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn om een betrouwbare auto te hebben

Wij genieten al een paar weken van onze "nieuwe" auto en hebben geen seconde spijt van de aanschaf. We zijn goed en op een fijne manier geholpen en konden onze vragen stellen. Geen opdringerig verkooppraatje, maar luisteren naar wat de klant wil weten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige garage!

Komt afspraken na, is betrouwbaar. Zeker een aanrader om hier je auto te kopen en te laten onderhouden. De vragen die we hadden bij aankoop werden allemaal meegenomen en beantwoord. Kortom, koop uw volgende auto bij garage Pijper!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik ben zo leuk ontvangen !

Aangezien mijn ouders al jaren, naar volle tevredenheid, klant zijn bij Autobedrijf de Pijper kon ik er niet aan ontkomen dat ze zeiden:" als je zekerheid, een nette prijs en een correcte behandeling wilt MOET je echt naar de Pijper"! Ik kan nog wel eens denken pffffffff mijn ouders denken alles beter te weten maarrrrrrrrrr in dit geval is het ook echt zo! Ik ben zo leuk ontvangen, Alfred is onwijs snel met reageren (pluspunt om meteen te reageren) en Arjan heeft een zeer leuke :-) verkoopmanier, je wilt gewoon niet meer bij hem weg! Bij de aflevering stond mijn auto te blinken, was keurig gepoetst en wat was afgesproken was gedaan. Een mooi boeket als afsluiter en daarna begon mijn eigen weg in mijn fantastisch gave Fiat 500.......zo blij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden en snel geleverd

Helemaal content reden wij gisteren naar huis met onze prachtige blauwe MX5 RF. Wie had dat kunnen denken? Op 12 oktober de eerste proefrit gemaakt met de mazda, alleen vond ik hem te donker in het grijs en wat saai. Ik had gezien dat hij ook in Duitsland in het blauw te krijgen, maar in Nederland zag ik hem nergens in die kleur. We vertelden ook aan Alfred dat de auto heel erg beviel alleen de kleur niet. Hij was niet voor een gat te vangen en kwam met een hele creatieve oplossing. Waarom hem niet laten wrappen? Nou, daar hadden we nog nooit over gehoord. Na wat andere proefritjes in andere cabrio's, bleef de auto bij De Pijper toch het fijnst rijden, dus de keus was gemaakt, alleen de kleur nog! Ondertussen werd een wrapbedrijf geregeld en toen konden wij aangeven in welke metallic blauwe kleur de mazda gewrapt moest worden. Heel spannend! Toen wij de auto gingen ophalen, waren wij zo benieuwd en hij is helemaal prachtig, we zijn meteen helemaal verliefd op de vorm en kleur! En heel netjes gewrapped. We zijn superblij met de service die Alfred en zijn team hebben geleverd, fijn hoe zij meedenken met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden klant

Op autoscoot zag ik een auto die mijn interesse kreeg, ik stuurde een bericht rond 7:25 uur en tot mijn verbazing kreeg ik rond 7:43 uur een antwoord. Tijdens ons telefoontje stelde ik een paar vragen en legde ik uit wat ik zoek in een auto. De auto werd naar me toe gebracht voor een proefrit, ik reed de auto en was blij met de manier waarop hij reed. Ik besloot de auto te kopen, nu 3 dagen verder ben ik nog steeds blij met de aankoop :) Vragen per email worden ook zo snel mogelijk en duidelijk beantwoordt! -Goed bedrijf -Klantvriendelijk -Duidelijk uitleg -Goed Service -Professioneel Aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Flexibel, klantgericht, komen afspraken na. Kleine tip, een meer moderne luifel zou de uitstraling ten goede komen!

  • Aanbevelen? Ja
1

Amateuristisch

Begin december heb ik mijn eerste auto, de fiat 500C, bij autobedrijf de Pijper gekocht. Eén maand na de aankoop van mijn nieuwe auto ben ik terug naar de garage gegaan want mijn start-stop system werkte niet meer en de parkeersensoren werkte ook niet meer. Er werd netjes een nieuwe accu in mijn auto geplaatst om dit probleem te verhelpen. Ook mijn koplamp ging na één maand stuk, hierbij werd het verhaal lastiger. Dit viel volgens de garage niet meer in de garantie, terwijl ik recht had op 6 maanden garantie. Hoe zit het met die geweldige BOVAG garantie die in mijn koopovereenkomst staat? Nu zijn we 10 maanden verder en had ik helaas schade gereden aan mijn auto. Het gaat om een aluminium sierstrip op mijn voorbumper. Autobedrijf de Pijper kon deze strip voor mij bestellen en op mijn bumper plaatsen, dit zou ongeveer twee uur duren want mijn hele voorbumper moest er af. Dit vond ik toch te duur worden dus besloot ik er zelf naar te kijken. Dit is maar goed geweest want de strip zat er met kit opgeplakt, op dezelfde manier heb ik de sierstrip er ook weer opgeplakt. Dit heeft een half uurtje gekost. De voorbumper hoefde er dus helemaal niet af!! Dus hoe kan het dat de 'vakmensen' van de garage dit niet hebben gezien? Ook ging het lampje van mijn kenteken verlichting branden. Het lampje was niet kapot maar de bedrading volgens de garage. k kreeg twee opties om dit probleem te laten verhelpen: een nieuwe kabelboom of het verlengen van de kabels, maar dit kon na een aantal weken weer kapot gaan. Beide opties waren niet ideaal. Bij thuiskomst heb ik mijn vriend er naar laten kijken. Langs het scharnier van de kofferbak loopt het draadje van mijn kenteken licht, hij zag dat er tape omheen zat, dus het was als eens kapot geweest. En ja hoor, na het verwijderen van de tape was het kabeltje gebroken. Binnen een kwartier opgelost door er een schoentje tussen te plaatsen. Je wordt in de maling genomen en opgelicht, jullie hebben één klant minder!!

  • Aanbevelen? Nee
9

Een tevreden klant !

De contacten met autobedrijf de Pijper zijn zeer plezierig verlopen. Kernwoorden: professioneel en klantvriendelijk. Afspraken werden nagekomen en de aflevering van de aangeschafte auto verliep op rolletjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kom er al zolang altijd goed autos bij ze gekocht.

Vandaag heeft arjan mij een schitterende 308 afgeleverd. Ik kom al zolang bij dit bedrijf zie hun review Mijn ouders zijn hier al vanaf het begin klant , en toen ging ik al mee met mijn vader als klein jochie. En nu schaf ik zelf auto's bij hun aan. Gewoon een topbedrijf met prachtige auto's En eerlijke mensen !

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Komen er al een aantal jaren worden altijd uitstekend geholpen en vriendelijke verkopers dus we zijn zeer tevreden je komt binnen en voel je meteen thuis weer bedankt voor de goede aflevering

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg prettig en attent geholpen!!!

Had een auto op 't oog maar deze was helaas net verkocht, maar toen gaf Alfred mij de vraag of hij een specifiek model voor mij moest gaan zoeken. Uiteindelijk na diverse modellen gestuurd te hebben ben ik voor de auto gegaan wat precies bij paste. Heb hem op Vrijdag 02-10-2020 opgehaald, er was nog een heikel puntje betreffende 2 velgen maar bleek geen probleem volgens Alfred en mag het laten repareren op zijn kosten. Dus samengevat, een prima garage bedrijf met een leuke achternaam...

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Na aan te hebben gegeven dat wij opzoek waren naar een nieuwe auto werd er gelijk actief door autobedrijf De Pijper gezocht. Wij werden continu op de hoogte gehouden over de zoektocht. Al snel werd de auto gevonden die aan onze eisen voldeden. Gisteren de auto mogen ophalen en wij waren zeer tevreden over de aflevering. Vragen werden deskundig beantwoord en ze namen uitgebreid de tijd voor ons. Indien je opzoek bent naar een auto raad ik je zeker aan om eens contact op te nemen met autobedrijf De Pijper!

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

Verkoper had snel gereageerd. Ook aan de telefoon voor een afspraak, zeer correct en vriendelijk. Verkoper ontving ons vriendelijk met een dosis humor, en wist zijn verhaal goed over te brengen, op een vriendelijke en duidelijke manier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Zeer goed contact met verkoper tijdens koop en oplevering. Mijn ervaring is dat Garagebedrijf De Pijper een zeer betrouwbare partner is. Na oplevering bleken er nog een paar kleine zaken aan de auto aangepast te moeten worden, maar ook dat is prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring met dit autobedrijf

Prettige vriendelijke ontvangst. Alles duidelijk en heel snel een auto gekocht met een goede inruil. Kan niet anders zeggen dan 'TOP'.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed.

Fijne ontvangt Persoonlijke aandacht om tot een goed advies te komen. Goede uitleg over de auto Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Highly Recommended!

Autobedrijf de Pijper was the first car shop which I visited looking for a car, and I was satisfied already with the good quality and service. The car is in great condition and well maintained, the service is fantastic and the staff are very helpful and friendly! Highly recommended!

  • Aanbevelen? Ja
9

super

No nonsens of verkoop praatje eerlijk en recht door zee zo is onze ervaring. Voor ons eerste keer bij dit bedrijf en zal zeker deze aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service kwaliteit inzet vriendelijk betrouwbaar

Bij garage De Pijper hebben wij al diverse auto’s ingeruild om een nieuwe te kopen. Ik krijg een goede prijs terug voor mijn “oude” auto er wordt met je meegedacht goede service en vriendelijk. Kortom alles wat een goed autobedrijf moet hebben.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Straatweg 1A A

3604 BA Maarssen

0346-571454

[email protected]

Over Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.