Reactie van het bedrijf
Erg jammer dat u, ondanks (extra) ondersteuning van Renault en Auto Beerda, toch niet tevreden bent. Na een eerste voorstel, is er een traject gestart om extra korting van Renault Klantrelaties te bedingen en ook Beerda heeft toen een fors gedeelte voor haar rekening genomen. Het doel hiervan is een tevreden klant te behouden, uiteraard. U bent akkoord gegaan met dit tweede voorstel en heeft toen niet kenbaar gemaakt nog niet tevreden te zijn. Dat vinden we jammer. Wellicht hadden we dan nog een gesprek kunnen voeren, waarin we nog extra konden verduidelijken dat u echt een heel goed voorstel hebt gehad, zeker rekening houdend met het feit dat het om een auto van bijna 5 jaar oud gaat . U schrijft dat de koppeling minstens 150.000 km mee zou moeten gaan en de auto nu 75.000 km had gelopen. Dat zijn we met u eens, daarom heeft u dan ook 40% tegemoetkoming op de rekening gehad.
U schrijft ook dat Auto Beerda u niet actief genoeg heeft benaderd. U had gemaild dat u niet akkoord was met het eerste voorstel en deed daarbij verzoek om extra tegemoetkoming. Er is u telefonisch gemeld dat degene die uw case in behandeling had er na zijn vakantie op terug zou komen, hetgeen hij ook heeft gedaan.
Kortom: we denken dat Auto Beerda en Renault u voldoende tegemoet zijn gekomen en vinden het jammer dat we beiden anders naar deze situatie kijken. We hadden graag de kans gekregen u in de toekomst ook tot dienst te zijn.