Goede garage en goed servers

Fijne mensen Goede service

klantvriendelijk

Klant- en servicegericht; goede voorwaarden; vertrouwen in hun product.

X

X

Goede ervaring

Goede service, geschatte reparatiekosten gelijk aan het eindbedrag, klantvriendelijk en fijn contact.

Snel en vakkundig geholpen.

Onverwachts problemen met mijn auto. Zonder afspraak was mijn auto s middags weer klaar, en kon ik weer veilig de weg op.

Fijn ontvangst en service

Ik werd goed ontvangen geïnformeerd helder wat de opdracht uit te voeren werkzaamheden waren aam mijn auto, ik werd goed geïnformeerd en teruggebeld omdat een.collega van de werkplaats mij van info moest voorzien . Bij het ophalen van mijn auto werd ik uitgenodigd om de wasstraat te testen , en ook daar werd ik netjes geholpen en een werknemer die met zorg mijn auto in de voorwas zette. Kortom eerste indruk op locatie zeer goed.

receptie nog niet helemaal op orde

verkeerde rekening gepresenteerd dit komt denk ik door de nieuwe opzet voor de rest is het goed afgehandeld

Alles weer klaar voor de zomer

Goede en nette service

Auto voor apk en grote beurt gebracht. Alles netjes geregeld

Persoonlijke aandacht belangrijk

Geweldig bedrijf

Persoonlijke aandacht waar je als klant echt nog teld. Geen sprookjes of mooie verhalen maar eerlijk en oprecht.

Vriendelijk goede service

Zeer vriendelijk te woord gestaan en snelle goede service.

Prijs voor APK op de website klopte niet maar is toch netjes opgelost

Tijdens het online maken van een afspraak voor APK werd op de website de prijs van 29,95 inc. BTW vermeld. Bij ophalen van de auto bleek de prijs 30 euro ex BTW en afmeld kosten waardoor de totale prijs op 43,02 uitkwam. Na dit gemeld te hebben is het verschil overgemaakt en heb ik een voucher voor de auto wasstraat ontvangen. Netjes opgelost wat mij betreft!

Prettig geregeld!

De auto is in goede handen. Altijd een eerlijk en betrouwbaar advies. Prettige omgang en snelle reactie op mijn vragen.

Mijn auto voor de beurt en APK gebracht. Vooraf op de hoogte gebracht van de kosten en daarna is de auto weer goed en schoon! afgeleverd. Omdat de wasstraat nog niet klaar is een voucher ontvangen. Ik heb geen klagen

Prettig meedenkend en hulpvaardig team.

Bij problemen kun je er altijd terecht en maakt men tijd. Je voelt je serieus genomen, men laat zien wat er is gedaan en legt uit.

Prima bevallen

Na verkeerde communicatie over tijden prima oplossing bedacht en naar ieders tevredenheid opgelost. Top gedaan en bedankt

Uitstekende uitvoering van de opdracht en behandeling.

Een prettige manier van zaken doen.

Vriendelijk en laagdrempelig

Goede service kleine dingen gelijk verhelpen prijsafspraak van. Tevoren

Goede en vriendelijke service.

Onze auto was voor een kleine beurt daar gebracht. Er wordt even overlegt over de kosten die eraan zitten te komen. Duidelijke uitleg en vriendelijk te woord gestaan.

Professionele en prettige garage

Zie hierboven

Kleine beurt en apk. Leenfiets mee.

heel goed

Komen afspraken altijd na en altijd vriendelijk

Verbindingsweg 2B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.