prima service

x

Correct en zorgvuldig

Prettige bijkomstigheid is dat ik na een beurt mijn auto altijd keurig gewassen en gezogen terugkrijg.

Je wordt vooraf gebeld vanwege extra kosten. De auto was op tijd klaar. En tot mijn verrassing gewassen en gestofzuigd. Prima gedaan

Zeer snel en vakkundig geholpen!!

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Advies was zeer bruikbaar! Ik ben al jaren vaste klant en kom graag langs voor een reparatie of een nieuwe auto. Het assortiment aan auto's is ruim. Op basis van de goede en betrouwbare informatie heb ik altijd de juiste keuze gemaakt als ik een andere auto aan wil schaffen. Bedankt Autobedrijf De Beijer!!!!

prima service. denken mee en stellen leenauto beschikbaar.

geheel naar wens

gekregen wat ik hoopte te verwachten.

Goede materialen, prima contact

Ik merk dat men graag een goede service levert.

Prettige omgang met de service mensen.

Top dat er zo snel hulp geboden kon worden.

Bij mankementen zo snel hulp krijgen is zeer fijn.

Erg tevreden

De Service was super, de uitleg over wat ze gaan doen was ook super, ze vertelde ook wat ze vervangen hadden, en het koste plaatje ongeveer. Erg fijn, en duidelijk! Dankzij hun kan ik er nog een paar jaartjes tegen aan.

Klantvriendelijk en persoonlijk geholpen. Alle tijd om goede uitleg te geven.

Na een lange zoektocht naar een geschikte elektrische auto zijn we uitgekomen op de Nissan Leaf. En bij de Beijer stonden er twee. Onze auto zijn al in onderhoud bij de Beijer. We worden altijd vriendelijk en persoonlijk behandeld. Echt een authentiek familiebedrijf. Prijs en kwaliteit zijn goed in verhouding. We zijn nog niet zo heel lang klant, maar zoals het nu gaat zullen we dat de komende jaren blijven.

Werd keurig gehaald en gebracht terwijl onderhoud werd uitgevoerd

prima service!

en mijn auto ook nog eens spik en span teruggekregen!

Correcte dienstverlening

Zeer toegankelijk door online plannen van onderhoud en uitgebreide dienstverlening tegen acceptabele prijs.

Goede garage fijn bedrijf

prima service en communicatie. Zeer nette leenauto.

heel goed

Heel vriendelijk

heel fijn en vakkundig geholpen

ik heb goede ervaring bij dit bedrijf. Ben er verschillende keren goed en netjes geholpen.

Super service!

Ik ben heel tevreden. Snel geholpen. Goed gecommuniceerd. Auto netjes schoon afgeleverd en ook nog eens van en naar de garage gebracht voor ons. Top!

Prima auto, service goed, vriendelijk en duidelijk

Half puntje aftrek voor 1 kleinigheid: lampje bandenspanning ging en bleef branden zonder aanleiding. Half puntje bijtelling voor de coulante afhandeling van een kleine schade.

Prima service/prijs/kwaliteit

Er was een afspraak gemaakt voor een grote beurt en een APK-keuring. Zoals altijd werd er eerst een korte inspectie gedaan en telefonisch weer eerst een indicatie gekregen van de kosten van het totaalplaatje. Nog dezelfde dag was alles weer voor elkaar en bleek het uiteindelijke kostenplaatje weer prima binnen de eerder afgegeven indicatie te vallen.

Voor een kleine beurt geweest, goed behandelt even overleg gehad en zelfs gewassen

Gewoon goed

Heb daar mijn auto gekocht en in onderhoud, ik woon zelf in maarn. De garage de beijer gaf een goede prijs voor mijn auto ter inruil voor een andere auto waren zeer vriendelijk. Auto is inmiddels gekeurd met kleine reparatie wat netjes door vakkundig garage personeel eerst word overlegt voor dat dit word gerepareerd. Ben erg blij met de garage en raad ze zeker aan zijn er erg vriendelijk en vakundig en van alle markten thuis (ook in verhuur en ander vervoer)

Auto voor de APK. Je wordt op de hoogte gehouden van de kosten, dus geen verrassingen. Je wordt gebeld als de auto klaar is. Eventuele aanbevelingen worden ook gemeld. Personeel is prettig in de communicatie.

Goede service en meedenkend naar oplossingen!

Afspraak voor winterbanden gepland. We gingen onverwachts naar Duitsland en in overleg hebben we de afspraak naar voren kunnen halen. Auto was ook nog eens gewassen. Top!!

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.