Goede service en meedenkend naar oplossingen!

Afspraak voor winterbanden gepland. We gingen onverwachts naar Duitsland en in overleg hebben we de afspraak naar voren kunnen halen. Auto was ook nog eens gewassen. Top!!

Goede service, auto weer helemaal winterklaar

Auto is weer keurig winterklaar, met wat aanvullende nodige werkzaamheden. Ook fijn gebruik kunnen maken van de breng- en haalservice.

Fijne service

Inmiddels heb ik mijn auto een paar keer bij De Beijer achtergelaten, dat heb ik altijd met een goed gevoel gedaan. Er wordt goede service verleend, duidelijk gecommuniceerd/afspraken gemaakt. Vriendelijk personeel, ga zo door jongens!

Goed en verzorgd

Vriendelijk & efficient

Vriendelijk & efficient

Goed zoals het moet zijn

Correct en snel afgehandeld, heb een jaar probleemloos gereden.

Vakkundig geholpen

Goede communicatie, duidelijk, snelle reparatie, fijn om een leenauto mee te krijgen. Uitstekend geholpen.

Degelijk en relaxed

Wij zijn met 4 man in een 6 personenbus naar Frankrijk gereden. Natuurlijk best prijzig voor 4 man maar was het waard wat ruimte betreft. Deze Fordbus rijdt als een zonnetje en het regelen ervan is altijd prima verzorgt wat communicatie ook betreft. Het gaat flexibel wat betreft dag eerder ophalen en afleveren. Het enige wat me deze keer toch wel tegenviel is dat ik hem netjes afgetankt ingeleverd heb, zoals vooraf ook besproken is. Maar ik kreeg hem niet vol mee kreeg. Dat werd achteraf wel duidelijk. Maar wel 88km in rekening brengen op een afstand van ruim 1800km. Jammer. Maar ik zou volgende absoluut weer bij jullie vervoer huren als dit nodig is.

Goed en vriendelijk

Alles is goed en correct uitgevoerd.

Duidelijke en betrouwbare afhandeling van zaken.

Heb tien jaar met grote tevredenheid de Fiat sedici in reparatie en onderhoud gehad.

Prima volgens afspraak.

Je krijgt je wagen gewassen weer terug en dat is een prettige bijkomstigheid.

Ontzettend goed geholpen en redelijk snel geholpen

Goed.

We zijn heel goed geholpen.

Al meer dan 10 jaar een tevreden klant

al meer dam 10 jaar een tevreden klant !

De werkplaats belde om te zeggen dat er meer reparaties moesten worden gedaan. Eerst overleggen daarna pas uitvoeren. Complimenten hiervoor.

Efficient

Weinig op aan te merken. Prima auto's, prijs / kwaliteit, snelle boeking en afhandeling. No nonsense. Wel zo prettig.

Prima geholpen bij aankoop van onze nieuwe occasion

hartelijk ontvangst, helder geinformeerd, prettig onderhandeld. Kregen rustig de tijd om proef te rijden. Bij aflevering duidelijke uitleg. Servicedat gebruikershandleiding (in Duits bij auto aanwezig) nog in 't Nederlands zal worden na gestuurd. We komen graag volgende keer weer terug

Klantvriendelijke afhandeling

Deskundig onderhoud met een prima service

Goed familiebedrijf, ik werd prioma geholpen

Bij mijn aankoop van een occasion werd ik prima geholpen. Goed gesprek, koffie en een testrit. Bij aflevering goede uitleg gekregen over diverse functies van de auto.

Hele goede service

Schade aan mijn auto prima begeleid en hersteld conform taxatie; kunnen gebruiken van een leenauto zeer gewaardeerd

Vriendelijk behulpzaam

Vriendelijk behulpzaam, nieuw in omgeving zocht naar plaats voor onderhoud auto. Vriendelijk en behulpzaam erop uit klant tevreden te stellen.

Betrouwbaar

Betrouwbaar.

Goede service en vakkundige monteurs

Goede service en vakkundige monteurs.

Super service!

Naast de grote beurt en de keuring ook nog even de linker en rechter spiegel omgewisseld ivm een schade. Erg mooi voorbeeld van meedenken! Helemaal top!

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.