Heel goed.

Mijn auto heeft een kleine beurt en Apk keuring gedaan. Dit is goed uitgevoerd.

Super service

Schokbreker gebroken, ondanks dat ze vol gepland zaten hebben ze hem vervangen en een leenauto ter beschikking gesteld..

We hebben heel veel schik met deze garage. Zijn allemaal super beleefd. Komen altijd de afspraak na. Bellen altijd netjes op als er iets is en geven altijd vooraf de kosten door. Gewoon super

Zoals altijd niets op aan te merken. Service is gewoon erg goed!

Jammer dat er een productiefout zit in het onderdeel. Maar dat wordt ook meteen verholpen! Dank Dave en de crew! Jullie zijn top!

Duidelijke communicatie werkplaats!

Duidelijke communicatie werkplaats!

Heel blij met mijn nieuwe auto, fijne manier van zaken doen.

Goed bedrijf

gewoon perfect geregeld

keurig netjes behandeld en perfect geregeld. mooie bus en mijn geld was na 1 werkdag al weer teruggestort. complimenten hiervoor

Prima aftersales service

Na de aankoop van een occasion werkte een deurvergrendeling na 3 mnd niet meer. Na controle moest onderdeel vervangen worden. Omdat niet op voorraad was moest besteld worden. Helaas moest ik daardoor nog een tweede keer terugkomen, maar alles verder perfect geregeld en werd mijn auto met een wasbeurt afgeleverd. Heel fijn!

Vriendelijk en deskundig behandeld

Mijn band was lek maar in no time gerepareerd. Als extra service werd mijn auto ook nog gewassen.

Vriendelijk, duidelijke uitleg van de handelingen

Correct en alles op tijd!

De service van een leenauto en de wasbeurt van mijn eigen auto overtreffen iedere keer mijn verwachtingen. Chapeau!!

Klantgericht en deskundig

Was hier voor APK, vlot gebeld over gebreken, die mij al bekend waren, en deze vlot verholpen.

Eerlijk no nonsens

Mijn auto hier omgeruild kreeg een eerlijke prijs voor mijn huidige auto. En prettige onderhandeling over de nieuwe auto. Geen glad verkoop praatje en ik heb een heel betrouwbaar en goed gevoel bij deze garage. Ik ben heel blij met mn auto.

Ik belde om een afspraak te maken om mijn auto te laten maken. Kreeg netjes een mail met bevestiging. De monteur belde netjes op met wat er gebeuren moest en wat het ging kosten.

Goede ervaring, alles volgens afspraak en op tijd uitgevoerd. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk en attent

Vier sterren omdat ik nieuw ben in jullie garage. Was klant bij Hans Gerritsen.

Ik voel me zeer vriendelijk, deskundig en met begrip behandeld!

Betrouwbaar en afspraak is afspraak.

Zowel bij koop als reparatie is er duidelijkheid en respect.

Eerlijk advies. Top service.

Top bedrijf

Ik kom hier al jaren voor de auto, iedere keer heldere uitleg per telefoon wat er gevonden is en wat het gaat kosten. Ook gratis leenauto en eigen auto wordt netjes gewassen in eigen wasstraat. Kortom helemaal top!

heel goed

Goede service en vriendelijke behandeling

Alles prima geregeld, goede service, prijs opgave vooraf en snel geholpen

Correcte service en werkzaamheden

Uitstekende garage.

Een goede garage met vriendelijke eigenaren. Lekker gewoon en niet van die gladjanussen zoals bij die grote garages. Alle tijd voor een goede aankoop van een andere auto, met een goed advies.

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.