Zorgvuldig en alles in overleg

Positief en meedenkend met de mij als klant om de kosten en tijdsduur van het onderhoud in te perken.

Ik kom graag nog een keer

Prima.

Vriendelijk, duidelijk in afspraken en netjes geholpen.

Nette bus, gunstige prijs, snelle service

Heb voor de 2e keer een vw transporten 8 pers bus gehuurd. Snelle reactie per mail, tussentijdse telefonische afstemming. Nette bus. Gunstige prijs.

Correct en mee denken.

Het bedrijf kijkt in oplossingen en is correct in het doorgeven. Denkt mee wat er zoal voor de auto op langere termijn nodig is.

Professioneel en klantvriendelijk

Professioneel en klantvriendelijk personeel. Maken van een afspraak kan gemakkelijk via website. Voor, tijdens en na de onderhoudsbeurt prima te woord gestaan.

Klant vriendelijk en zeer betrouwbaar

Alles in overleg en vakkundig gerepareerd .

Vriendelijk en goefy

Aanbevelingswaardig

Top kwaliteit en service!

Zonder twijfel je auto of bus hier huren! Ontzettend vriendelijk en goed geholpen, de bus was zeer compleet uitgerust en in zeer goede staat! En dat tegen een prima prijs.

Super goed geholpen

Aardige mensen, kan je goede afspraken meemaken. En hebben de auto in hele mooie staat verkocht. Erg tevreden!

Vele jaren ervaring zowel aan de pomp als in de garage.

Ben zeer tevreden over de werkplaats en het personeel goede vakmensen en heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Aan de pomp geld het zelfde.

Klantvriendelijk en persoonlijk geholpen en geen onnodig gedoe

Ben blij met de Beijer als verhuurbedrijf. Reserveren verliep goed, kreeg snel reactie op vragen en de bus die ik gehuurd had voldeed zeker aan de verwachting. Vandaar 5 sterren.

Is uitstekend

Heel goede service

Ben dik tevreden

Goed werk prima.

Correcte afhandeling

APK keurig op de afgesproken tijd uitgevoerd; men nam zelfs de tijd (kosteloos) de naamplaat van mijn andere (ophaal) auto vast te zetten.

prima, goed geholpen

Vriendelijk, tussentijdse terugkoppeling situatie en kosten. bij ophalen zag auto er ook van binnen weer netjes uit.

Superservice!

De accu moest vervangen worden, kleine beurt en nieuwe ruitenwissers voor- en achter. Leenauto stond klaar, kon meteen terug naar huis. Omdat accu al niet best was en ik de auto pas vorig jaar bij hen gekocht had, kreeg ik 50 % korting op de accu. Heb het gevoel nu in een nieuwe auto te rijden: helemaal schoon van binnen en buiten toen ik hem 's middags ophaalde. Geweldig.

uitstekend auto bedrijf service verlening.

Verkoop deskundigheid en advisering , geen opdringerigheid tot kopen Zeer goede en kwaliteits auto gekocht, tegen goede prijsverhouding. Zal zeker eventuele nieuwe klanten goede referentie willen geven.

Prima betrouwbaar familiebedrijf

Mooie auto gekocht en een mooie auto ingeruild. Betrouwbare mensen. Fijn familiebedrijf.

Ronduit goed

Door de jaren heen Goed, betrouwbaar en professioneel.

Onderhoud laten doen en auto gekocht

Prettig bedrijf. Korte lijnen, geen onnodige poespas of onverwachte extra kosten. Degelijke werkplaats, toegankelijk en transparant! Kortom; no nonsens met vanzelfsprekende kwaliteit!

APK-keuring uitgevoerd

Gemoedelijk, vriendelijk en betrouwbaar!

Voelde direct welkom en er werd echt op ons gerekend.Autootje stond klaar en we hadden alle tijd om rustig te kijken en om een proefrit te maken. Ook het bespreken van zakelijke afhandelingen etc verliep gemoedelijk en persoonlijk. Snelle en flexibele service bij het maken van afspraak om de auto op te halen. Nog even wat handige tips en…..een bloemetje!! Voor de service beurt, over een jaartje, komen we weer terug.

Communicereb goed, verstand van zaken

Ik heb een grote reparatie laten doen, koppakking vervangen. Davy heeft eerst goed uitgezocht wat het zou gaan kosten, daarna de reparatie gedaan. Het liep wat uit vanwege gebrek aan onderdelen, maar dat werd netjes gecommuniceerd. Reparatie lijkt goed te zijn gedaan. Zeer tevreden!

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.