Prima en alerte APK

Zeer klantvriendelijk en leveren een hoge kwaliteit

Super goed en gezellig en meer dan tevreden

Snelle tijd en goed werk.

Van A tot Z goed geregeld.

Van A tot Z goed geregeld.

Goed gevoel bij deze garage

Zijn erg goed geholpen door Bas, was zeer vriendelijk, terzake kundig en nam ruim de tijd voor ons. Hebben een mooie Opel Corsa gekocht bij een mooi bedrijf.

zoals altijd goed.

Kundig, vriendelijk. Een luisterend oor.

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden. Plus vriendelijke mensen.

Top service!

Voor onze privé- en bedrijfsauto's worden wij door Autobedrijf de Beijer voorzien van goede service en vakkundig onderhoud! Alles wordt netjes uitgevoerd conform afspraak en nette prijzen waarbij altijd eerst overleg plaatsvindt. Ook worden we tijdig op de hoogte gesteld van keuringen en/of onderhoud. Kortom: Top bedrijf!

Al jaren perfect

Ik ben al jaren klant. Heb nog nooit een klacht gehad en blijf ook klant met onderhoud en tanken ze staan altijd voor je klaar. Vandaar deze tevredenheid.

afspraak is afspraak

Vooraf aangegeven de prijs en de reparatie

Keurig geholpen

We rijden graag vanuit Bemmel naar Randwijk, voor de service beurten van onze auto.

Een verfrissende ervaring die ik lange tijd niet meegemaakt heb bij het kopen van een auto.

Wat een feest een auto kopen bij de heren de Beijer. Ongedwongen ontvangst en gesprek. Zeer ruime informatie over de auto. Geen gekrabbel op briefjes die dan omgedraaid worden en waar je dan een prijs op ziet. Gewoon eerlijk en met open vizier. Dus vanzelfsprekend de auto gekocht. Ook de aflevering was grote klasse. Keurig gewassen auto alsook van binnen spic en span. Dus wat mij betreft als je een auto wilt kopen kun je maar 1 kant op en dat is vol gas naar Randwijk.

Goed contact en service

Auto APK gekeurd, zomerbanden en daarnaast reparatie. Goed contact gedurende de dag en goede uitleg. Aan het eind van de dag auto zomerklaar en schoon kunnen afhalen. Gebruik kunnen maken van een leenauto.

Prima , klantvriendelijk

Hele goede begeleiding

Voor eerst in mijn leven een bedrijf oren zoekopdracht gegeven. Zeer goede communicatie en Bas heeft ook maximale bedrag uit Total loss verklaring gekregen van oude voertuig.

Klantvriendelijk en snel

Eindelijk een betrouwbare garage, erg vriendelijk en handelt altijd snel.

Zeer goede service en advies. Er is duidelijk uitgelegd wat er aan mijn auto moest gebeuren. Als extra was mijn auto ook nog eens schoongemaakt, wat natuurlijk een leuke verrassing was,

Zeer goed geholpen. Via mail een prijs voor de reparaties opgevraagd. Alles in 1 dag gerepareerd. Flexibele wegbreng en ophaal tijden. Al met al zeer tevreden

Zeer correct en deskundig!

Zeer plezierige ontvangst en geholpen!

Fijn bedrijf.

Fijn bedrijf, met goede mensen, die goed werk leveren.

goed, kundig, helder en duidelijk en schoon!

Garages doen mij altijd schrikken wat betreft de kosten, een auto is nu eenmaal duur. Maar om dan goed advies te krijgen, goede service en ook nog een schone auto.....dat maakt me dan wel heel tevreden.

Positieve aandacht voor de klant.

Online op zoek naar een andere auto, hierbij kwam ook autobedrijf De Beijer in beeld. Zij hadden een hele mooie VW Tiguan 2.0 4motion staan, ruim een jaar oud en weinig km. Na een telefoontje kregen we per mail van Bas alle gevraagde informatie toegestuurd. Dit gaf ons een goed gevoel. Zelf hebben we ook alle gevraagde gegevens van onze auto gemaild en we kregen een nette inruilprijs, onder voorbehoud natuurlijk. Hierna een afspraak gemaakt voor een proefrit, ook die was positief. De hierna gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen, voor 1 paar spatlappen moeten we nog terug, die waren niet op voorraad, maar Bas stond er op dat ze door hun gemonteerd werden, zoals afgesproken. Met een bos bloemen zijn wij met een pracht Tiguan naar Enschede gereden. Bij zijn zéér tevreden.

Goed zoals altijd

Super service

prima.

goeie hulp, duidelijke uitleg.

uitstekend

keurig en netjes geholpen volgens afspaak.

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.