normaal goed7

Vlot, betrouwbaar en prima service

Is er echt wat aan de hand, dan weten ze altijd vlot een gaatje te vinden. Veelal dezelfde dag nog keurig afgehandeld. Ik kom van wat verder weg: ze zorgen telkens zonder problemen voor een leenauto.

Verhuur met nette prijs

Bij dit bedrijf een bakwagen gehuurd om te kunnen verhuizen. Nadat de bus was ingeleverd buiten openingstijden was de borg de opvolgende werkdag alweer netjes teruggeboekt.

Klantvriendelijke en goede service

Mijn auto is geweest voor de apk. Ik ben goed geholpen door klantvriendelijke medewerkers. Tijdig werd ik gebeld voor de kosten opgave. Ik heb de service als prettig ervaren.

Geen problemen met het bedrijf.

De afspraken worden nagekomen en als de reparaties hoger uitvallen wordt er contact opgenomen. Wij hebben geen problemen gehad en als die er al zijn kunnen ze uitgepraat worden.

Prima werk, veel eigen initiatief voor nuttig aanvullend onderhoud

kwam voor de APK met olievervanging, chef maakte hier ongevraagd kleine beurt van met nuttige acties zoals gelijkstellen van boordklok

Prima auto, prima geregeld, betrouwbaar bedrijf

Goede verhuiswagen, handige hulpmiddelen erbij. Auto rijdt goed. Klein nadeeltje vond ik dat de wagen na het inleveren niet meteen gecontroleerd wordt. Hij staat na het inleveren bij hun op het terrein, als er daarna bijv. een ander tegenop rijdt ben ik ineens aansprakelijk voor de schade die ze daarna ontdekken. De auto zou eigenlijk meteen na inleveren gecontroleerd moeten worden (sorry, beetje ervaring met buitenlandse verhuurders ;-)

Goede service.

Reserveren van de huurbus was simpel. Bus was keurig schoon en volgetankt. Administratieve afhandeling was goed geregeld.

Helder en duidelijk kostenplaatje

Tot nu toe alleen goede ervaring mee gehad

Goed worworden geholpen

Gewoon super

Prima en duidelijk

Prima en goed geholpen

Zoals altijd prima!

Altijd prima geregeld, service tot aan de voordeur!

Uitstekende service als altijd.

Behulpzaam

Mijn deur wilde niet meer in het slot. Ik kon de auto gelijk brengen en had hem dezelfde dag weer terug. Ik ben snel en goed geholpen. Duidelijk uitleg gekregen. De monteurs denken goed mee.

topservice

ondanks alle drukte toch een gaatje gevonden in de planning om winterwielen te plaatsen.

geweldig

mijn accu was stuk. om 14.00 is de accu besteld en ik kon mijn auto om 16.25 ophalen. ik had geen vervoer en werd thuisgebracht en gehaald . Auto was gewassen en uitgezogen. top top top

Het was weer perfect.

Mijn auto was toe aan de eerste apk en is dus thuis opgehaald om een grote beurt en apk uit te voeren. Vooraf een begroting gekregen hiervoor en de factuur klopte tot op de cent nauwkeurig. Na de beurt is de auto weer netjes thuis afgeleverd en zelfs nog gewassen ook. Prima werk.

Altijd schone en nette auto, prima service en vriendelijk personeel

Prima service!

Wordt netjes vooraf gebeld over de kosten van de reparatie dus je weet waar je aan toe bent. Auto wordt helemaal schoongewassen weer afgeleverd, super!

prima service

Prettig ,aandacht,tevreden

Ervaring erg goed zeer nette bus ,nette prijs en vrijheid qua tijd .

Ik heb het als zeer goed ervaren ,nette prijs nette bus en een bus voor een dag is echt voor een dag ,kon de bus nog eventueel na sluiting nog terugbrengen .

Gewoon goed.

Plezierige en correcte behandeling.

Snelle service

2 banden besteld en verwisseld. Alles binnen een paar uur tijd. Hele snelle service van de Beijer! Toppie. Bedankt!

Perfect geholpen door De Beijer

Correct geholpen en geadviseerd tijdens de aankoop van onze nieuwe auto.

Snelle en correcte service

Door omstandigheden had ik onverwacht binnen twee dagen een reparatie met APK keuring nodig. De Beijer heeft dit gefikst!

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.